Autor Tema: Transport camca  (Pročitano 35238 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Transport camca
« Odgovor #90 poslato: 11, 01, 2015, 12:04:29 posle podne »
Alexa imate jos jednu varijantu.Nadjite,ako mozete nekog naseg coveka,mislim poznanika koji zivi u NL da Vam on odradi papirologiju.Holandjani nevoljko prodaju brodove u inostranstvo iz nekih njima znanih,ali bolesnih razloga. varate se ako mislite daje taj korektan,on je pokvareno sladak.Ja ovo govorim iz licnog iskustva posto 1-2 puta godisnje idem u NL i posecujem na desetine marina.

 thumbup
U pravu si Mladjo, razmisljao sam i u tom pravcu, imam jednu prijateljicu u Belgiji i mislio sam da je zamolim da brod najpre prebacimo na njeno ime a onda da ona meni kao proda. Videcu nesto, valjda nece da mi "pobegne" dok ja sve kockice ne sklopim. Na kraju krajeva i ako se proda, bice drugi, mada mi se ovaj dopada a i cena mislim da je ok.

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Transport camca
« Odgovor #91 poslato: 11, 01, 2015, 12:30:29 posle podne »
Cim neko spomene da ce da uveze neki brod,za Novusa je to glupo.Zasto Vi gospodine Novuse ne kazete gde to ima ta kvaliteta i takav tip broda u Srbiji,kao npr.lepotan kao Vas brod.

Mladjo, ja ne trazim savet gde i sta da kupim nego kako da to organizujem i dovezem. Sve je stvar ukusa i sopstvene procene sta je lepo ili nije lepo, sta se isplati ili neisplati, pa tako i brodovi

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Transport camca
« Odgovor #92 poslato: 11, 01, 2015, 14:09:32 posle podne »
Živi bili pa videli,
maštanje je čudo, mada nije da nije korisno. Za oko najmanje 10k koliko će ovaj brod izaći čak i da dođe do nas može se štošta uraditi pa čak i pravi novi koji će pre zaploviti nego ovaj holandez.

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
Odg: Transport camca
« Odgovor #93 poslato: 11, 01, 2015, 16:13:12 posle podne »
Brod je bombona  ok

samo treba dobro videti oko papirologije...
Dunav je moje more.....

Van mreže mladjo

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 235
  • www.mojaladja.com
    • princesse
  • Brod tip: Mikroplus
  • Marina: nema
  • Veličina: 5 metara
Odg: Transport camca
« Odgovor #94 poslato: 11, 01, 2015, 17:21:28 posle podne »
Ako i ovaj brod pobegne bit ce u februaru i martu mnogo veca ponuda,jer tada pocinje obracun i razrez poreza.                                                       

Van mreže Terca

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 696
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Transport camca
« Odgovor #95 poslato: 11, 01, 2015, 17:40:10 posle podne »
Evo, zima polako odmice a ja i dalje trazim svoju ladju  m4 . Najvise sam u komunikaciji odmakao sa jednim prodavcem koji je prolicno predusretljiv i moze se reci da smo se priblizili u ceni (on trazi 5500 a ja dajem 4500 eura). Motor ima sve papire, pre dve godine je ugradjen nov i ima 250 sati rada, medjutim od brooda nema nikakve papire. Kaze da je to samogradnja. Neznam kako bismo to mogli da resimo. Ideja mi je da taj brod kupim, sredim papire i da ga ostavim tamo dok se ne steknu uslovi za transport. Vodom ili kamionom, vec kako bude povoljnije. Ima li neko ideju kako resiti problem papira od broda ? Evo, o ovom brodu se radi. Meni se svidja, samo da se ne proda dok ja ne iznadjem nacin da obezbedim sve sto nasa carina trazi.

Ne razumete se vas dvojica najbolje... :)

U Holandiji čamci do 15m dužine koji ne mogu da razviju brzinu 20km/h ne podležu registraciji (upisu u registar) niti im je za te čamce potrebna bilo kakva dozvola (dosta da su punoletni). Čovek ne može da ti da ono što ti tražiš od njega.

