Да вам кажем, пријатељу "Да се човек пита", и кад купите нов мотор, питање је да ли имате среће у животу или немате.
Није се једном догодило да нова машина затаји. Тада боље прођете само ако постоји овлашћени сервис који ће у гарантном року отклонити квар. Али све оне непријатности које због тога имате, нико вам неће надокнадити.
Кад купујете полован мотор, то вам је "мачка у џаку".
Ако имате среће, уживаћете и често ћете се са радошћу сетити бившег власника.
Ако немате среће, псоваћете ту вашу срећу с којом сте се родили и баш тај мотор од баш тог бившег продавца купили. И при том, можда човек уопште није крив. Можда ничим није допринео да се проблем појави код вас. Једноставно, дође до замора материјала; другачији начин употребе често изазива проблеме.
А што се тиче дужине осовине и преправке крмене даске, ту ћете опет наићи на различите савете.
Мислим да вам је неко већ рекао да ако је мотор мањи и лакши, надоградња крмене даске да би се мотор поставио на одговарајућу висину и није неки велики проблем. Али ако је мотор већи и тежи, тада надоградњу треба урадити тако да то буде чврсто и поуздано, а не да вам мотор отпадне при већем оптерећењу.
Уколико би требало скраћивати крмену плочу, то је мањи проблем јер се не ремети много јачина конструкције, али кад се подиже висина, то је крпљење, а крпеж је увек крпеж. Зато, добро размислите.
Ако нађете добар мотор с дугом осовином, можда се и исплати надоградити крмену плочу ако имате ко ће то урадити ваљано.