Autor Tema: Beograd na vodi  (Pročitano 6168 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže neptun

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 376
  • www.mojaladja.com
    • neptun
  • Brod tip: neptun22
  • Marina: gabbiano
  • Veličina: 7m
Odg: Beograd na vodi
« Odgovor #15 poslato: 30, 09, 2015, 19:49:31 posle podne »
Sramota, javasluk, neznanje. Zaostalost strasna

Van mreže neptun

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 376
  • www.mojaladja.com
    • neptun
  • Brod tip: neptun22
  • Marina: gabbiano
  • Veličina: 7m
Odg: Beograd na vodi
« Odgovor #16 poslato: 30, 09, 2015, 19:53:17 posle podne »
Struka i institucije su poklekle pred siledzijama. Ala nam se smeju..

Van mreže DuleN

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1242
  • www.mojaladja.com
    • AluNautika
  • Brod tip: AluNautika
  • Marina: Stari Slankamen
  • Veličina: 6.3 m
Odg: Beograd na vodi
« Odgovor #17 poslato: 30, 09, 2015, 20:24:43 posle podne »
Koliko negativizma....
Pa nek se gradi, bilo sta da se gradi - dobro je. I za 20 i za 30 godina da nesto bude - opet dobro. Koliko procitah, niko nikoga ne tera da u tome ucestvuje ili kupuje. Stvar izbora za svakoga... Ko ima pare, a treba mu stan - kupice, ko nema pare ( i da mu treba i da mu ne treba stan) zavidece i pljuvati...
Za mene je fakt da je taj teren vec sada daleko bolji i cistiji nego sto je bio prethodnih sto godina, pa i takav da ostane, opet je bolje nego sve one udzerice, ciganske barake, prljavstina ....
Cisto da budem precizan po ovoj temi - ne nameravam nista da kupujem na toj lokaciji, pa da je cena i 300EUR/m2, jer sam se skucio na tridesetak km od BG i NS, gde uzivam i nista mi bolje ne treba.
PS
Molim da se ni u kom slucaju moj post ne vezuje za nikakvu politiku i politicare, jer od svih njih mi se samo povraca !

Van mreže dragand

  • Drinski Kratkorepi Peš
  • ***
  • Poruke: 87
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Hanter
  • Brod tip: Smederevac
  • Marina: Grocka
  • Veličina: 6m
Odg: Beograd na vodi
« Odgovor #18 poslato: 30, 09, 2015, 20:35:21 posle podne »
Nije da ne pratim to oko izgradnje ... Znam da treba da se gradi "Beograd na vodi" (i da ga grade strani investitori) ali meni i dalje nije jasno zbog čega toliki otpor toj gradnji. Kako danas izgleda taj deo grada to je katastrofa. Naveče ne možeš da prodješ ulicama od parkiranih kola oko onih "fensi" kao lokala, legla prostitucije na visokoj nozi. One zgrade okolo su polu-srušene. Pare da ova država uloži da sama nešto gradi, nema. To su sve prazne priče. Ne kapiram ko se,  buni oko toga i šta je, u stvari predlog.  55555

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16676
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Beograd na vodi
« Odgovor #19 poslato: 30, 09, 2015, 22:27:02 posle podne »
Naveče ne možeš da prodješ ulicama od parkiranih kola oko onih "fensi" kao lokala,

ne verujem da je u planu da se to menja ...
ovo lepo izgleda, kad i da li ce se zavrsiti je pitanje...

ujedno nikome ne smeta da se gradi ... ali ako se vec ide na to, zar nije logicno da Beograd uradi nacrt sta ce se sve graditi i gde ... da nasi ljudi sa gradjevinskog i arhitektonskog naprave projekat kako to resiti  .....a onda na konkursu rasproda delove zemljista iiinvestitorima koji se obaveziju da zapocnu gradnju u roku od 12 meseci  ... onda nasi grade, cene su nize i zaposli se pola Beograda... Ujedno zemljiste je dato na poklon arapima ... za te "pare" naslo bi se na stotine srpskih investitora da izgrade sve sto nam je potrebno.... Ali ko ce uzeti mito od 1000 investitora ako mogu od samo jednog...

