Autor Tema: Занимљиве ситнице  (Pročitano 2703 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Занимљиве ситнице
« poslato: 04, 12, 2015, 19:08:19 posle podne »
Нађох вечерас информацију о врло интересантном конектору којим је могуће повезати истовремено два резервоара на мотор. Нисам то видео код нас.
У Немачкој, преко интернета, код СВБ-а (SVB) може се купити по цени од 9,5 евра.

Van mreže marke

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1147
  • Pol: Muškarac
Odg: Занимљиве ситнице
« Odgovor #1 poslato: 05, 12, 2015, 11:58:11 pre podne »
S ovim adapterom kad se jedan rezervoar isprazni motor se gasi jer povuce vazduh iz njega. kuku
Marke

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Занимљиве ситнице
« Odgovor #2 poslato: 05, 12, 2015, 12:40:17 posle podne »
S ovim adapterom kad se jedan rezervoar isprazni motor se gasi jer povuce vazduh iz njega. kuku

Марке, и ја сам помислио на тако нешто синоћ, док сам читао о томе. Међутим, помислио сам да је неко раније то већ имао у виду и да постоји неки систем који ће спречити повлачење ваздуха из испражњеног резервоара.
Не знам да ли сам у праву али послао сам мејл у СВБ с тим питањем. Надам се да ћу добити одговор и објашњење. До сада су били изузетно предусретљиви и у врло кратком року одговарали на сва моја питања. Надам се да ће тако бити и овог пута. Ако добијем било какав одговор, пренећу га овде да и други добију одговор на ово питање.

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1618
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: Занимљиве ситнице
« Odgovor #3 poslato: 05, 12, 2015, 20:38:58 posle podne »
Ja ipak mislim da vuce podjednako iz obadva rezervoara, ipak je to jednostavan prikljucak ;)
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Занимљиве ситнице
« Odgovor #4 poslato: 08, 12, 2015, 08:44:36 pre podne »
Ово сам добио јуче као одговор нап итање али сам био заузет па нисам стигао да напишем:


That can't happen, because the Fuel is taken from two tanks at the same time, they resemble each other among themselves.
Requirement: The tanks must be at the same level and preferably at start both completely filled.
How fast the self-leveling in operational happens, if one Tank ist full, the other nearly empty, we can not
answer.
we think that also depends on how strong the boat lurches when driving


Укратко:
То се не може догодити јер се гориво повлачи истовремено из оба танка која су повезана.
Захтев: Танкови морају бити напуњени једнако и пожељно је да на почетку оба буду пуна.
Колико је потребно уређају за изједначавање нивоа током рада, ако је један танк пун а други скоро празан, не можемо рећи. Мислимо да то такође зависи и од снаге усиса самог мотора током вожње.

Како ја ово разумем, ова направица је добра за оног ко има два једнака резервоара, једнако напуњена.
Ко има различите резервоаре или различите количине горива у резервоарима, могао би да има проблема с повлачењем ваздуха из испражњеног резервоара али можда и не би уколико мотор повлачи гориво таквом снагом да проток горива не дозволи повлачење ваздуха (што ми баш и није вероватно).

Да имам такав конектор, ја бих водио рачуна да резервоари буду исти и једнако напуњени како не би дошло до штуцања и гушења мотора.

Можда од овог постоји и неко боље решење?
Мислим на неку врсту вентила којом се једноставно довод горива до мотора пребаци с једног резервоара на други преко неке рачве, како би избегли потребу да доливамо гориво у току вожње.