Autor Tema: Honda B75, kada ga upalim ima prejak gas koji ne mogu da smanjim  (Pročitano 16756 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Šomi Quicksilver 300

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 39
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Quicksilver 300
  • Brod tip: Quicksilver 300
  • Veličina: 3m
Odg: Honda B75, kada ga upalim ima prejak gas koji ne mogu da smanjim
« Odgovor #15 poslato: 09, 04, 2015, 18:22:16 posle podne »
Znam za to, bukvalno sam ga cuo i ugasio... Kao sto napisah, jedva cekam da ga potopim negde pa javljam kako se ponasa

Van mreže Šomi Quicksilver 300

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 39
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Quicksilver 300
  • Brod tip: Quicksilver 300
  • Veličina: 3m
Odg: Honda B75, kada ga upalim ima prejak gas koji ne mogu da smanjim
« Odgovor #16 poslato: 10, 04, 2015, 14:29:00 posle podne »
Opet ja sa mojim problemima, pronašao sam bure (smećarska kanta je poslužila ok)
Ništa nisam uradio čišćenjem karburatora
Evo ovako, sve sam usnimio da pogledate kako se ponaša...
Pre ovog snimka radio je 10ak min, tako da je motor bio topao.
1. Dizna za vazduz je bila zavrnuta do kraja, i kada je odvrnem opet nikakve promene nema(vidi se na snimku)  no125
2. Obratite pažnju kada izbacim u ler, motor počinje još jače da radi, da li je to normalno???

Evo ga link snimka http://videobam.com/gLOYg

Van mreže packe

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 771
    • FISHERMANS
  • Brod tip: DUNAVSKI HUNTER
  • Marina: KARABURMA
  • Veličina: 8M
Odg: Honda B75, kada ga upalim ima prejak gas koji ne mogu da smanjim
« Odgovor #17 poslato: 12, 04, 2015, 07:46:56 pre podne »
Ocigledno da je karburator u problemu kupi karburator kliner ili neku hemiju kao aksel graso  skini karburator i potopi.Kad nereaguje na vazduh neki kanal je zapusen .Na snimku se vidi da ga ugusis na usisu vazduha.Naj bolje je odraditi u ultra zvucnoj kadici    ffff

Van mreže Šomi Quicksilver 300

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 39
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Quicksilver 300
  • Brod tip: Quicksilver 300
  • Veličina: 3m
Odg: Honda B75, kada ga upalim ima prejak gas koji ne mogu da smanjim
« Odgovor #18 poslato: 12, 04, 2015, 08:48:37 pre podne »
Ocigledno da je karburator u problemu kupi karburator kliner ili neku hemiju kao aksel graso  skini karburator i potopi.Kad nereaguje na vazduh neki kanal je zapusen .Na snimku se vidi da ga ugusis na usisu vazduha.Naj bolje je odraditi u ultra zvucnoj kadici    ffff


Packe, veruj mi da sam juče skinuo karburator u 08h, doneo ga u kuću i na tenane, čistio do 11h...
Uzeo sam neke ženine omekšivače za ribanje(opasne kiseline, morao sam rukavice da stavim)
Pokiselio karb u jednu oko 30 min, četkicom za zube opravo, svaki kanal, diznu, rupicu čačkao po 5min sa medicinskom iglicom, licnom, na kompresoru izduvavao, isprao u vreloj vodi, pa opet ponovo sa drugom kiselinom, ceo proces...
Smem da se zakunem da je karburator ne čist, nego prečist , posebno sam obratio pažnju na kanale sa dovodom vazduha...
Jedva sam čekao da ga vratim na motor, kada sam ga napakovao ono, NIŠTA, poludeo sam

Šta me još buni a možda znači informacija... Jedna svećica mi je suva, druga vlažna...Jel to govori nešto ???

Van mreže Ljuba

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 752
  • Pol: Muškarac
Odg: Honda B75, kada ga upalim ima prejak gas koji ne mogu da smanjim
« Odgovor #19 poslato: 12, 04, 2015, 09:35:53 pre podne »
Dakle tu ima više problema.
Ta svećica ne radi, prvo proveri da li kabl baca struju na nju da prvo to eliminišeš a onda zameni svećicu pa ponovo proba.