Međutim, kad holanđani plove u inostranstvo "papiri" im trebaju i dobijaju ih u ANWB - Royal Dutch Touring Club, nešto kao naš AMSS. Papiri se zovu ICC (International Certificate of Competence) za čoveka i ICP (International Certificate for Pleasure Crafts) za brod. Imam to negde i skenirano kako izgleda...

Daklem, ono što tebi treba jeste prvo dokaz o vlasništvu:
- kupoprodajni ugovor overen kod notara ako kupuješ od fizičkog lica, ili
-račun (faktura) ako kupuješ od pravnog lica, firme, preprodavca, dilera...

Sa tim onda ideš u ANVB i vadiš ICP i još ti oni na njega odmah udare štambilj da je povučen sa datumom kupovine, i još ti daju povrdu. Taj papir koristiš usput umesto naše "plovidbene dovole" (namerno pišem kao da ćeš ploviti do kuće, drugo je besmislica, da ne ponavljam). Možeš da ga izvadiš i online, šalju ga i na kućnu adresu u Srbiji, probali smo i to.
https://www.anwbwatersport.nl/vaarinformatie/varen-in-europa/meer-over-internationaal-certificaat-pleziervaartuigen/icp-formulier.html
Nesreća je malo što oni koriste samo holandski pa se teže nađe na netu.

Posle je neopodno da kod nekog špeditera uradiš izvoznu carinsku deklaraciju (EXA papir) i to je to.

Zapravo... kad stigneš u Mohač staneš na pristan "yu-agenta" i oni ti urade papire, uradiš reviziju, carinske i sanitetske papire i izađeš iz EU. Odeš u Bezdan, staneš na pristan "yu-agenta" uradiš drugu polovinu papira, ulaznu deklaraciju...

Tako se kući vratiš sa čamcem i sa svim dokumentima neophodnim za upis u naš registar (dokaz o vlasništvu, ispis iz "registra", dažbine).

Usput pristaneš u Novi Sad i platiš pivo.

Imam još jedan savet, pre nego što zvizneš pare za nešto što si video na fotografiji u nekoj tamo Holandiji, ti lepo odeš i pregledaš detaljno. Pa ako se i desi da ne kupiš taj brod sa slike, onda častiš dva piva.

 
I male stvari su velike, kada se gledaju izbliza.

Van mreže Terca

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 696
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Transport camca
« Odgovor #96 poslato: 11, 01, 2015, 18:07:37 posle podne »
Cim neko spomene da ce da uveze neki brod,za Novusa je to glupo.Zasto Vi gospodine Novuse ne kazete gde to ima ta kvaliteta i takav tip broda u Srbiji,kao npr.lepotan kao Vas brod.

Mladjo, ja ne trazim savet gde i sta da kupim nego kako da to organizujem i dovezem. Sve je stvar ukusa i sopstvene procene sta je lepo ili nije lepo, sta se isplati ili neisplati, pa tako i brodovi

U svakoj šali ima i po malo šale...

Ima neke istine u onome što ste napisali ali ima nečeg i u onom što je Novus napisao.
I male stvari su velike, kada se gledaju izbliza.

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Transport camca
« Odgovor #97 poslato: 11, 01, 2015, 18:08:55 posle podne »
Evo, zima polako odmice a ja i dalje trazim svoju ladju  m4 . Najvise sam u komunikaciji odmakao sa jednim prodavcem koji je prolicno predusretljiv i moze se reci da smo se priblizili u ceni (on trazi 5500 a ja dajem 4500 eura). Motor ima sve papire, pre dve godine je ugradjen nov i ima 250 sati rada, medjutim od brooda nema nikakve papire. Kaze da je to samogradnja. Neznam kako bismo to mogli da resimo. Ideja mi je da taj brod kupim, sredim papire i da ga ostavim tamo dok se ne steknu uslovi za transport. Vodom ili kamionom, vec kako bude povoljnije. Ima li neko ideju kako resiti problem papira od broda ? Evo, o ovom brodu se radi. Meni se svidja, samo da se ne proda dok ja ne iznadjem nacin da obezbedim sve sto nasa carina trazi.

