Kapetane, Tapaciranje sam svakako planirao.
Coskovi na slikama deluju ostri jer je camac relativno velik pa sam slikao sa daljine. Iz blizine posmatrano sve ima radijus i do sad jos nigde nisam "zakacio"
Camac je vec nekih mesec dana u vodi i nekoliko puta sam plovio sa njim. Za sad stvarno nisam nasao ni jednu stvar gde sam pomislio: "Ovo sam trebao mozda drugacije da uradim"
Izuzetno sam zadovoljan sa njim. Jedina njegova da kazemo "mana" je sto mu je potreban relativno jak motor za ekonomicno glisiranje.
(Ovo me podseca na jednu situaciju krajem 90-ih godina. Bio sam mlad momak, uspesno sam trgovao polovnim automobilima u inostranstvu i tad sam vozio BMW 850csi. Dosao jednom neki bosanac kod mene da kupi polovan auto, po struci automehanicar i vlasnik autoservisa. Zagleda on tako mog BMW-a, sedne unutra, zaviri u svaki detalj, pita za karakteristike i performanse i na kraju kaze: "Ovo je stvarno kraljevski auto, ne moze bolje - mozda samo jos da mu je turbodizel motor iz golfa dvojke, ali onaj interkuler")
Da se vratim na temu:
Trenutno koristim Yamahu 75ks 2T autolube.
Camac ide fantasticno sa tim motorom ali mu je potreban relativno velik gas za glisiranje. Camac izglisiria na nekih 3500 obrtaja i od 4000 obrtaja on leti po vodi i kraj mu je na nekih 5300 obrtaja.
Voleo bih da ga isprobam sa 4T motorima od 100ks, 115ks i 150ks da vidim koja mu je "prava mera"
@Bakara: