Autor Tema: Jeftino u NL  (Pročitano 154909 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Ljuba

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 752
  • Pol: Muškarac
Odg: Jeftino u NL
« Odgovor #345 poslato: 24, 02, 2017, 17:56:13 posle podne »
Zato što je sve nizbrdo (nizvodno)  6589

A za motore, to će da se vidi tek posle nekog vremena eksploatacije, za ispravnost niko ne može garantuje pa čak ni majstor jer ne zna šta je /da li je unutra bilo kakvih pretumbacija.

Van mreže STG

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2738
  • Pol: Muškarac
Odg: Jeftino u NL
« Odgovor #346 poslato: 24, 02, 2017, 18:06:16 posle podne »
Zato što je sve nizbrdo (nizvodno)  6589
Na ovakav put se krece sa spremnim brodom i puno entuzijazma, a ne strepnje od mogucih kvarova/havarija uzrokovanih nemarom, tj idejom - sve je OK, idemo nizvodno.
Posto je forum mesto gde nesto novo (smisleno) treba procitati, na neki nacin se edukovati, vise je nego neozbiljno da bilo koji camdzija tvrdi da je nizvodna plovidba bezbedna/bezbednija od uzvodne ili od samog veza u marini.
Kako vam nije palo na pamet da se jednim motorom vozi od ulaska u Majnu ili mozda u kanal?


Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Jeftino u NL
« Odgovor #347 poslato: 24, 02, 2017, 19:15:00 posle podne »
Koliko se da videti, ova drvenarija vani bi trebala da se premaze eventualno zameni sto je nikakav posao. Ostalo deluje dobro, dva motora su neka garancija da bi ladja mogla da savlada put od Holandije do Srbije. Dovoljno je da izdrze do Regensburga, odatle moze i sa jednim. Cena je bas povoljna, troskovi se mogu grubo predvideti, samo ostaje da se odluci i krene u akciju. U svakom slucaju, vredi sve pare, odnosno mnogo vise kada se dotera ovde.
Zamolicu Vas da pojasnite zasto je bas od Regenzburga dovoljan jedan motor, a uz to i kakvi/koji su motori u ovom brodu.
Hvala.

Ako proveravate moje poznavanje motoristike, pogresan pristup. Ja sam samo zeleo da ohrabrim coveka da ima smisla nesto pokusati ako vec planira tako nesto. Inace motori Ford Mermaid snage 58,8 kw (80 ks) su standardno ugradjivani u ovu vrstu plovila cca 80.tih godina. Ne treba valjda da objasnjavam da se radi o motorima starije generacije, jednostavne tehnologije. Za ovakav put svaki iole iskusniji automehanicar moze da da korektnu procenu. Moze se izmeriti i kompresija na licu mesta, pogledati, poslusati i proceniti da li je pametno da se krene na put od cca 2500 km. Regensburg sam pomenuo zbog nizvodnog toka Dunava, logicno mi je da je lakse savladati reku nizvodno nego uzvodno. Ako gresim, izvinjavam se, nemam iskustva u takvim plovidbama. Ali, koliko vidim ladja je vec rezervisana tako da je dalja diskusija bespredmetna.

Van mreže STG

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2738
  • Pol: Muškarac
Odg: Jeftino u NL
« Odgovor #348 poslato: 24, 02, 2017, 21:43:24 posle podne »
Koliko se da videti, ova drvenarija vani bi trebala da se premaze eventualno zameni sto je nikakav posao. Ostalo deluje dobro, dva motora su neka garancija da bi ladja mogla da savlada put od Holandije do Srbije. Dovoljno je da izdrze do Regensburga, odatle moze i sa jednim. Cena je bas povoljna, troskovi se mogu grubo predvideti, samo ostaje da se odluci i krene u akciju. U svakom slucaju, vredi sve pare, odnosno mnogo vise kada se dotera ovde.
Zamolicu Vas da pojasnite zasto je bas od Regenzburga dovoljan jedan motor, a uz to i kakvi/koji su motori u ovom brodu.
Hvala.

