Autor Tema: prikolica i registracija  (Pročitano 25522 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže neptun

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 532
  • www.mojaladja.com
    • neptun
  • Brod tip: neptun22
  • Marina: gabbiano
  • Veličina: 7m
Odg: prikolica i registracija
« Odgovor #30 poslato: 08, 11, 2015, 17:30:16 posle podne »
Ovi su skroz odlepili. Ja sam jedva registrovao prikolicu. Nemacku, fabricku, uredno registrovanu svake godine. Niko ne zna sta mi treba. Na tehnickom traze papir od atesta, a u ljermontovoj da ja to nemam i ne treba mi. Potpuno ludilo. A ja kad sam kupovao namerno sam kupio fabricku stranu prikolicu da me ne bi zezali.

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7046
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: prikolica i registracija
« Odgovor #31 poslato: 08, 11, 2015, 17:40:39 posle podne »
Мени, у Бечеју, не прихватају атест Машинског института из Београда од пре две године, а већ месец дана чекам одговор из Македоније из фабрике Брако да ли ће ми послати потврду о хомологацији.

Луда кућа овај наш Србистан!

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: prikolica i registracija
« Odgovor #32 poslato: 08, 11, 2015, 18:10:16 posle podne »
Мени, у Бечеју, не прихватају атест Машинског института из Београда од пре две године, а већ месец дана чекам одговор из Македоније из фабрике Брако да ли ће ми послати потврду о хомологацији.

Луда кућа овај наш Србистан!

Mesec dana ? kuku Ja sam se na losem holandskom obratio proizvodjacu "Marlin" za izdavanje COC-a i bukvalno odmah dobio odgovor(pisao sam o tome). Razmenili smo nekoliko mailova u par dana i poslali su mi svu tehnicku dokumentaciju koju sam trazio. Lep je osecaj kada osetis da ti neko pomaze sa uvazavanjem i paznjom. To mora da se postuje  clap. Ali, ta pravila ovde (na Balkanu) ocigledno ne vaze.

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7046
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: prikolica i registracija
« Odgovor #33 poslato: 08, 11, 2015, 18:18:42 posle podne »
...
Ali, ta pravila ovde (na Balkanu) ocigledno ne vaze.

Од пријатеља из Скопља чујем да је и код њих недавно уведена иста процедура и да је и код њих иста лудница.
Велик Брат читав Балкан третира на исти начин, уз изузетак Бугарске, која је из других разлога примљена у ЕУ, па су сад они као нешто боље прошли. Мада, мислим да ни њима не цветају руже.

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: prikolica i registracija
« Odgovor #34 poslato: 08, 11, 2015, 18:34:00 posle podne »
Sve je to uskladjivanje sa standardima EU, to nije sporno. Medjutim, sporno je sto mi uvek moramo malo "da dosolimo" . Kod njih je isto obavezan COC prilikom prve registracije ali ono sto je ranije registrovano i dalje se normalno registruje bez nekih dodatnih atesta koji su ovde iskljucivo u funkciji otimanja para i punjenja necijih dzepova. Jedan primer, nevezan za ovu temu, prva pomoc, secate se price od pre par godina, sada zamena onih sa isteklim rokom upotrebe  sha za iste takve sa svezim datumom uz doplatu. Sta se tu imalo pokvariti ? Zavoji, makaze, sta ? Ali lepa para za nekoga ko to radi (Galenika), malo im je bilo nekih 25 mil eura po ondasnoj racunici sto su prodali nego sada jos doplata.
A sto se tice auto prikolica, tu je stvarno trebalo uvesti malo reda, svasta se vuklo nasim putevima. I jos nesto, sve evropske zemlje dozvoljavaju koriscenje prikolica za stajling koje se mogu vuci do 30 km/h na kracim relacijama sa odgovarajucim oznakama i na odredjenim putevima. Bez registracije, naravno.

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60

Van mreže Gervasius T.

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 8
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Aqua Lux, Sakule
  • Marina: 4. jul
  • Veličina: 5,4 m
Odg: prikolica i registracija
« Odgovor #36 poslato: 26, 01, 2016, 10:40:52 pre podne »
Ja sam se predao. Lakše mi da iznajmim par puta godišnje nego da skupim na gomilu skoro 1000 evra za novu ili da kupim polovnu pa da strepim od policije...

