Autor Tema: prikolica i registracija  (Pročitano 25546 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže lionking

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 12
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: dunas i elan gt901
prikolica i registracija
« poslato: 19, 10, 2015, 14:52:24 posle podne »
Posto su lopovi u drzavi smislili kako je zabranjeno pravljenje prikolica i atestiranje i registracija istih, a ja sam uz camac koji sam letos uzeo dobio jednu malo stariju, ali vrhunsku 2-osovinku, nemacku, firma se zove HEKU, rade i dan danas, ima sve plocice i na prikolici, i na sapi i na osovinama, nosi 1800kg, i lezi na putu savrseno (naravno tako sam cuo, nisam je vozio bez papira ni slucajno ako neko pita  ha )

e sad kao i vecina prikolica kod nas, i za ovu su papiri davnih dana izgubljeni, a kako vise nema samogradnje, ne mogu da je "provucem" tako, a posto ovakva prikolica nova kosta 1500-2000e, jako bi voleo da je nekako registrujem, posto kolko znam legalno i zvanicno nema kako, zanima me da li postoji neka nasa "precica" da dobijem neke papire pomocu kojih mogu da je regitrujem ? bilo koji savet i preporuka bi pomogli  hi

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: prikolica i registracija
« Odgovor #1 poslato: 19, 10, 2015, 15:58:39 posle podne »
Nisi dovoljno jasan  no125 . Ako je ikada bila registrovana u MUP-u postoji evidencija odn. dosije. Ako nije a nemas nikakve papire to je vec problem. Da bi kod nas registrovao prikolicu iz uvoza, potreban ti je racun o kupoprodaji, izvozna carinska deklaracija iz zemlje gde je kupljena, overen ulaz u Srbiju (prijava za carinjenje), uvozna deklaracija i potvrda o placenoj carini i PDV-u, COC dokumenat (deklaracija proizvodjaca), na osnovu koga se dobija potvrda o homologaciji od Agencije za bezbednost saobracaja, tehnicki pregled i to je to  jh
Nadam se da sam te utesio  stri

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1619
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Riviera
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.7m
Odg: prikolica i registracija
« Odgovor #2 poslato: 19, 10, 2015, 16:09:43 posle podne »
Nisi ga utešio, a ni mene sa sličnim problemom ;-)
Mislim da je pitanje više usmereno na to da li postoji ikakav nacin da se npr kod nekoga ko pravi prikolice, uradi nešto sitno i za neki razuman novac dobije neka potvrda ispod žita sa kojom može na atest. Tako nešto
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže neptun

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 532
  • www.mojaladja.com
    • neptun
  • Brod tip: neptun22
  • Marina: gabbiano
  • Veličina: 7m
Odg: prikolica i registracija
« Odgovor #3 poslato: 19, 10, 2015, 16:14:44 posle podne »
I ako proizvodjac nije na nekom njihovom spisku opet problem. Trenutno ni sami ne znaju sta ti sve treba. Moja je normalno registrovana vec godinama, fabricka nemacka prikolica, pa opet nesto ne moze. Mi drzavu nemamo, pa se ne treba ni cuditi.

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: prikolica i registracija
« Odgovor #4 poslato: 19, 10, 2015, 17:06:23 posle podne »
http://www.registracija-vozila.rs/novosti-registracija-vozila-i-osiguranje/1211-problemi-pri-registraciji-prikolica

Cuo sam da su silne prikolice oduzete i neki ljudi hapseni zbog fals papira. Mislim da je to sada "nemoguca misija" jer ima samo par licenciranih proizvodjaca u Srbiji (Metalkov, Autoremont, Zastava) a od njih sigurno necete dobiti dokumentaciju za prikolicu koju nisu oni napravili. Uvoz sam u prethodnom postu objasnio, cak i da neko moze da napravi neku dokumentaciju, opet ce nedostajati odjavljena saobracajna dozvola i izvozna carinska deklaracija. Probajte jednog speditera iz SU, Metropolit se zove, tel. 024/572-800 i 572-900, oni su nekada imali svoju firmu Becu i preko nje pravili papire za aukcije. Neznam da li jos uvek rade, ja sam nesto sa njima radio pre 6-7 godina.

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: prikolica i registracija
« Odgovor #5 poslato: 19, 10, 2015, 17:16:49 posle podne »
To je malte ne"nemoguca misija".Uredno registrovanu vise godina(onda upisana u saobracajnu i izdata treca tablica) i uredno odjavljenu prikolicu za sport i rekreaciju(kamp kucica adria 350tq) posle 3 hebena dana sa teritorije srbije na teritoriju vojvodine(sa odjavljenog bg na novu tablicu ns).Lakse bi registrovao avion...
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: prikolica i registracija
« Odgovor #6 poslato: 19, 10, 2015, 17:32:25 posle podne »
To je malte ne"nemoguca misija".Uredno registrovanu vise godina(onda upisana u saobracajnu i izdata treca tablica) i uredno odjavljenu prikolicu za sport i rekreaciju(kamp kucica adria 350tq) posle 3 hebena dana sa teritorije srbije na teritoriju vojvodine(sa odjavljenog bg na novu tablicu ns).Lakse bi registrovao avion...