Ako proveravate moje poznavanje motoristike, pogresan pristup. Ja sam samo zeleo da ohrabrim coveka da ima smisla nesto pokusati ako vec planira tako nesto. Inace motori Ford Mermaid snage 58,8 kw (80 ks) su standardno ugradjivani u ovu vrstu plovila cca 80.tih godina. Ne treba valjda da objasnjavam da se radi o motorima starije generacije, jednostavne tehnologije. Za ovakav put svaki iole iskusniji automehanicar moze da da korektnu procenu. Moze se izmeriti i kompresija na licu mesta, pogledati, poslusati i proceniti da li je pametno da se krene na put od cca 2500 km. Regensburg sam pomenuo zbog nizvodnog toka Dunava, logicno mi je da je lakse savladati reku nizvodno nego uzvodno. Ako gresim, izvinjavam se, nemam iskustva u takvim plovidbama. Ali, koliko vidim ladja je vec rezervisana tako da je dalja diskusija bespredmetna.
Nije rec o Vasem poznavanju "motoristike", vec o savetu da mu na pomenutom putu treba samo srece (izmedju redova).
Divno je ohrabriti nekoga, pomoci mu oko necega sto je verovatno nedosanjan san mnogih od nas, ali samo ispravnim savetom, kao npr kad ste pomenuli kontrolu mehanicara.
Nizvodna plovidba je apsolutno moguca jednim motorom, ali samo do prvog sledeceg mesta gde se i drugi motor moze osposobiti, sve drugo je hazarderstvo, narocito na duzim relacijama kao sto je ova.

Van mreže zankiki

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3276
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: Jeftino u NL
« Odgovor #349 poslato: 25, 02, 2017, 08:22:19 pre podne »
Goranče, sve si u pravu, ali koliko sam čitao, Rajna je baš brza, i taj deo se često mora voziti i pod punim gasom, da se ukrade koji km/h... Pri takvom radu je motor mnogostruko opterećeniji nego kad kreneš nizodno i voziš na 50% gasa ili manje. Ako izdrže tu uzvodnu plovidbu, trebalo bi da izdrže i na dalje.

Naravno da ako se odlučimo na kupovinu ovako nečeg, gde vlasnik ne garantuje da je sve 100% ispravno (a opet, šta i ta garancija znači?), treba odvojiti novac za mehaničara (povesti odavde?) koji će na licu mesta pregledati motore i upravljački mehanizam i utvrditi da li je sve u redu za duži put. Ako nije, može se i tamo popraviti. Kada se uzima nešto ovako, uvek treba imati na umu da će se dati još toliko za sređivanje....

Van mreže STG

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2738
  • Pol: Muškarac
Odg: Jeftino u NL
« Odgovor #350 poslato: 25, 02, 2017, 09:39:29 pre podne »
Rajna je neverovatno brza, sa nestvarnim saobracajem (u jednom danu prodje vise brodova nego sto ih u mesec dana prodje kroz NS/BG, onako ugrubo) i bas iz tog razloga brodovi imaju jak/jake motore.
Znam za slucajeve probijanja (sporne/traverzne), mislim da je bilo i potapanja, a uzrok zamislite sami.

Isto tako je bilo slucajeva da covek iz Srbije krene sa majstorom u inostranstvo i pripremi ladju za put, koliko je to moguce.
Jeftinije i jos vaznije bolja varijanta, nego tamo traziti mehanicara.

Treba shvatiti da je nautika skup sport (pored svog grunfovanja) i kod nas, a zamislite kakve su cene u inostranstvu.
Delova i opreme pune prodavnice na vodi, ali za nas standard skupe. Na pijacama je situacija mnogo bolja i svasta se moze naci.

Uglavnom, treba sve sagledati realno.
Taj put je divan i treba ga pamtiti po dobru, a ne po kvarovima, probijanju, udaranju...
Svaka cast onome ko isti put moze da ponovi xy puta u zivotu.
Iz tog razloga se valja spremiti, uraditi na brodu sve sto je neophodno za bezbednu plovidbu i onda ocekivati i malo srece.
Svako drugacije ponasanje (mozda neodgovorno) vas dovodi u potencijalni problem.



Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Jeftino u NL
« Odgovor #351 poslato: 25, 02, 2017, 10:50:04 pre podne »
Iz tog razloga se valja spremiti, uraditi na brodu sve sto je neophodno za bezbednu plovidbu i onda ocekivati i malo srece.
Svako drugacije ponasanje (mozda neodgovorno) vas dovodi u potencijalni problem.

upravo ...

meni je Rajna uvek bila "problematicna" u razmisljanjima oko takvig puta.... ako sam dobro razumeo sve price, ladja sa kojom krecete mora bez problema da moze da postigne 15km/cas za sigurni plovidbu .. kako sam cuo sve ispod toga je veeeeliki problem za vas i ostale ucesnike u saobracaju ...  plus sve ovo gore navedeno...