Van mreže tamiski pirat

  • Drinski Kratkorepi Peš
  • ***
  • Poruke: 81
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • tamiski pirat 3
  • Brod tip: criss craft
  • Marina: opovo
  • Veličina: 6 m
Odg: Honda B75, kada ga upalim ima prejak gas koji ne mogu da smanjim
« Odgovor #20 poslato: 12, 04, 2015, 09:54:35 pre podne »
proveri zazor na ventilima .... licno bih rekao da je motor u uberturi ..... tako da karburator nema veze stim .... i jos nesto nemoj ga ubacivati u brzinu pod tim gasom , skrljaces menjac
teraju me da radim , a ja rodjen da pecam

Van mreže Šomi Quicksilver 300

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 39
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Quicksilver 300
  • Brod tip: Quicksilver 300
  • Veličina: 3m
Odg: Honda B75, kada ga upalim ima prejak gas koji ne mogu da smanjim
« Odgovor #21 poslato: 12, 04, 2015, 09:56:07 pre podne »
Dakle tu ima više problema.
Ta svećica ne radi, prvo proveri da li kabl baca struju na nju da prvo to eliminišeš a onda zameni svećicu pa ponovo proba.

Nemam pojma Ljubo, ali pravi mi decu ovaj motor  taz
Kako misliš ne radi svećica, radi lošije ili UOPŠTE ne radi?
Zar ne bi motor trokirao, lošije palio i ostalo...
Mogu misliti kako će motor tek "urlati" kada bude dobio drugu ispravnu svećicu  ups

Van mreže Šomi Quicksilver 300

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 39
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Quicksilver 300
  • Brod tip: Quicksilver 300
  • Veličina: 3m
Odg: Honda B75, kada ga upalim ima prejak gas koji ne mogu da smanjim
« Odgovor #22 poslato: 12, 04, 2015, 10:01:33 pre podne »
proveri zazor na ventilima .... licno bih rekao da je motor u uberturi ..... tako da karburator nema veze stim .... i jos nesto nemoj ga ubacivati u brzinu pod tim gasom , skrljaces menjac

Šta znači "ubertura" ?
A ne bih se usudio da merim zazor na ventilima, ja volim mehaniku ali se plašim upuštanja u takav poduhvat, a pomoći nigde u blizini  no125
Po svemu sudeći mislim da ću ga ja samo u brzini i voziti  ha
Na vodu, odveslam iz plićaka, pali u brzini i ručica gasa mi ni ne treba, a kada pristajem, ugasim ga jedno 30m od obale i milina  stri
« Poslednja izmena: 12, 04, 2015, 23:22:45 posle podne Šomi Quicksilver 300 »

Van mreže bratsaja

  • Drinski Kratkorepi Peš
  • ***
  • Poruke: 97
  • Pol: Muškarac
  • bolje ispasti glup nego iz voza
    • jos nema ime
  • Brod tip: hand made,6 metara cistog celika
  • Marina: kod tasta u bašti
  • Veličina: 6
Odg: Honda B75, kada ga upalim ima prejak gas koji ne mogu da smanjim
« Odgovor #23 poslato: 12, 04, 2015, 11:30:54 pre podne »
Pranje karburatora bez ultrazvucnog kupatila ne pije vodu.Dzaba kiseline,licne i ostale gluposti,mozes samo stetu da napravis.Na ebay imas da kupis kadicu za par desetina evra pa ako ti je skupo da placas majstora probaj sam ali obavezno koristi specijalnu tecnost namenjenu za to.
Proveri kako zatvara iglica koja puni lonce kada plovak dodje u gornji polozaj,mozda preliva.Na jednoj slici mi se cini kao da gas nije vracen do kraja,da li na leru leptir stoji zatvoren?Mozda je neko nesto cackao pre tebe pa je nesto iskrivio.To sto ne reaguje na sraf za vazduh nije cudno,reagovace samo na ler gasu i zato mislim da se gas ne vraca do kraja.Ako karb nije dobro udihtovan pa negde curi,a motor ulaci to gorivo,dobices jak gas.
Količina ribolovačkog pribora obrnuto je srazmerna broju dana provedenih na vodi.

Van mreže Šomi Quicksilver 300

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 39
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Quicksilver 300
  • Brod tip: Quicksilver 300
  • Veličina: 3m
Odg: Honda B75, kada ga upalim ima prejak gas koji ne mogu da smanjim
« Odgovor #24 poslato: 12, 04, 2015, 12:34:05 posle podne »
Pranje karburatora bez ultrazvucnog kupatila ne pije vodu.Dzaba kiseline,licne i ostale gluposti,mozes samo stetu da napravis.Na ebay imas da kupis kadicu za par desetina evra pa ako ti je skupo da placas majstora probaj sam ali obavezno koristi specijalnu tecnost namenjenu za to.
Proveri kako zatvara iglica koja puni lonce kada plovak dodje u gornji polozaj,mozda preliva.Na jednoj slici mi se cini kao da gas nije vracen do kraja,da li na leru leptir stoji zatvoren?Mozda je neko nesto cackao pre tebe pa je nesto iskrivio.To sto ne reaguje na sraf za vazduh nije cudno,reagovace samo na ler gasu i zato mislim da se gas ne vraca do kraja.Ako karb nije dobro udihtovan pa negde curi,a motor ulaci to gorivo,dobices jak gas.

