Rajna je neverovatno brza, sa nestvarnim saobracajem (u jednom danu prodje vise brodova nego sto ih u mesec dana prodje kroz NS/BG, onako ugrubo) i bas iz tog razloga brodovi imaju jak/jake motore.
Znam za slucajeve probijanja (sporne/traverzne), mislim da je bilo i potapanja, a uzrok zamislite sami.
Isto tako je bilo slucajeva da covek iz Srbije krene sa majstorom u inostranstvo i pripremi ladju za put, koliko je to moguce.
Jeftinije i jos vaznije bolja varijanta, nego tamo traziti mehanicara.
Treba shvatiti da je nautika skup sport (pored svog grunfovanja) i kod nas, a zamislite kakve su cene u inostranstvu.
Delova i opreme pune prodavnice na vodi, ali za nas standard skupe. Na pijacama je situacija mnogo bolja i svasta se moze naci.
Uglavnom, treba sve sagledati realno.
Taj put je divan i treba ga pamtiti po dobru, a ne po kvarovima, probijanju, udaranju...
Svaka cast onome ko isti put moze da ponovi xy puta u zivotu.
Iz tog razloga se valja spremiti, uraditi na brodu sve sto je neophodno za bezbednu plovidbu i onda ocekivati i malo srece.
Svako drugacije ponasanje (mozda neodgovorno) vas dovodi u potencijalni problem.