a eno seju arapi po vojvodin samo tako na onih milion i kusur njiva ... toliko i o ovom projektu

Van mreže neptun

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 376
  • www.mojaladja.com
    • neptun
  • Brod tip: neptun22
  • Marina: gabbiano
  • Veličina: 7m
Odg: Beograd na vodi
« Odgovor #20 poslato: 30, 09, 2015, 23:26:35 posle podne »
Ja nemam veze sa politikom, ali to je nulta lokacija u zemlji i tacno se zna kako se na tom mestu odredjuje sta ce biti, medjunarodni konkurs i ziri... Pa opet tender medjunarodni za investitora... To se zna kako se radi, a ovo ispod zita sa nekim sumnjivim tipovima. Taj projekat je toliko nazadan da je to strasno. Ko je prelistao i jednu knjigu ozbiljniju o arhitekturi to bi ukapirao. To nije mesto za stanove i trzni centar. Dubai je arhitektura kojoj se smeju iza ledja cak i oni koji to grade. Pravis neboder, a pored mesta koliko hoces.. Silovanje prirode i takva gradnja gde se pokazuje da umes da napravis visoku zgradu je srednji vek, zanimljiv rusima, arapima i mozda po kini. U evropi to ne ide vise tako. Nista to nije bolje od onog lika u skoplju pa im se sad ceo svet smeje sta su napravili od grada

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1010
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Beograd na vodi
« Odgovor #21 poslato: 30, 09, 2015, 23:38:57 posle podne »
bilo kako bilo sad ce hejteri udariti po ovom velelepnom projektu ... i njegovim idejnim tvorcima
Mene zanima da li se odbija pdv za kupovinu prvog stana i da li ce ovaj deo grada imati ograde da kojekakvi ""nepoznati "' ne mogu tu upadati kao da im je to strichevina ?
Ako je vec elitni deo grada trebalo bi da komunalna policija regulishe protok ljudi legitmishe i na taj nacin obezbedi da stanari imaju potpunu privatnost..a ne da kad neko privede starletu odma osvane u "Opozicionaru" ili ne daj boze "Istinomeru"
A I da ovi manijaci shto shetaju zutu patku ne dosadjuju...
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16676
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Beograd na vodi
« Odgovor #22 poslato: 30, 09, 2015, 23:56:46 posle podne »
moz se desi .. ja bas hteo da prisustvujem polaganju kamena temeljca, al nesam imao ausvajs...  a isti taj ausvajs vazio i za pederbal malo pre toga... pa sd vidi ..

al realno uvek mozemo pridjemo i sa vode  a0335

Van mreže oblak

  • Administrator
  • Talasožder Mali
  • *****
  • Poruke: 858
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Bayliner 2556 flybridge
  • Marina: Stenka, Beograd
  • Veličina: 25 ft
Odg: Beograd na vodi
« Odgovor #23 poslato: 01, 10, 2015, 00:05:33 pre podne »
moz se desi .. ja bas hteo da prisustvujem polaganju kamena temeljca, al nesam imao ausvajs...  a isti taj ausvajs vazio i za pederbal malo pre toga... pa sd vidi ..

al realno uvek mozemo pridjemo i sa vode  a0335

Realno ne mozete. Upalili "Vuka" da uplasi patkicu  sb
Zvoni, kucanje ne radi!

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 6554
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Beograd na vodi
« Odgovor #24 poslato: 01, 10, 2015, 07:57:24 pre podne »
Неко је питао отприлике: Чему толики отпор овој изградњи?

Мислим да има више разлога.