Ja sam tri nedelje iz dana u dan jurio da registrujem prikolicu koja je dovezena sa tablicama (carinskim), odjavljena, ocarinjena, svi papiri od nje su legalni i uredni ali nisam imao COC. Obratim se fabrici, oni mi odgovore da takav dokumenat izdaju za proizvode od 2012. (tada su dobili to "evropsko odobrenje") a moja je napravljena 2006. Posle vise od 30 mailova razmenjenih sa neznam ni ja vise kim, dobio sam proizvodnu deklaraciju za moju prikolicu (zahvaljujuci tome sto je NL uredjena zemlja gde se problemi pojedinca resavaju sa paznjom) i sa tim uspeo da u Agenciji za bezbednost saobracaja dobijem famozno uverenje o homologaciji. Malo je falilo da prikolica zavrsi neregistrovana  kuku

Van mreže neptun

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 532
  • www.mojaladja.com
    • neptun
  • Brod tip: neptun22
  • Marina: gabbiano
  • Veličina: 7m
Odg: prikolica i registracija
« Odgovor #7 poslato: 19, 10, 2015, 17:48:02 posle podne »
Strasno sta nam rade. Sve je to da ima sta da radi visak zaposlenih i da nam uzimaju pare. Neverovatno. Ja dosao sa dozvolom da produzim registraciju, najnormalnija stvar se pretvori u agoniju. Pri tom sama prikolica nikog ne zanima niti je nesto posebno pregledaju. Npr. Da je torzija pukla niko ne bi primetio.

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7046
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: prikolica i registracija
« Odgovor #8 poslato: 19, 10, 2015, 17:57:38 posle podne »
Ситуација по питању приколица је следећа:

Прво нас је држава натерала да наврат-нанос региструјемо приколице које смо ко зна када купили или правили. Ја сам један од њих.
Фабрички направљену Брако Т-600 теретну лаку приколицу, купљену 1991. и уредно регистровану и употребљавану уз трећу таблицу до 2012., регистровао сам и уредно добио саобраћајну дозволу и таблицу. То је било у октобру 2013.

Истовремено сам регистровао и приколицу за чамац - самоградњу (уз изјаву два сведока и атест од стране Машинског факултета). И за њу сам добио саобраћајну и таблицу.

Кад ми је 2014. истекла важност дозвола, нисам одмах продужио регистрације али сам то покушао да урадим летос.

У Љермонтовој су ми љубазно поништили стару, неважећу саобраћајну, узели таблицу и рекли да приколицу, уз уговор који сам им показао да је поклањам рођаку у Бечеју, могу тамо да одвучем и да приступим регистрацији.

Испоставило се да су у Бечеју одбили да изврше технички преглед, позивајући се на неки нови пропис о којем нисам знао ништа.

На званични допис који сам упутио у МУП, после скоро месец дана чекања, добио сам културно срочен одговор и копију рачуна који је издат приликом куповине приколице 1991. године, уз упутство да се јавим Машинском факултету у Београду ради атестирања.

Дакле, прва могућност на располагању свима који су у сличној ситуацији, да им је поништена регистрација, могу поново да региструју своју приколицу уколико је атестирају на Машинском факултету у Београду (раније је то било могуће и у Новом Саду - сад не знам). Не знам тачно колико то кошта.

Међутим, постоји још једна могућност, а то је да власник приколице од произвођача добије потврду о хомологацији.
У овом тренутку, домаћи произвођачи приколица (има их свега три-четири, колико ја знам) буквално се праве луди и на захтеве да издају потврду о хомологацији, траже да им купци приколица то плате. Ради се о своти од више од 100 евра. Купци, за сада то одбијају и не дешава се ништа.

Јер, држава која је направила овакву збрку, прави се луда и неће да произвођачима нареди да купцима који су уредно купили приколице обезбеде и одговарајуће потврде.

Не бих ово даље коментарисао јер би ме то одвело у теорију завере у којој је држава један од учесника отимања новца од својих грађана, на што се читава ова ујдурма свела.

Иако не звучи нормално да се нови законски пропис примењује на предмете који су произведени и регистровани по старим прописима (јер сад нам више нико не гарантује да нећемо морати да обезбедимо и хомологацију за наше путничке аутомобиле), чуо сам да је иста ситуација и у Македонији. Није никаква утеха али изгледа да и тамо мисле да народ још има неких скривених пара које треба покупити. Шта ће паре народу?


Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: prikolica i registracija
« Odgovor #9 poslato: 19, 10, 2015, 18:04:45 posle podne »
Strasno sta nam rade. Sve je to da ima sta da radi visak zaposlenih i da nam uzimaju pare. Neverovatno. Ja dosao sa dozvolom da produzim registraciju, najnormalnija stvar se pretvori u agoniju. Pri tom sama prikolica nikog ne zanima niti je nesto posebno pregledaju. Npr. Da je torzija pukla niko ne bi primetio.
A da vidis kada su dvojica iz AMSS na tehnickom uzeli da mere metrom i na papiru crtaju iz slobodne ruke moju prikolicu, pa to je smesno. To je prikolica jednog od najpoznatijih proizvodjaca "Marlin", najveca u toj kategoriji, sto bi se reklo "vrh" a oni je precrtavaju slobodnom rukom da bi kao dali atest. Pri tome rade metrom koji moze da meri do 3 a prikolica dugacka 8,5. Mozes misliti  kuku
Ali mi uzese 100 jevreja. Unapred  tamburanje

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7046
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: prikolica i registracija
« Odgovor #10 poslato: 19, 10, 2015, 18:06:15 posle podne »
Ево, управо сам сазнао да испитивање прикључних возила (читај: наших приколица) кошта на Машинцу од 5.500 до 12.000 динара. Томе треба додати још по неку таксу (та, како би без таксе, је ли?).

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: prikolica i registracija
« Odgovor #11 poslato: 19, 10, 2015, 19:57:55 posle podne »
Ево, управо сам сазнао да испитивање прикључних возила (читај: наших приколица) кошта на Машинцу од 5.500 до 12.000 динара. Томе треба додати још по неку таксу (та, како би без таксе, је ли?).
Lazo kratko pitanje... Ja imam neku prikolicu koju mi je zoki pravio ... da li mogu da odnesem na masinac i da je oni atestiraju i da je registrujem ?

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7046
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: prikolica i registracija
« Odgovor #12 poslato: 19, 10, 2015, 21:04:02 posle podne »
Ево, управо сам сазнао да испитивање прикључних возила (читај: наших приколица) кошта на Машинцу од 5.500 до 12.000 динара. Томе треба додати још по неку таксу (та, како би без таксе, је ли?).
Lazo kratko pitanje... Ja imam neku prikolicu koju mi je zoki pravio ... da li mogu da odnesem na masinac i da je oni atestiraju i da je registrujem ?

Ја сам тако разумео објашњење које сам добио у МУПу. Ипак, прво бих назвао Машинац, да не бих узалуд "шетао" приколицу по граду. У овој земљи више ништа није сигурно...

Van mreže lionking

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 12
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: dunas i elan gt901
Odg: prikolica i registracija
« Odgovor #13 poslato: 19, 10, 2015, 21:56:09 posle podne »
eh kakvi ste, ja ocekviao neki konkretan predlog kako to ispod zita negde podmazati i resiti  no125

prikolicu je prosli vlasnik dobio od komsije, njemu trebala veca, komsiji manja i resen problem, prikolicu koju je dobio, dakle ova sto je kod mene je dobio uz napomenu da ako ga neko pita ne zna od koga je dobio , tako da mislim da mi nije od pomoci to ....

@Kapetan, ne mozes, kratko i jasno  stri ako nisi masinska radionica ovlascena za izradu prikljucnih vozila, a nisi, ti sam da napravis prikolicu i uradis atest je zabranjeno nakon 2013. do tad je moglo, napravis, odvezes na atest na masinski fax, i resavas dalje papire dosta lako, sad vise ne moze

@Alexa, ako nekako nadjem dosije i da je nekad bila registrovana, i onda sa tim na kog se vodi napravim KP ugovor, onda bi to pilo vode tako ? i kako to proveriti :(

p.s. cuo sam da posto u dozvoli za prikolice, bar za samogradnju, ne pise bog zna sta, da bi moglo recimo da kupim neku obicnu iz samogradnje koja ima papire, pa na te papire da vozim ovu moju ? jedino je 2 osovinka nosivosti 1,8T, ali nema veze, sta pandur zna
« Poslednja izmena: 19, 10, 2015, 22:25:35 posle podne lionking »

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7046
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: prikolica i registracija
« Odgovor #14 poslato: 19, 10, 2015, 22:26:23 posle podne »
...
@Alexa, ako nekako nadjem dosije i da je nekad bila registrovana, i onda sa tim na kog se vodi napravim KP ugovor, onda bi to pilo vode tako ? i kako to proveriti :(

О томе сам вам ја причао - моја приколица је фабрички направљена (Брако, Македонија), сачувао сам оригинал рачун, гаранцију, податке о претходним регистрацијама... Ништа не вреди.
По новим прописима, захтева се хомологација те конкретне приколици и зато захтевају атест.

Што се тиче оне друге - из самоградње - сад проверавам да ли ће ми одобрити технички преглед на основу атеста који је урадио Машински факултет пре три године, обзиорм да је била регистрована.