Autor Tema: Honda B75, kada ga upalim ima prejak gas koji ne mogu da smanjim  (Pročitano 16758 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Šomi Quicksilver 300

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 39
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Quicksilver 300
  • Brod tip: Quicksilver 300
  • Veličina: 3m
Odg: Honda B75, kada ga upalim ima prejak gas koji ne mogu da smanjim
« Odgovor #30 poslato: 13, 04, 2015, 08:24:12 pre podne »
Ne znam na koji sraf mislis,ali pazi sa tim srafovima da ne odleti neki u motor jer ce mu tu biti kraj.Tu nema zezanja,ako  mislis na sraf sa krstastom glavom koji vezuje klapnu za osovinu,on mora da bude stegnut na smrt. Ne vidim na koji nacin on glavi.Umesto laka za nokte koji ne trpi temperaturu trebao bi da koristis lock tide,nije skup,a koristi se tako sto namazes navoj.Vibracije i temperatura su cudo,ako sraf nije stegnut usisace ga kad tad.Drago  mi je da smo resili problem.

Nisam znao da lock tide trpi temperaturu, a pravo da ti kažem nisam ni razmišljao da tu ima velike temperature...
No nema veze, sada su to finese, poslušaću te svakako i da, mislimo na isti šraf, krstasti na klapni  k5

Van mreže Ljuba

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 752
  • Pol: Muškarac
Odg: Honda B75, kada ga upalim ima prejak gas koji ne mogu da smanjim
« Odgovor #31 poslato: 13, 04, 2015, 09:54:58 pre podne »
Bravo! Eto uspeo si da sam opraviš makinu plus jedno novo iskustvo sa karburatorima  hi
Kad budeš štelovao vazduh (onaj šraf) prvo zagrej dobro motor (ne zaboravi saug da vratiš čim ga upališ), zatim malo pojačaš ler gas na njegov šraf, onda dotegni skroz šraf vazduha i videćeš nepravilan rad, zatim ga odpuštaj do trenutka kad motor krene da prede i radi sa lakoćom, onda vratiš ler gas na normalu.

Van mreže bratsaja

  • Drinski Kratkorepi Peš
  • ***
  • Poruke: 97
  • Pol: Muškarac
  • bolje ispasti glup nego iz voza
    • jos nema ime
  • Brod tip: hand made,6 metara cistog celika
  • Marina: kod tasta u bašti
  • Veličina: 6
Odg: Honda B75, kada ga upalim ima prejak gas koji ne mogu da smanjim
« Odgovor #32 poslato: 13, 04, 2015, 14:13:07 posle podne »
Usis plus vibracija i ode sraf u motor i eto karambola pa posle moras da  25648
Količina ribolovačkog pribora obrnuto je srazmerna broju dana provedenih na vodi.

Van mreže Šomi Quicksilver 300

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 39
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Quicksilver 300
  • Brod tip: Quicksilver 300
  • Veličina: 3m
Odg: Honda B75, kada ga upalim ima prejak gas koji ne mogu da smanjim
« Odgovor #33 poslato: 13, 04, 2015, 16:02:07 posle podne »
Bravo! Eto uspeo si da sam opraviš makinu plus jedno novo iskustvo sa karburatorima  hi
Kad budeš štelovao vazduh (onaj šraf) prvo zagrej dobro motor (ne zaboravi saug da vratiš čim ga upališ), zatim malo pojačaš ler gas na njegov šraf, onda dotegni skroz šraf vazduha i videćeš nepravilan rad, zatim ga odpuštaj do trenutka kad motor krene da prede i radi sa lakoćom, onda vratiš ler gas na normalu.

Hvala na pomoći, USPELI smo da popravimo makinu  114
Hvala na objašnjenju za štelovanje karburatora, iskreno nisam ni znao da se tako šteluje, ja kao čitao da treba dva kruga da se okrene vazduh, neko kaže 2,5 kruga, neko 1,7 krug... Naštelovao sam ga na tvoj načini i mislim da je sada ok...
Evo jedan snimak kako sada prede makina  kgk kgk kgk
http://videobam.com/hnouJ

Van mreže Šomi Quicksilver 300

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 39
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Quicksilver 300
  • Brod tip: Quicksilver 300
  • Veličina: 3m
Odg: Honda B75, kada ga upalim ima prejak gas koji ne mogu da smanjim
« Odgovor #34 poslato: 15, 04, 2015, 10:12:04 pre podne »
http://boatinfo.no/lib/honda/manuals/b75.html#/0

možda nekome zatreba,
online service manual baš za Hondu B75,
nije nešto ali se mogu videti korisne stvari  114