Van mreže tangabravo

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 361
  • www.mojaladja.com
    • tangacharlie
  • Brod tip: mikrotoner-sailfish
  • Marina: ispod prozora
  • Veličina: 18 stopa
Odg: prikolica i registracija
« Odgovor #37 poslato: 06, 02, 2016, 00:04:55 pre podne »
E pa đeco moja evo da vam čiča Čarli malo olakša muke i spase šlajpike a sve ispod žita a legalno. Dakle jedina stvar koja dokazuje da je neka prikolica ona koja piše u papirima je PUS broj koji se ukucava čelkičnim slovima ( PUS) i brojevima veličine 8-12mm a to zavisi od proizvođača. Dakle kupite papire od neke slične prikolice , nađete kod nekog majstora ili na tehničkom pregledu a ako nepoznajete nikoga ima u radnji i slova i brojevi i nije i skupo i vlastoručno učukate broj i niko nema pojma da to nije prikolica koja piše u papirima . Već rađeno i funkcioniše . Dobro more

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7046
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: prikolica i registracija
« Odgovor #38 poslato: 06, 02, 2016, 06:05:38 pre podne »
E pa đeco moja evo da vam čiča Čarli malo olakša muke i spase šlajpike a sve ispod žita a legalno. Dakle jedina stvar koja dokazuje da je neka prikolica ona koja piše u papirima je PUS broj koji se ukucava čelkičnim slovima ( PUS) i brojevima veličine 8-12mm a to zavisi od proizvođača. Dakle kupite papire od neke slične prikolice , nađete kod nekog majstora ili na tehničkom pregledu a ako nepoznajete nikoga ima u radnji i slova i brojevi i nije i skupo i vlastoručno učukate broj i niko nema pojma da to nije prikolica koja piše u papirima . Već rađeno i funkcioniše . Dobro more

То јесте нешто што може свако да уради али ја то не бих препоручио ником. Ево и зашто.

Кад неко изврши атестирање приколице и региструје исту, добија саобраћајну дозволу и уз њу регистрациону налепницу.  Налепница мора бити залепљена на видном месту на приколици. Подаци с налепнице морају одговарати подацима са саобраћајне.

Уколико вас заустави саобраћајна полиција, прво ће вам тражити саобраћајну дозволу и да види налепницу.
Ако их немате - следи казна (уколико се не договорите с полицајцем!).

Приликом контроле заустављене приколице, полицајац упореди податке с таблице, маркице и саобраћајне (кад је има, а у вашем случају нећете имати ни таблицу, ни саобраћајну, ни налепницу).
Након тога, полицајац проверава тај "ПУС" број који је укуцан на шасију приколице након завршеног поступка атестирања.

Подаци о саобраћајној дозволи су, у начелу, доступни полицајцу који вас је зауставио јер чак и ако нема директан приступ бази, може радио везом да затражи проверу података.

Уколико утврди да не постоји саобраћајна и да не постоји тај ПУС - ето вама проблема. И то већих него да сте изнајмили приколицу.

Јер сада више није реч о истеклој важности саобраћајне дозволе, или нерегистрованој приколици, што се третира као саобраћајни прекршај, већ је реч о кривотвореним подацима, а то је онда већ мало тежи случај и санкције могу бити и озбиљније. Јер сваки фалсификат се третира по посебном поступку. Не бих даље објашњавао; има их који то могу и боље од мене да ураде.

Да закључим, то што је ТангаБраво написао, могуће је, али није препоручљиво.

Нажалост, живимо у таквој земљи где нас администрација убија у појам и пљачка где и колико може. Ипак, уз много живаца и плаћених такси, могуће је то с приколицама спровести до краја.
Мени је било потребно неколико месеци да прибавим копију фабричког атеста из фабрике "Брако" из Македоније али сам га прибавио и очекујем да ће моја, некада уредно регистрована приколица, ових дана поново бити регистрована.
Исто тако, они који су сами правили приколице, па су их атестирали, могу да траже копију атеста у институцији која је извршила атестирање - постоји копија.

Ко није никад регистровао приколицу, дакле није ни прошао поступак атестирања, тај јесте у проблему и мора или да купи нову, атестирану, да би је регистровао или мора да изнајми нечију.

