Autor Tema: molim za pomoc i savet  (Pročitano 3708 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže deki77

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 33
  • www.mojaladja.com
    • nemam
  • Brod tip: nemam
  • Marina: ne
  • Veličina: 6-10
molim za pomoc i savet
« poslato: 08, 04, 2015, 22:51:40 posle podne »
pozdravljam sve na forumu k5
kao sto napisah u naslovu treba mi pomoc vise kao savet oko kupovine camca

https://www.kupujemprodajem.com/camac-sa-kabinom-7m-20248987-oglas.htm?filter_id=

 ovo sam pre neki dan nasao u oglasima,a danas se zaputio put Sapca da ga gledam i eventualno pazarim.
nemam puno iskustva pa bi mi svacije misljenje dobrodoslo.
ono sto sam video je sledece:
-spolja je dosta izguljen i na vise mesta fino izubijan-udubljen(kaze vlasnik od udaranja o druge camce gde je bio privezan)
-sada je camac na suvom jer mu je na par mesta probijeno korito (dno),rupe precnika 5mm to mi je i sam vlasnik rekao i tu mu svaka cast jer nista nije maskirao,medjutim po nekom mom skromnom iskustvu(imam iskustva sa kolima-automehanicar sam) reko bi da celom duzinom kabine mora da se zameni dno i i 5-6 rerbara ako se nevaram tako se zovu jos su i komore pozadi pune vode-sto znaci negde propustajuenterijer na slikama neizgleda tako lose al kad sam uzivo video nije bas tako treba dosta toga izmenjati.
Ukratko otprilike to bi bilo to sto sam zapazio,i bukvalno smo se sve dogovorili sa vlasnikom i maltene spremili da ga kacimo za auto i teramo(drugar i ja ) kad nelezi vraze,camac se nevodi na gospodina kod koga sam dosao u sabac vec na coveka koji je iz BG i za koga mi garantuje da nece biti problema oko prenosa vlasnistva i ostalih peripetija.zamolio sam ga da se tog trenutka cujemo sa njim da dobijem makar telefonom potvrdu da nece biti problema oko prenosa al covek jednostavno nije mogo da nadje br.telefona sto je u meni izazvalo sumnju.mozada gresim al ne bi tako olako da bacim pare za nesto sto nije sigurno te sam bar zasad odustao od kupovine s molbom gospodinu da mi se javi ukoliko pronadje broj i da sam ja i dalje zainteresovan za kupovinu.
Sobzirom na sve sad vas molim za pomoc i savet prvo vredi li to te pare vredi li ulaganja sta i kako svaki savet bi mi dobro doso  eek


Eto tako raspisao sam se malo vise al nadam se da vas nisam ugusio i nadam se da nisam nadmasio LSIja  jh
jos jednom unapred hvala za komentare

Van mreže tamiski pirat

  • Drinski Kratkorepi Peš
  • ***
  • Poruke: 81
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • tamiski pirat 3
  • Brod tip: criss craft
  • Marina: opovo
  • Veličina: 6 m
Odg: molim za pomoc i savet
« Odgovor #1 poslato: 08, 04, 2015, 23:42:41 posle podne »
Odlican potez sto se tice ovog prenosa , dok ne saznas dal moze , ne kupuj.

Svako plovilo pa cak i najobicnija siklja vredi iskljucivo onoliko koliko je koristis .

Sto se tice dna , bice da je truleks , raspitaj se koliko kosta popravka , moze biti dosta para

teraju me da radim , a ja rodjen da pecam

Van mreže deki77

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 33
  • www.mojaladja.com
    • nemam
  • Brod tip: nemam
  • Marina: ne
  • Veličina: 6-10
Odg: molim za pomoc i savet
« Odgovor #2 poslato: 08, 04, 2015, 23:46:19 posle podne »
da tako sam i ja mislio ne bi da kupim macku u dzaku
a inace ovako na prvi pogled kako vam se cini camac i koji bi motor valjao uz njega?
vlasnik rece da ga je bez problema pogonio honda 7,5 mada sam ja misljenja da nista ispod 10 ne bi smelo tj to mi je neki optimum
da i jos jedno pitanje za iskusne da li ovaj tip korita treba da ima kobilicu,ovaj iz oglasa nema

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7046
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: molim za pomoc i savet
« Odgovor #3 poslato: 09, 04, 2015, 07:43:52 pre podne »
...
 i nadam se da nisam nadmasio LSIja  jh
...