Ne razumete se vas dvojica najbolje... :)

U Holandiji čamci do 15m dužine koji ne mogu da razviju brzinu 20km/h ne podležu registraciji (upisu u registar) niti im je za te čamce potrebna bilo kakva dozvola (dosta da su punoletni). Čovek ne može da ti da ono što ti tražiš od njega.

Međutim, kad holanđani plove u inostranstvo "papiri" im trebaju i dobijaju ih u ANWB - Royal Dutch Touring Club, nešto kao naš AMSS. Papiri se zovu ICC (International Certificate of Competence) za čoveka i ICP (International Certificate for Pleasure Crafts) za brod. Imam to negde i skenirano kako izgleda...

Daklem, ono što tebi treba jeste prvo dokaz o vlasništvu:
- kupoprodajni ugovor overen kod notara ako kupuješ od fizičkog lica, ili
-račun (faktura) ako kupuješ od pravnog lica, firme, preprodavca, dilera...

Sa tim onda ideš u ANVB i vadiš ICP i još ti oni na njega odmah udare štambilj da je povučen sa datumom kupovine, i još ti daju povrdu. Taj papir koristiš usput umesto naše "plovidbene dovole" (namerno pišem kao da ćeš ploviti do kuće, drugo je besmislica, da ne ponavljam). Možeš da ga izvadiš i online, šalju ga i na kućnu adresu u Srbiji, probali smo i to.
https://www.anwbwatersport.nl/vaarinformatie/varen-in-europa/meer-over-internationaal-certificaat-pleziervaartuigen/icp-formulier.html
Nesreća je malo što oni koriste samo holandski pa se teže nađe na netu.

Posle je neopodno da kod nekog špeditera uradiš izvoznu carinsku deklaraciju (EXA papir) i to je to.

Zapravo... kad stigneš u Mohač staneš na pristan "yu-agenta" i oni ti urade papire, uradiš reviziju, carinske i sanitetske papire i izađeš iz EU. Odeš u Bezdan, staneš na pristan "yu-agenta" uradiš drugu polovinu papira, ulaznu deklaraciju...

Tako se kući vratiš sa čamcem i sa svim dokumentima neophodnim za upis u naš registar (dokaz o vlasništvu, ispis iz "registra", dažbine).

Usput pristaneš u Novi Sad i platiš pivo.

Imam još jedan savet, pre nego što zvizneš pare za nešto što si video na fotografiji u nekoj tamo Holandiji, ti lepo odeš i pregledaš detaljno. Pa ako se i desi da ne kupiš taj brod sa slike, onda častiš dva piva.

 114  114  114

Puno ti hvala za ovo objasnjenje  thumbup
Zato i postavljam to ovde jer ocekujem da neko ko zna sta i kako treba priskoci u pomoc. Lepo od tebe i hvala jos jednom.
p.s.
To je korisno za sve koji imaju nameru da nesto kupe i uvezu. Ako nadjes te papire, pusti na PP ili na Alexa57@hotmail.rs

Van mreže Zole

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 273
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Dehler Delanta 76 ak
  • Marina: Vourvourou
  • Veličina: 7,6m
Odg: Transport camca
« Odgovor #98 poslato: 11, 01, 2015, 18:16:27 posle podne »
da li sam brod tj. korito ima na sebi neku pločicu sa serijskim brojem i imenom brodogradilišta gde je napravljen? Ako ima onda to stavi u ugovor sve zajedno sa ostalim podacima pa kod notara, ostalo znaš. Ako nema onda ako se odlučiš za kupovinu sam napravi tu pločicu i zašrafi negde, na carini su bar meni tražili da ovlašćeno lice očita brojeve trupa i motora ( košta oko 1000 din.). U kadasteru izvadi da nije registrovan  i vozi. Naravno, postoji i to što sam ti rekao da se registruje i onda ugovor...

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Nemo
  • Brod tip: Carver
  • Marina: Ada Ciganlija VK Partizan
  • Veličina: 33ft
Odg: Transport camca
« Odgovor #99 poslato: 11, 01, 2015, 19:41:45 posle podne »
Cim neko spomene da ce da uveze neki brod,za Novusa je to glupo.Zasto Vi gospodine Novuse ne kazete gde to ima ta kvaliteta i takav tip broda u Srbiji,kao npr.lepotan kao Vas brod.

