Autor Tema: Jeftino u NL  (Pročitano 154958 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1206
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Jeftino u NL
« Odgovor #270 poslato: 07, 11, 2015, 00:34:03 pre podne »
joj bash je raspad.... a dok se dotera i ocarini...mislim da pre shvajcarac daje 700 da je neko odvuce :)
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Jeftino u NL
« Odgovor #271 poslato: 07, 11, 2015, 17:37:57 posle podne »
nek da neko ponudu FCC beograd pa da pricamo

Van mreže sale.m79

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 926
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Gasa
  • Brod tip: Apic
  • Marina: Smederevo
  • Veličina: 10m
Odg: Jeftino u NL
« Odgovor #272 poslato: 09, 11, 2015, 08:23:33 pre podne »
Cena nije 700 vec 7000 u Srbiji

Van mreže MiletaStamat

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1825
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Cranchi Holiday
  • Marina: Nautički klub Zemun-Stari Šlep- Zemun
  • Veličina: 6 metara
Odg: Jeftino u NL
« Odgovor #273 poslato: 09, 11, 2015, 22:00:54 posle podne »
Možda skačem preko reda, ali da li je neko imao iskustvo sa jezerima u Švajcarskoj, kakva je tamo situacija sa plastičnim brodićima. Naprimer tipa Pasara ili sličnih, dužine 6 do 7 metara. Koje su cene istih, papirologije kao i prevoza do Beograda.

Van mreže mladjo

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 235
  • www.mojaladja.com
    • princesse
  • Brod tip: Mikroplus
  • Marina: nema
  • Veličina: 5 metara
Odg: Jeftino u NL
« Odgovor #274 poslato: 10, 11, 2015, 01:25:18 pre podne »
U svajcarskoj nemoj da trazite jeftino.Ovde takav camac kosta od prilike od 6 do cirka23 hiljada franaka.Povoljno jedino mozete Naci male jedrilice.

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60

Van mreže MiletaStamat

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1825
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Cranchi Holiday
  • Marina: Nautički klub Zemun-Stari Šlep- Zemun
  • Veličina: 6 metara
Odg: Jeftino u NL
« Odgovor #276 poslato: 10, 11, 2015, 08:33:19 pre podne »
Hvala na linkovima, ako ništa drugo makar da vidim šta sve ima. Mislio sam Švajcarska pošto je malo bliže i ima dosta jezera te stoga verovatno i dosta plovila. Mene ne zanima jedrilica već nekli čamac sa konfornom kabinom do 6 ili 7 metara dužine sa kojim bi mogao i odmor da provedem na reci :) . Za sada ću da guram moju Vodičanku sa tomosom 4 :)  Ako uspem da skrpim u narednim mesecima za neku jamahu ili neku drugu pentu jačine do  9.9 KS, BIĆE DOBRO. Uvek sam gladan učenja od vas starih i iskusnih nautičara, tako da vas rado pratim na foprumu. Odlični ste, dobronamerni i uvek sa pravim savetima.

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Jeftino u NL
« Odgovor #277 poslato: 10, 11, 2015, 10:12:20 pre podne »
Vrati se malo unazad na ovoj temi ces naci linkove za Holandiju, Dansku i Svedsku. Holandija ima vise celicnih plovila u ponudi, Svedska obrnuto, uglavnom je plastika. Svedska isto ima dosta jezera tako da se mogu kupiti camci koji su korisceni u slatkoj ili blago slanoj vodi. Svajcarska je cca 1300 km (1300 eura), Danska cca 2000 a Svedska cca 2500. Za prelazak u Dansku se placa feribot a iz Danske u Svedsku most Oresund. Lako je iskalkulisati. Takodje treba znati da se u Svedskoj certifikat o neupisanosti broda placa 3500 SEK (350 eura). U Holandiji je to 25 eura.