Iglica zatvara ok, duvam kroz crevo za dovod goriva, polako pomeram plovak i baš kao po prospektu zatvori(mislim da to niko ništa nije dirao)
Eee sad, šta me MNOGO buni...Kažeš da kada je gas vraćen, klapna u karburatoru treba da bude zatvorena???
Kod mene nije takav slučaj, pola klapne je zatvoreno a druga polovina nije(kao da je iskrivljena)
Eee sad, ne znam da li je to neko pre mene čačkao ili je tako fabrički?
Sad pokušavam da nađem servis manual, ali mi ne ide...Imam od BF75, ali nisu isti karburatori
Ako neko ima iskustvo sa karburatorom za B75 bio bih mu zahvalan da mi kaže da li je i kod njega tako.

Van mreže Šomi Quicksilver 300

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 39
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Quicksilver 300
  • Brod tip: Quicksilver 300
  • Veličina: 3m
Odg: Honda B75, kada ga upalim ima prejak gas koji ne mogu da smanjim
« Odgovor #25 poslato: 12, 04, 2015, 12:48:11 posle podne »
Evo samo ovu sliku sam pronašao na netu i opet se ne vidi da li treba da bude ili ne treba da bude zatvorena  kuku


Van mreže Šomi Quicksilver 300

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 39
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Quicksilver 300
  • Brod tip: Quicksilver 300
  • Veličina: 3m
Odg: Honda B75, kada ga upalim ima prejak gas koji ne mogu da smanjim
« Odgovor #26 poslato: 12, 04, 2015, 18:05:31 posle podne »
Evo samo ovu sliku sam pronašao na netu i opet se ne vidi da li treba da bude ili ne treba da bude zatvorena  kuku


Sličan problem sam imao na Bing karburatoru.Čini mi se da je sličan princip.
Da bi "izbalansirao" klapnu gasa,potrebno je da malo popustiš šraf koji se nalazi na osovini klapne.Rukom,malo,nategneš polugu gasa na samom karburatoru i zatim tankim šrafcigerom čačkaš klapnu dok ne dođe na sredinu da dihtuje.Popuštaš i zatežeš polugu gasa da bi nacentrirao klapnu.Zatim zategni šraf.
Postupak ponavljati dok "ne sedne kao na nošu " .

'ajd zdravo

Snasao bi se ja sa stelovanjem klapne da zatvara ali mene zanima da li treba da bude prava i kada pustim gas da kompletno zatvori ili da bude iskrivljena i da nediktuje(samo pola da zatvori)

Van mreže bratsaja

  • Drinski Kratkorepi Peš
  • ***
  • Poruke: 97
  • Pol: Muškarac
  • bolje ispasti glup nego iz voza
    • jos nema ime
  • Brod tip: hand made,6 metara cistog celika
  • Marina: kod tasta u bašti
  • Veličina: 6
Odg: Honda B75, kada ga upalim ima prejak gas koji ne mogu da smanjim
« Odgovor #27 poslato: 12, 04, 2015, 19:26:29 posle podne »
Ne da treba,MORA da bude prava. Da bi imao ler gas potrebno je da klapna kompletno zatvori usis,ne hermeticki jer ce se ugusiti motor,a onda stelujes ler gas na srafu.Sta se desilo sa klapnom i zasto je kriva mozemo samo da nagadjamo,potrebno je da je skines i da probas da je ispravis. Neces uspeti da je dovedes u ispravno stanje i racunaj da ces juriti drugu,ali ces opasno smanjiti broj obrtaja i uz jednu modifikaciju mozda ces cak moci i da se vozis.Da bi skinuo klapnu prvo vidi koji srafovi je drze,torex inbus...i obavezno koristi taj alat,sve drugo ce trajno ostetiti sraf i vise ga ne skinu niko.Prvo DOOOOBRO naprskaj wd40 ili sta vec imas tu pa odvrci srafove.Malo kucni alat da bolje sedne u glavu srafa,pazi da ne preteras.Kad skines klapnu ispravi je u sraftoku sto mozes preciznije,pazi da je ne pritiskas puno jer ces izgubiti krug i znaj da nema sanse da je vratis u fabricko stanje.Kad je ispravis spakuj sve to nazad i upali bez dotezanja srafa za ler,moraces da ga odvrnes da uopste ne dodiruje polugu gasa.Upali motor i obraduj se,radi sporije zar ne?Ali to josnije dobar ler gas jer klapna ne zatvara dovoljno pa motor uvlaci vise vazduha a samim tim i vise goriva.Sad pogledaj gde ti stoji filter za vazduh,da li u njemu imas sundjer.Ako nemas,stavi ga. Ako vec imas sundjer,dodaj jos,tako ces otezati uvlacenje vazduha i motor ce biti sporiji,ali znaj da ga tako mucis kada das gas i da to nije preporucljivo za voznju,a vremenom ces trajno ostetiti karburator jer trpi membrana. To ti je cisto da probas,a moraces da pojuris drugu klapnu.Ovde ima dosta tih rasturenih motora pa sigurno neko moze da ti posalje klapnu.Ne rece gde zivis?
Količina ribolovačkog pribora obrnuto je srazmerna broju dana provedenih na vodi.