Не дам се ја. Шта год ви написали, ја ћу увек више! 456


Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: molim za pomoc i savet
« Odgovor #4 poslato: 09, 04, 2015, 22:05:51 posle podne »
ne bih da mracim... ali ako ti neko zapuca 100km na gajbu da vidi camac, pa valjda pripremis telefon  predhodnog vlasnika ?
A i da ti da telefon nekog lika otkud ti znas da je on vlasnik a ne podmetnut lik? Ne zaboravi telefonski kontakt je jedno odlazak u kapetaniju i sredjivanje papira, drugo...

ako moraju da se menjaju rebra ZABORAVI .... menjanje lima, ne znam sta da ti kazem, zeznut postupak pitaj brokera on je prosao taj deo ... padaju cene razmisli ti jos malo... pimeti da se napred prozor ne otvara ...prednji rukohvati su ti za ukras, a ako je lim i var los moze se desiti da ti ostanu u rukama... gde je jedna vidljiva rupa od 5mm tu je jos 30 nevidljivih ....

Van mreže Zvonimir

  • Titelski sokozder
  • ****
  • Poruke: 142
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • NADJA
  • Brod tip: Ika Titel - s a m o g r a d n j a
  • Marina: Marina Karaburma - Visnjicki rukavac
  • Veličina: 10 meteri
Odg: molim za pomoc i savet
« Odgovor #5 poslato: 09, 04, 2015, 23:08:56 posle podne »
Poznajem camac. Kupio ga moj drugar u Obrenovcu, koristio 2 do 3 godine. Prodao ga u Sabac i verovatno ga kupac iz Sapca nije preveo. Samo me cudi da je tako propao kako si ti opisao. Ako te interesuje nesto vise mozemo se cuti, posalji mi broj telefona.

Van mreže deki77

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 33
  • www.mojaladja.com
    • nemam
  • Brod tip: nemam
  • Marina: ne
  • Veličina: 6-10
Odg: molim za pomoc i savet
« Odgovor #6 poslato: 14, 04, 2015, 17:41:36 posle podne »
hvala svima na brzim odgovorima
kapetane nazalost i takvi ljudi postoje-prodaje da bi doso do para a nista spremio nije
sto se prednjeg prozora tice istina neotvara se a rukohvati.... hm mislim da i nisu tako slabi sobzirom da sam se peo na njega al evo zvonimir poznaje camac pa cu njega pitati
Zvonimire saljem ti pp sa br telefona pa da se cujemo da mi kazes nesto vise

Van mreže deki77

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 33
  • www.mojaladja.com
    • nemam
  • Brod tip: nemam
  • Marina: ne
  • Veličina: 6-10
Odg: molim za pomoc i savet
« Odgovor #7 poslato: 14, 04, 2015, 17:46:24 posle podne »
nego niko da pomene koji bi motor bio odgovarajuci za ovo plovilo,kao sto rekoh vlasnik kaze da je on  7,5 super iso meni to nekako slabo deluje,molim za vase misljenje

Van mreže spearfisherman

  • Zodiac futura mk2
  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 62
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: molim za pomoc i savet
« Odgovor #8 poslato: 14, 04, 2015, 18:33:56 posle podne »
mislim da je oko 10konjica dovoljno za laganu voznju da te ne boli glava....  sajkaca kad imas malo vise uvek je lakse voziti na 3/4 gasa ili 1/2 nego kad zafali....   25648

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: molim za pomoc i savet
« Odgovor #9 poslato: 14, 04, 2015, 20:04:07 posle podne »
I ja bih 10 konja... gledaj ako moze 4t...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk


Van mreže maverick

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1271
  • www.mojaladja.com
Odg: molim za pomoc i savet
« Odgovor #10 poslato: 14, 04, 2015, 23:43:58 posle podne »
Neka kupi desetku ali 2t jača je od 4 t.... lol morao sam...nemoj da se ljutiš  stri

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: molim za pomoc i savet
« Odgovor #11 poslato: 14, 04, 2015, 23:47:59 posle podne »
Neka kupi desetku ali 2t jača je od 4 t.... lol morao sam...nemoj da se ljutiš  stri

jeste jaca, ali ja kao sto rekoh imam sve 4t ... i ne zalim za 2t motorima...

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7046
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: molim za pomoc i savet
« Odgovor #12 poslato: 15, 04, 2015, 07:58:22 pre podne »
Много смо писали у овој и у другим темама о разликама у моторима, о њиховим предностима и манама. Много тога је објављено и на интернету. И...?

Остаће то неиспричана прича.
Колико је људи, толико је различитих мишљења.

Оно на шта ви, Деки, треба да се усредсредите јесу следећествари:

Какав чамац желите да имате и колико дуго мислите да ћете се њиме возити?