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Jeftino u NL
« Odgovor #278 poslato: 22, 11, 2015, 08:51:55 pre podne »
Da ne zatvaramo ovu temu, jeste da je i naslov malo neprikladan jer smo prosirili i na druga trzista ali, bitno je da je odrzimo aktivnom kako bi svako ko ima nesto interesantno dodao i na taj nacin eventualno pomogao ostalima da planiraju i realizuju nabavku svog plovila.
Vec sam u nekom od prethodnih postova rekao da sam svoju pretragu prosirio na skandinavske zemlje (prvenstveno Svedsku) jer je tamo ponuda plasticnih plovila obrnuto proporcionalna u odnosu na Holandiju gde su vise zastupljeni "celicnjaci". Cene su sarene ali, ima za svaciji ukus i dzep. Jedino su troskovi transporta veci sto je razumljivo s`obzirom da mora da se predje preko mora sto,  naravno, kosta. Imam utisak da je kvalitet koji se dobije za te pare jako korektan. Sto se administracije tice, situacija je slicna kao u Holandiji, sva plovila koja su kraca od 12 met. i uza od 4 met. se kategorisu kao camci i kao takvi ne podlezu registraciji niti mogu biti optereceni hipotekom. Potrebno je samo izvaditi dokumenat da camac nije upisan u registar sto u formi potvrde da upis nije potreban ne kosta nista a ako se zeli potvrda da konkretan camac nije upisan, placa se taksa od 3500 SEK (350 eura). Karta za trajekt Rostock-Gedser je oko 180 eura u jednom pravcu a prolazak kroz tunel-most Oresund, oko 100 eura, takodje u jednom smeru. Cene se odnose na kombi i prikolicu. Eto, to je nesto sto smatram da ce biti zanimljivo za razmatranje, troskovi se mogu priblizno predvideti pa, ako neko razmislja u tom pravcu, ima parametre za kalkulisanje. Voleo bih da jos neko doda svoja razmisljanja ili saznanja o nekim drugim mogucnostima i destinacijama za nabavku, da o tome pricamo pa neka svako izvuce zakljucke za sebe.
Od mene je sve ovo u najboljoj nameri, znam da dosta ljudi razmislja o eventualnoj nabavci svog plovila na ovaj nacin, neki me i zovu telefonom i pitaju pa mislim da je najcelishodnije da ovde ostavljamo svoje komentare i razmisljanja kako bi sto vise ljudi moglo da upotpuni svoja saznanja i eventualno ostvari svoj san  114

Van mreže mladjo

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 235
  • www.mojaladja.com
    • princesse
  • Brod tip: Mikroplus
  • Marina: nema
  • Veličina: 5 metara
Odg: Jeftino u NL
« Odgovor #279 poslato: 22, 11, 2015, 10:44:26 pre podne »
Da li ste Vi bili u Svedskoj i videli ta ili takva plovila.

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Jeftino u NL
« Odgovor #280 poslato: 22, 11, 2015, 11:08:55 pre podne »
Da li ste Vi bili u Svedskoj i videli ta ili takva plovila.

Nisam Mladjo, to je moj utisak na osnovu dosta kontakata i bezbroj fotografija i opisa koje sam do sada dobio. Pored toga, imam i dosta prijatelja tamo u raznim gradovima, neki od njih su upuceni u nautiku tako da i sa te strane dobijam informacije. Nista ne tvrdim 100 %, samo sam hteo da kazem da je zbog strukture plovila u smislu materijala od kojih su izradjeni, logicno da su ponuda i izbor veci nego npr u Holandiji. Obrnuto, u Holandiji je daleko veca ponuda plovila izradjenih od celika. I na kraju, da ne bude zabune, u ovoj temi ja govorim iskljucivo o jeftinim plovilima, red velicine do 10 h eura + -.

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Jeftino u NL
« Odgovor #281 poslato: 22, 11, 2015, 11:20:56 pre podne »
Bas jutros mi je stigla ponuda za "Albin 25 de lux" 1977.g. (poslednja serija), sa motorom "Volvo MD 2040" iz 2005.g. sa 500 radnih sati, propeler sa 4 kraka, plexiglas krov, novom tendom, solarnim panelo, invertorom, novim akumulatorima, vebasto grejanjem, klimom, novim rezervoarima za vodu i gorivo, novom instalacijom za 12 i 220 V, elektricnim vitlom za sidro na krmi, elektricnim WC-om, i td. Da ne nabrajam, evo kopiracu spisak opreme ovde:
Lite om båten:
Namn: Viktoria
Hemma hamn: Stockholm
Båten är en Albin 25 DL från 1977.
Motor: Volvo Penta 2040 från år 2005, har ca 500 gångtimmar
Propeller med 4 blad för extra bra grepp i vattnet
Skatraknuta Aquadrive (minskar vibrationer i båten från motorn)
Plexiglas soltak med lucka över förarplats
Ljust kapell från 2013
Solceller för att ladda batterierna
Batteriladdare för att koppla in landelektricitet
Dieseltank på 90 liter
Kylskåp
Toalett med el-spolning och septiktank.
Färskvattentank (dricksvatten)
Sjövattenpump
Lanternor (nattljus)
Varmvattenberedare
Kök med två lågor (spritkök från år 2014)
Eberspräscher värmare (dieselvärmare för att få värme i båten både vid gång och i hamn)
Gångvärme (värmeväxlare för att få värme vid gång)
Ankare med lina på rulle på badbryggan
Gramin GPSPlotter 182C
Kompass
Silva lod (djupmätare) och hastighetsmätare
Vinter täckställning stadig rörkonstruktion på däck med presseningar som tak
Fendrar
Bergskilar
Tampar
 