Van mreže Šomi Quicksilver 300

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 39
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Quicksilver 300
  • Brod tip: Quicksilver 300
  • Veličina: 3m
Odg: Honda B75, kada ga upalim ima prejak gas koji ne mogu da smanjim
« Odgovor #28 poslato: 12, 04, 2015, 22:36:35 posle podne »
Eee pa društvo, samo da vam javim da ste mi od sada najbolji drugari  114
Evo ovako,
prekrstim se ja malopre i siđem u podrum da skinem karburator.
Skinem ga, donesem u kuću i ajde polako.
Klapna, kao što rekoh /kriva/




Kao što reče bratsaja i ostali izgleda da klapna stvarno MORA da bude prava  thumbup
Rešim da skinem klapnu i tu polako počinju problemi
Popustim osovinu koja drži klapnu i pokušam polako da je poguram drvcetom na dole(ka klapni vazduha/greška)
ako je gurnete ka klapni vazduha počinje da glavi zato što je cilindar uži  taz
Ako krenem da je vučem na gore naiđem na krivinu klapne i tu postoje keks, neće, ne mogu da povučem i da je ispravim u isto vreme sB0






Možda ćete se smejati ali sam ovako profesionalno uspeo da je ispravim

Gurnuo sam najveći šrafciger i polako kažiprstom povukao polugicu ka sebi(kao na slici) i lagano sam osetio da se ispravlja,
iz par puta uspeo sam da je naštelujem odlično  k5 bolje nego fabrički  ha



Stanje klapne posle ove fizikalije






Šta sam primetio!!! ako pretegnete mali šraf što drži klapnu oprugica neće vraćati klapnu, ako je samo malo lakše zategnete, biće sve ok. Ja sam je lakše zategao i kanuo kapljicu ženinog laka za nokte da ga zapekne malo.

Posle toga sve lepo napakovao na motor, odprilike naštelovao ler gas i vazduh, i upalio ga na brzaka(bez vode, znam da ne sme ali jbg, nisam mogao još jednu noć da se jedem) no125 no125
Kada sam ga čuo da jedva radi da se ne ugasi, mnogo sam se obradovao kgk kgk
Ugasio sam ga i sutra ide u bure na štelovanje
U svakom slučaju ste mi mnogo pomogli
Osećao sam potrebu da vam opširno napišem šta se na kraju desilo...
Verovatno svi na ovom forumu imate više iskustva od mene, ali sam pisao ovo ako možda nekom nešto nekada zatreba sos6
Hvala još jedno, živi bili svi  kgk 114
Uskoro će biti slika sa norveških jezera i norveške prirode... Čim  zaplovim  25648 sail
"bratsaja" živim u Raufossu u Norveškoj već 6 meseci

Van mreže bratsaja

  • Drinski Kratkorepi Peš
  • ***
  • Poruke: 97
  • Pol: Muškarac
  • bolje ispasti glup nego iz voza
    • jos nema ime
  • Brod tip: hand made,6 metara cistog celika
  • Marina: kod tasta u bašti
  • Veličina: 6
Odg: Honda B75, kada ga upalim ima prejak gas koji ne mogu da smanjim
« Odgovor #29 poslato: 13, 04, 2015, 06:33:13 pre podne »
Ne znam na koji sraf mislis,ali pazi sa tim srafovima da ne odleti neki u motor jer ce mu tu biti kraj.Tu nema zezanja,ako  mislis na sraf sa krstastom glavom koji vezuje klapnu za osovinu,on mora da bude stegnut na smrt. Ne vidim na koji nacin on glavi.Umesto laka za nokte koji ne trpi temperaturu trebao bi da koristis lock tide,nije skup,a koristi se tako sto namazes navoj.Vibracije i temperatura su cudo,ako sraf nije stegnut usisace ga kad tad.Drago  mi je da smo resili problem.
Količina ribolovačkog pribora obrnuto je srazmerna broju dana provedenih na vodi.