Autor Tema: Kako doći do svog čamca deo I... i zašto  (Pročitano 11084 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže EIDD

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 65
  • Pol: Muškarac
Odg: Kako doći do svog čamca deo I... i zašto
« Odgovor #15 poslato: 16, 08, 2009, 18:49:38 posle podne »
Poštovano društvo,

hvala vam na odogovrima i savetima. posle ovoga sam malo razmisljao i opet se vracam na svoj izbor - komotan camac, koji nije skucen, zatim relativno brz (ne mislim da jurim, ali bar brze od 20km/h), zato sam pominjao BAS 747 (koji otpada zbog visine troskova za pristojno sređivanje, a ja gajim filozofiju: bolje dobro opremljen camac, nego nedovrsena jahta) i Argonautov Aq-540.
Vario sam uzeo kao mogucnost, zbog izleda, lepih opisa Dunje, lepih varijacija boje i sl.

Ali kao i Vario i Pajnik skuceni su, jer meni treba prazan kokpit, sa sedistima koji se mogu sklopiti, da bi moja supruga mogla da se krece i s obzirom da zelim da, kada idem na more, da obilaziim ostrva, a uvece se vratim u hotel (dok ne dodjem do jahte, onda mogu i na jahti da spavam :preved:) 

i naravno iz razloga jednostavnosti i održavanja, vanbrodski motor mi je izbor (ako bih uzeo Argonaut, sigurno ne bih stavio moto manji od 50ks, sem kao rezervu).

ajde pišite, bas volim druženje  :drinks:


Van mreže EIDD

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 65
  • Pol: Muškarac
Odg: Kako doći do svog čamca deo I... i zašto
« Odgovor #16 poslato: 16, 08, 2009, 18:54:35 posle podne »
a da: cena, kao sto rekoh na pocetku: camac, oprema (ona potrebna, ne mislim na klime, plejere), prikolica do 8.000,00eur, ajde da se napnem :download: do 10.000,00eur.
naravno ne sve odjednom, nego u fazama, kako zaradim...

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Kako doći do svog čamca deo I... i zašto
« Odgovor #17 poslato: 16, 08, 2009, 21:40:58 posle podne »
Da malo razjasnim svoje stav: Do 10k Evrića nemaš previše izbora, Bas 747 ( srećom) otpada.  
Hoćeš preko 20km/h, znači gliser, za te pare, sve drugo otpada.
AQ 540. Veoma lep čamac i dobro, stabilno korito. Sva je prilika da je nastao na kalupu starijih Elanovih modela. Pre Argonauta je i izvesna firma Zuul pravila sličan čamac. Problem nastaje kad mu dodaješ kabinu. To korito nije projektovano za kabinu, pa ćeš verovatno uništiti određen deo njegovih dobrih plovnih karakteristika.
Bolje rešenje je naći čamac koji je projektovan sa kabinom, a samu kabinu možeš modifikovati kako tebi odgovara, bez opasnosti da promeniš/ pogoršaš plovne karakteristike čamca. Ako uzmeš takav nov čamac, neće ti ostati puno para za motor, ali za 1500-2000 evra ćeš naći polovni 2t Evinrude ili Yamahu, 50 - 100ks, koji će te pouzdano i dobro gurati na takvom čamcu.

Polovni Bay ili slično gliserče može da se nađe za te pare, a tu odmah dobijaš i mogućnost da se uveče ne moraš vratiti u hotel. Definitivno najbolji izbor. Kvalitet korita i plastike je takav da će Bayliner od 20 godina 'ladno nadživeti bilo koji novi domaći čamac. Motori su trajni i pouzdani, uglavnom se nalaze OMC, Mercruiser ili Volvo penta varijante, sve je to debelo provereno. Naravno, polovno je polovno, govorim pod pretpostavkom da se radi o solidnom, održavanom plovilu. Uz to, nivo opreme je takav da jednostavno ne moraš da dodaš ništa. Tako obimnu opremu ne može da isporuči nijedan domaći proizvođač.
Jedina prepreka koju ja tu vidim je ova naša lopovska država i taj slavni "porez na luksuz", ali već se i tu javljaju neka rešenja kako to zaobići...  :new_russian:

"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže sceka

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 263
  • Pol: Muškarac
Odg: Kako doći do svog čamca deo I... i zašto
« Odgovor #18 poslato: 16, 08, 2009, 22:18:02 posle podne »
Pozdrav,

Slazem se u potpunosti sa SALE NB-om, uz jedan dodatak a to je kakav auto za vucu camca imas. Ja sam imao kao prvi camac Bayliner 165 sa Mercury 75 i sa prikolicom je bio tezak oko 750 kg a vec najmanji Glastron MX 175 sa unutrasnjim motorom od 135ks je tezak sa prikolicom preko 1300kg, tezina nekog takvog camca sa kabinom je veca od 1400kg praznog bez prikolice!

Inace Bayliner star tada 2,5 godine sa prikolicom me je kostao 10.000e i odlicno me je posluzio kako na reci tako i na moru (Grckoj).


Van mreže EIDD

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 65
  • Pol: Muškarac
Odg: Kako doći do svog čamca deo I... i zašto
« Odgovor #19 poslato: 17, 08, 2009, 01:44:33 pre podne »
postovani,

hvala vam na dobrim odgovorima. Treba razmisljati i o tezini za vucu - imam Ford Mondeo 2.0 za koji u uptustvu pise da ne smem preci 1500kg.
Gliseri koji su pokazali svoje kvalitete su izgleda najbolja opcija, sada jedino da trazim neki polovni. za Aq-540 cu razmisljati, o polukabini sam mislio kao nekoj laganoj od plastike, ali ipak ne treba to raditi dok proizvođač to ne smisli...

Malo mi je zao sto je jako retko u Srbiji da postoji proizvođač koji pravi čamce kvalitetno :sorry:... a recimo Poljska ispred nas (jes da imaju Baltik, ali nije mi to more za kupanje  :superstition:)

kada budem uzeo nesto, javicu vam i pozvacu vas na pivce  :drinks: 

Van mreže Darkobp

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 730
  • Pol: Muškarac
    • Silvery
  • Brod tip: Elan 495k malo modifikovan i produzen
  • Marina: Backa Palanka Tikvara
  • Veličina: 5.80m
Odg: Kako doći do svog čamca deo I... i zašto
« Odgovor #20 poslato: 17, 08, 2009, 13:45:15 posle podne »
A pogledaj i ove
Naleteo sak slucajno na njihov sajt i delje plovilo sasvim ok,taman u tu neke tvoje zelje :good:
http://www.propella.me/

Crnogorci su tj iz Herceg Novog