Van mreže tangabravo

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 361
  • www.mojaladja.com
    • tangacharlie
  • Brod tip: mikrotoner-sailfish
  • Marina: ispod prozora
  • Veličina: 18 stopa
Odg: prikolica i registracija
« Odgovor #39 poslato: 06, 02, 2016, 22:47:16 posle podne »
LSI , slažem se u potpunosti , samo što je veomnamala verovatnoća da panduri vrše temeljnu proveru naročito ako je rutinska kointrola ( po tome bi uvek proveravali broj motora i šasije kda zaustave kola,) a nalepnica mora da se zalepi na vidnom mestu a to je registarska tablica - ja tu lepim od prvog dana- a što na tablicu , pa ako zalepim nadrugo mesto poješće je morska voda a odakle gegule znaju da li ja prikolicu potapam ili ne. Normalno je da prikolice budu približnog izglerda pošto su fotke od atesta na faksu a ne u supu. Takođe se može dogovoriti sa prijateljem koji ima sličnu da obojica koristite jednu tapblicu, normalno u razna vremena. Dobro more
PS. Da je ovo normalna država i mi bi se normalno ponašali , ovako prema svecu i tropar

Van mreže srsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2074
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Брод СРСА
  • Brod tip: челични кабинаш
  • Marina: марина ЈП Ада Циганлија
  • Veličina: 10х2,9м
Odg: prikolica i registracija
« Odgovor #40 poslato: 07, 02, 2016, 06:28:11 pre podne »
E pa đeco moja evo da vam čiča Čarli malo olakša muke i spase šlajpike a sve ispod žita a legalno. Dakle jedina stvar koja dokazuje da je neka prikolica ona koja piše u papirima je PUS broj koji se ukucava čelkičnim slovima ( PUS) i brojevima veličine 8-12mm a to zavisi od proizvođača. Dakle kupite papire od neke slične prikolice , nađete kod nekog majstora ili na tehničkom pregledu a ako nepoznajete nikoga ima u radnji i slova i brojevi i nije i skupo i vlastoručno učukate broj i niko nema pojma da to nije prikolica koja piše u papirima . Već rađeno i funkcioniše . Dobro more

Е па чича Чарли, браво, саветујеш људе да се баве фалсификовањем.  kuku    Могао си онда и да саветујеш да "одраде" и неку трафику или мењачницу, па да лепо купе нову приколицу.  kazna  kazna  kazna

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7046
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: prikolica i registracija
« Odgovor #41 poslato: 07, 02, 2016, 07:11:46 pre podne »

...Могао си онда и да саветујеш да "одраде" и неку трафику или мењачницу, па да лепо купе нову приколицу.  kazna  kazna  kazna

Срсо, ако би одрадили трафику, могли би постати и нешто више, нпр. министар, а онда им приколица више не  би била потребна.

Van mreže Vuk

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 595
Odg: prikolica i registracija
« Odgovor #42 poslato: 07, 02, 2016, 09:29:00 pre podne »
A Kakva je prica sa registracijom originalne elanove prikolice sa plocicom koja nije registrovana par godina u nazad? Racun nema a ni staru tablicu. Moze li u ovom slucaju atest pa sve istalo sto treba?

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7046
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: prikolica i registracija
« Odgovor #43 poslato: 07, 02, 2016, 17:07:43 posle podne »
A Kakva je prica sa registracijom originalne elanove prikolice sa plocicom koja nije registrovana par godina u nazad? Racun nema a ni staru tablicu. Moze li u ovom slucaju atest pa sve istalo sto treba?

Вуче,

То што је била регистрована некада више не значи ништа. И моја приколица је била уредно регистрована од 1991. године кад сам је купио у продавници фирме "Брако". Ипак сам морао да обезбедим атест из фабрике и после неколико месеци преписивања с МУПом и пријатељима из Македоније, успео сам. Очекујем да ће приколица бити регистрована наредне недеље.

Морате имати рачун или неки други доказ о власништву.
Мени су рекли да самоградњу више није могуће регистровати.

Једино што можете да урадите јесте да урадите атест и да прођете технички преглед како бисте поново регистровали приколицу.

Van mreže Vuk

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 595
Odg: prikolica i registracija
« Odgovor #44 poslato: 07, 02, 2016, 17:42:13 posle podne »
Ja hocu da je atestiram samo ne znam gde ni kako da je odvucem do tamo. Kod mene u ZR kad sam otisao u auto moto su se uhvatili za glavu kad sam ih pitao i kao ne moze da se registruje. Provacu da zovnem u sup u ljermentovij valjda oni znaju i valjda ce dati neku informaciju