Прво, избор локације.
Можда неки од вас знају, на левој обали Дунава, планирано је ново насеље према Овчи, један, по мом мишљењу предиван пројекат који је укључивао култивисање обале, изградњу марина, канала, мостова, стамбено-пословног простора. Видео сам и њихову студију - личило ми је на оне бајковите призоре из Америке.
Сад, по завршетку моста Михајло Пупин, кад су се створили услови да се том простору приђе из три правца, од Панчевачког моста, из Београда и из правца Панчева, и са зрењанинске и земунске стране, тај део био би новим саобраћајницама лако доступан и мислим да би свако пожелео да има могућности да купи за себе нешто у том новом центру Београда.

Уместо тога, неко је одлучио да срце града претвори у стамбено пословну зону и уместо да град Београд, рашчисти ругло које је ту стајало годинама и од тог дела направи зелену површину и шеталиште, доступно свим грађанима и гостима Београда, сада ћемо, можда, добити једну урбанизовану "елтину" зону у коју ће људи тешко стизати без радикалних захвата у делу саобраћајница. Постојећа мрежа прилазних путева тешко може да прихвати саобраћај потребан за дневно опслуживање потреба таквог једног центра. О водоснабдевању и канализацији не бих детаљисао.


Друго, естетско решење које је усвојено.
То је вероватно део око којег би се људи најтеже сложили, јер задире у питање укуса. Можда су неком лепа та стаклена здања. Можда има оних који више воле орнаментику присутну на старим фасадама.


Треће, сврсхисходност неких решења.
Шта ће нама у Београду значити тај торањ који је фигурирао на макети (видим на овим скицама које су објављене, нема га; ваљда је то за неку другу фазу)? Једна стаклена кула чије подизање ће због врсте и квалитета подлоге бити многоструко скупље од неког друго решења.
Кад је прављен мост на Ади, показало се да је висина пилона нешто о чему сада пилоти морају да воде рачуна при слетању на аеродром Никола Тесла. Овај нови торањ само ће бити препрека више. Истина, мало померен с коридора слетања али у близини.


Четврто, најављена брзина и висина инвестиције.
Кад је председник владе први пут изнео ту информацију у јавност, саопштио је да ће у наредних неколико година (намерно не наводим до које године је рекао, јер он године стално помера, ма о чему да говори и ма шта да обећава) на тој локацији бити изграђен велелепни пословно-стамбени центар вредан преко три милијарде евра и да ће то финансирати његов пријатељ из УАЕ.

Шта смо добили после много месеци одлагања?
Добили смо да инвеститор, компанија регистрована непосредно по објављивању планова о изграњи, с веома малим оснивачким улогом, улази у радове у фазама и планираним роком завршетка кроз 30 година. Коначно је објављено и да ће инвеститор, страни, уложити у ову фазу око 300 милиона евра, а онда сазнајемо и да ће се наша држава (или можда само град Београд, извињавам се, промакло ми је) задужити код истог инвеститора за још 306  милиона евра кредитом кој ће враћати уз одговарајућу камату.
Кад се узме у обзир број квадратних метара стамбеног и пословног простора који су до сада подизали разни инвеститори на годишњем нивоу, и то упоредите с површином коју ће нови инвеститор подићи за наредних 30 година, излази да је то свега неколико процената у односу на оно што су до сада у Београду радили инвеститори.


Пето, предложена динамика продаје.
Парцијална плаћања која прате динамику радова мени је чак и прихватљива али на жалост нисам видео текст било ког купопродајног уговора да бих могао да видим какво је обезбеђење купца. Видео сам да купац уколико одустане од намере куповине у року после десет дана губи капару од 10.000 евра али не знам чиме то инвеститор гарантује да ће завршити започете радове и како ће купац бити обештећен у случају кашњења радова или незавршетка истих.
По овоме што је објављено, купци станова су суинвеститори, а не купци. Сходно томе, закључујем да ће учествовати и у ризику али не и у добити, ако тај пројекат икад буде реализован.


И... ма да ли да ређам даље? Мислим да би се ту могло наћи што шта још, али од мене - доста и оволико. Ваљда има и стручнијих и боље упућених од мене.