Båten är i bra bruksskick.
 
Renoveringar jag gjort:
* Nya dynor 2015, nästa oanvända! (14.000 kr )
* Målat om i förpiken (hytten fram) 2014
* Ny spis 2014 (1500 kr)
* Bytt ut el-systemet till startmotorn till 50mm2 kablar och nytt AGM start batteri 2015 (3.000 kr)
* Bytt styr och gas-vajer, samt Installerat avgasraiser 2014 (ca 10.000 kr)
* Ny/renoverad Aquadrive 2015 (9.000 kr)
* Årlig service av motor med oljebyte och filterbyte
 Cena je 115.000 sek sa mogucnoscu da se pregovara, to znaci cca 10000 eura. Nije jeftino ali nije ni lose.

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Jeftino u NL
« Odgovor #282 poslato: 09, 12, 2015, 06:10:16 pre podne »
Ovo je camac koji sam, izmdju ostalih, gledao. Radi se o plovilu iz 1972.g. duzine 6,70 i sirine 2,35 sa dizel motorom 32 ks, pogon je osovinski vod, dve kabine. U oglasu pise da su stavljene nove presvlake i tepisi, od opreme ima radar, elektricni far sa daljinskim pomeranjem, auto pilot. Uz camac ide i prikolica za zimsko skladistenje. Cena u oglasu je 5500 chf ali sam uspeo da u pregovorima spustim na 3900 chf odnosno cca 3600 eura. Cena prevoza (kod mene) je 1500 eura, carina i porez - mozete sami da izracunate. Camac se nalazi u Svajcarskoj. Ako je nekome interesantno, neka me kontaktira da mu dam kontakte pa ako uspe da jos malo obori cenu  ok
Ovo sto ja postignem u pregovorima ne naplacujem ali racunam da ce jedno prolecno jagnje biti  ok

Sto se tice nabavke camca za mene, ocekujem da cu ovih dana privesti kraju pregovore sa Svedjanima za jedno plovilo ali, o tome cu vas detaljno obavestiti ako dodje do realizacije.

Ovde cu vam ustupiti na uvid sve sto sam u medjuvremenu selektovao i kontaktirao za sebe pa mozda nekome bude od koristi.
« Poslednja izmena: 09, 12, 2015, 06:43:28 pre podne Alexa »

Van mreže zankiki

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3276
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: Jeftino u NL
« Odgovor #283 poslato: 09, 12, 2015, 08:24:55 pre podne »
Znam dok sam gledao da takvih 6-7 metara u Holandiji ima koliko hoćeš, a 8-9 metara već možeš na prste da nabrojiš, ne znam zašto.

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Jeftino u NL
« Odgovor #284 poslato: 09, 12, 2015, 09:30:52 pre podne »
Ima ih ali je problem sto plovila preko 7-7,5 met. imaju i adekvatnu sirinu koja prelazi 2,5 m sto je standard za transport i tako i cena bude podnosljiva. Sve preko 2,55 m zahteva pratnju a to znacajno poskupljuje celu pricu. Kada su u pitanju plovila koja vrede 50 i vise h eura to moze da se ukalkulise a za ova koja mi gledamo (ispod 10 h) ispadne da prevoz treba da kosta koliko i plovilo. Jedino vodom je cena  ok ali to opet ima svoje rizike u smislu da za te pare nemozes da ocekujes 100 % sigurno plovilo za toliki i takav put.