Van mreže Zakeralo

  • Veliki rečni berberin
  • ***
  • Poruke: 102
  • www.mojaladja.com
Odg: Jeftino u NL
« Odgovor #352 poslato: 25, 02, 2017, 17:49:37 posle podne »
Za velike brodove koji hoce da plove na rajni minimalna brzina je 13.5km/h.

Van mreže Mezija

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 416
  • Pol: Muškarac
Odg: Jeftino u NL
« Odgovor #353 poslato: 26, 02, 2017, 01:18:59 pre podne »
Kanalima Belgija  Francuska do Strasbura pa nizvodno Rajnom.
Dalje je al mirnije i mnogo sigurnije nego naprezati plovilo sa kojim nemate iskustva uzvodno Rajnom.
Po mom razmisljanju mnogo lepsi i opusteniji put.Verovatno cetri  pet dana duze  taman da se upozna sa novim plovilom.

Van mreže STG

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2738
  • Pol: Muškarac
Odg: Jeftino u NL
« Odgovor #354 poslato: 26, 02, 2017, 09:02:18 pre podne »
Da, vec pominjana ideja, svakako vredna truda...

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Jeftino u NL
« Odgovor #355 poslato: 13, 11, 2017, 09:43:04 pre podne »
https://www.subito.it/nautica/petteruti-22-open-day-udine-224830751.htm?gallery=1&last=1

Nije Holandija ali, jos bolje - Italija - Udine, lep camac, doduse bez motora kako ja tumacim ali cena je  ok.

Van mreže oblak

  • Administrator
  • Talasožder Mali
  • *****
  • Poruke: 769
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Bayliner 2556 flybridge
  • Marina: Stenka, Beograd
  • Veličina: 25 ft
Odg: Jeftino u NL
« Odgovor #356 poslato: 13, 11, 2017, 12:00:41 posle podne »
https://www.subito.it/nautica/petteruti-22-open-day-udine-224830751.htm?gallery=1&last=1

Nije Holandija ali, jos bolje - Italija - Udine, lep camac, doduse bez motora kako ja tumacim ali cena je  ok.

Gliser bez motora....sta uopste vredi? Pojave se kod nas za 3-4000 a nece ni ovaj manje sa prevozom i porezom. Ako se dovozi nesto onda sto bolje i sto skuplje, ovi krsevi su utopija , samo primamljivo izgleda cena a potpuno su neupotrebljivi.
Zvoni, kucanje ne radi!

Van mreže MiletaStamat

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1825
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Cranchi Holiday
  • Marina: Nautički klub Zemun-Stari Šlep- Zemun
  • Veličina: 6 metara
Odg: Jeftino u NL
« Odgovor #357 poslato: 13, 11, 2017, 14:15:07 posle podne »
E kad jednom budem našao NORMANA 20 za ovu cenu, biće moj :)

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Jeftino u NL
« Odgovor #358 poslato: 13, 11, 2017, 15:28:58 posle podne »
E kad jednom budem našao NORMANA 20 za ovu cenu, biće moj :)

Koliko vidim, za "Norman-a" ces morati u Englesku, znaci ispod Lamansa  kuku

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7037
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Jeftino u NL
« Odgovor #359 poslato: 13, 11, 2017, 15:44:45 posle podne »
Милета, не могу да помогнем тако што бих ти дао неки динар за куповину, али могу да ти помогнем слањем линкова до огласа за продају овог крузера.

Ево данас само неколико (не смем више, бојим се да не поквариш очи):

http://seattle.boatshed.com/norman_20-boat-236304.html
https://www.newsnow.co.uk/classifieds/boats-for-sale/norman-20-boats-for-sale.html
https://www.boatsandoutboards.co.uk/Motorboats/Cabin-cruiser-for-sale/Norman/norman-norman-20

Ето, гледај, уживај, тугуј, сањај, радуј се, плачи... "Бирај, аго, шта је теби драго!"

А у међувремену, чувај ти ту своју пасарицу, добра је она и послужиће још дуго.