На крају, слажем се с Дулетовим мишљењем да је добро све што се ради. Међутим, нешто може да буде добро али можда може и много боље.
Ја искрено желим онима који се одлуче да уђу у ову авантуру (извините на изразу, али мени то тако изгледа) да на крају буду задовољни својом одлуком и да уживају у остварењу својих снова на једној прелепој локацији.

И даље мислим да је та зона требало да буде наш Хајд или Сити парк, као у Лондону или Њујорку, зелена зона, отворена свима, плућа града, место најразличитијих збивања, које би граду дало нову душу.

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2735
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Beograd na vodi
« Odgovor #25 poslato: 01, 10, 2015, 09:29:53 pre podne »
Zadnjih godina sam poceo da se bavim turizmom i tu ima jedna aksiom a to je da su za uspeh pre svega najbitnije tri stvari a to su lokacija,lokacija i lokacija a ostalo ide posle toga. Vlast mrzim ali treba biti realan,ovo moze doneti posao ljudima a posle i prihode jer koliko sam razumeo nekih 32 procenata ide gradu i drzavi. Da je sve park to ne bi pravilo neki prihod vec samo rashod. Uostalom prekoputa ima lep park koji se realno slabo koristi samo treba preci most. Zivi bili pa videli,ovim nasim neverujem nista ali ovaj arap mi licno uliva poverenje.

Van mreže Misha D

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1556
  • plovilo: Linssen 29.9 ac gs
Odg: Beograd na vodi
« Odgovor #26 poslato: 01, 10, 2015, 10:06:56 pre podne »
Uvek ce biti zaludnih penzionera koji kritikuju sve sto se menja ili je bolje.
Kao: trebalo bi to jos jedno desetak godina sa razmislja i lupa prazna slama oko nebitnih stvari i da ostane sve kao pre rata.
Ko malo putuje po svetu videce da svi nesto slicno napravise i preporodise grad i drzavu, mi smo u medjuvremenu stihijski gradili po Kaludjerici, Zemunu, M.M.Lugu, Mirijevu....... i dalje ne vidimo od toga.
Ko nema nameru da nam ide na bolje neka ostane u svome svetu mediokriteta.
Današnji dan je početak ostatka moga života....

Van mreže neptun

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 376
  • www.mojaladja.com
    • neptun
  • Brod tip: neptun22
  • Marina: gabbiano
  • Veličina: 7m
Odg: Beograd na vodi
« Odgovor #27 poslato: 01, 10, 2015, 10:22:01 pre podne »
Ti penzioneri koji kritikuju, najugledniji arhitekti koje imamo, su izgradili sve sto vredi u bg. A ovi sto ovo planiraju sve zajedno sa arapinom nikad u zivotu nisu sproveli nista.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16676
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Beograd na vodi
« Odgovor #28 poslato: 01, 10, 2015, 10:31:24 pre podne »
Ko nema nameru da nam ide na bolje neka ostane u svome svetu mediokriteta.

ili kako vodja rece "zatucanoj vecini" ....  kuku

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 6554
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Beograd na vodi
« Odgovor #29 poslato: 01, 10, 2015, 10:34:24 pre podne »
Мишо, ово је први ваш коментар до сада с којим не могу да се сложим.

Тачно је да ће увек бити залудних пензионера, али овај пројекат је критиковало и много стручних људи, људи који иза себе имају добре референце.
Одлуке су у овом случају доносили људи који су, по свом знању и искуству у тој области, далеко од неких који су подигли глас против.

Мислим да то што неко мисли другачије не значи да се ради о томе да је медиокритет. На жалост, код нас нема времена и као да није обичај да се разговара о аргументима и да се на основу њих доносе одлуке.

Ја се само надам, понављам, да ће од свега овога нешто на крају ипак бити, а живот иде својим токовима, навићи ћемо се. А шта ће то до краја испасти, колико ће коштати и ко ће платити - то ће видети младе генерације и понеко од нас старијих.