Чамац за који сте заинтересовани, који год мотор на њега да закачите, тешко да ће пловити брже од десетак километара на сат. То је таква конструкција и то је тако. На таквим чамцима, заиста нема смисла качити снажније моторе од оних са десет коњских снага. Јер, на томе ће профитирати само држава којој ћете платити већи порез на употребу пловних објеката.

А да ли ће мотор бити двотактни или четворотактни?
Десет коњских снага је десет коњских снага, ма из које конструкције да изађу. Разлика постоји у брзини којом се та снага ослободи из мотора - то је оно зашто смо на приказаним снимцима видели како 2Т машина супериорно стартује и одмиче испред 4Т машине. Али обратите пажњу, на свим тим снимцима видите глисере - не ове наше депласманце, равнотабанаше.

А ако сте већ склони томе да купите овакав чамац, шта вам значи брзи старт?

Једно је сигурно, 2Т машина је много бучнија и троши више горива. Уз то, морате да правите смешу, па једном сипате мало више, други пут мало мање. Мирис који се ослобађа сагоревањем смеше није исти као мирис сагоревања бензина.

Да ли сте вични мајсторлуку?
Ако нисте, онда вам је сасвим све једно ако вам се на води угаси 2Т или 4Т мотор. Док не дође неко ко се разуме, бићете беспомоћни.

Ја, по обичају, опет одужио. Али хтео сам да покушам да мало сажмем сва ова наша искуства, размишљања и оно што се у свету зна.
Размислите - шта год урадили, то ће, на крају, ипак бити ваша одлука и последице ћете ви сносити.

Шта год урадили, немојте се кајати. Не можете погрешити - све док се будете возили.
Ако будете на води као многи од нас (укључујући и мене) тек тада вам неће бити важно какав мотор сте купили али цифра коју треба платити за регистрацију биће ту да вас подсећа на тренутак избора.

Van mreže deki77

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 33
  • www.mojaladja.com
    • nemam
  • Brod tip: nemam
  • Marina: ne
  • Veličina: 6-10
Odg: molim za pomoc i savet
« Odgovor #13 poslato: 16, 04, 2015, 19:56:06 posle podne »
Vecita dilema 4t ili 2t,misljenja su razlicita i podeljena zavisno od iskustva i potreba sta se zeli postici 2t je recimo mazga koja vuce a 4t je konjic koji galopira a nemoze da potegne tako dobro. Licno meni treba za laganu voznju  jer na vodi bi da uzivam a ne da se trkam sa nekim,a opet da dovoljno bude jak u slucaju nedaj boze nepredvidjene situacije prilikom nekog nevremena te i ja smatram da je 10ka sasvim uredu jer vece je skuplje a manje moze u nepredvidjenim situacijama da bude neadekvatno,naravno da bude 4t prvo zbog odrzavanja-mislim na mesanje ulja i goriva a i zbog nekih buducih zakona i propisa koji me ne bi iznenadili npr.da zakonom zabrane 2t zbog zagadjena.
LSI sto se kvarova tice tu nema brige ,pa pobogu to mi je profesija,automehanicar sam pa shodno tome ne bi sebi dozvolio da dodjem u situaciju da motor stane na vodi,sve i da se tako nesto desi mislim da bi se lako snaso i otklonio kvar uz adekvatan alat i pribor koji bi bio sastavni deo ladje

Van mreže spearfisherman

  • Zodiac futura mk2
  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 62
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: molim za pomoc i savet
« Odgovor #14 poslato: 16, 04, 2015, 20:15:11 posle podne »
Onda bi morali da uvedu neku skalu za merenje emisija zagadjenja ili kako vec... jer npr Evinrude E-tec je 2T a ima manje emisije gasova i benzina koji nije sagoreo nego npr neke 4T Honde, Yamahe itd ( ne kazem da je bolji... ali su efikasnost iskoriscenja i nivo savrsene smese vazduha i benzina oko 1:14 sveli na maksimum isplativosti kad su u pitanju dvotaktni motori, naravno smesno deluju oni testovi potapanja izmedju 2T i 4T masina ali dobro, brojni korisnici zadovoljno potvrdjuju.... npr na submaniji imaju samo reci hvale....). Opet potrosnja je veca nego 4T motori ali nema odrzavanja. Ko dosta vremena provodi na vodi taj vozi 4T.... ko ne taj vozi 2T i to je pravilo kojim se ja vodim.... Jer samo nesto sto koristis bar 3-4x mesecno na godisnjem nivou moze da isplati ulaganje koje ti treba da bi imao 4T motor (u startu je skuplji...ali se to isplati kroz utroseno gorivo.... nema smrada dvotaktola, buke itd... a neko bas to voli). Ja npr vozim camac 1-2meseca godisnje i zato je to dvotaktna masina...