Za razliku od tebe ja sam i kupovao ovde i uvozio i prosao kroz sve to i uzduz i popreko. Zato je krajnje besmisleno da oko toga polemisemo. Na kraju ja nikada nisam rekao da je glupo da se uveze plovilo, naprotiv! Ja kad budem imao dovoljno  para pravac Italija ili Engleska, Holandija...  Ali da mi troskovi budu veci od cene samog plovila mislim da je apsolutno besmisleno. A ako hocemo i realno camac od 40god je isto kao i automobil od 40god pa makar bio i mercedes...

Van mreže mladjo

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 235
  • www.mojaladja.com
    • princesse
  • Brod tip: Mikroplus
  • Marina: nema
  • Veličina: 5 metara
Odg: Transport camca
« Odgovor #100 poslato: 11, 01, 2015, 20:20:52 posle podne »
E,tako lepo se izjasnite pa je onda jasno sta mislite Novuse.A sta ja radim i koliko to Vi ne znate.40 godina Auto i40 godina brod koji je bio u slatkoj vodi nije isto.
Cim neko spomene da ce da uveze neki brod,za Novusa je to glupo.Zasto Vi gospodine Novuse ne kazete gde to ima ta kvaliteta i takav tip broda u Srbiji,kao npr.lepotan kao Vas brod.

Za razliku od tebe ja sam i kupovao ovde i uvozio i prosao kroz sve to i uzduz i popreko. Zato je krajnje besmisleno da oko toga polemisemo. Na kraju ja nikada nisam rekao da je glupo da se uveze plovilo, naprotiv! Ja kad budem imao dovoljno  para pravac Italija ili Engleska, Holandija...  Ali da mi troskovi budu veci od cene samog plovila mislim da je apsolutno besmisleno. A ako hocemo i realno camac od 40god je isto kao i automobil od 40god pa makar bio i mercedes...

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Nemo
  • Brod tip: Carver
  • Marina: Ada Ciganlija VK Partizan
  • Veličina: 33ft
Odg: Transport camca
« Odgovor #101 poslato: 11, 01, 2015, 20:28:54 posle podne »
Odavno sam se ja izjasnio po tom pitanju ali izgleda da ne citate.A sta radite i koliko me apsolutno ne zanima. Vidim da nemate camac i to mi je dovoljno. I naravno nisam ni mislio da je auto bio u slatkoj vodi  ;)



PS. Poenta svega je da se vrlo dobro razmisli i stavi sve na papir da se nebi posle lupali po glavi.  Nije to bas sve tako kao sto izgleda...
« Poslednja izmena: 12, 01, 2015, 00:18:15 pre podne zoki novus »

Van mreže srsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2074
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Брод СРСА
  • Brod tip: челични кабинаш
  • Marina: марина ЈП Ада Циганлија
  • Veličina: 10х2,9м
Odg: Transport camca
« Odgovor #102 poslato: 11, 01, 2015, 22:46:29 posle podne »
Odavno sam se ja izjasnio po tom pitanju ali izgleda da ne citate.A sta radite i koliko me apsolutno ne zanima. Vidim da nemate camac i to mi je dovoljno. I naravno nisam ni mislio da je auto bio u slatkoj vodi  ;)

Ал у сланој, то је већ друга ствар.    flasica  flasica  ffff

Ееее око чега се ви расправљате.  kuku  kuku  kuku

Van mreže Ljuba

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 752
  • Pol: Muškarac
Odg: Transport camca
« Odgovor #103 poslato: 12, 01, 2015, 00:03:15 pre podne »
Živi bili pa videli,
maštanje je čudo, mada nije da nije korisno. Za oko najmanje 10k koliko će ovaj brod izaći čak i da dođe do nas može se štošta uraditi pa čak i pravi novi koji će pre zaploviti nego ovaj holandez.

Nov a u tim gabaritima, tako opremljen za 10k...ovde?....skoro pa nemoguće. Pri tome ne uzimam u obzir ploveće šifonjere pravljene od strane nabeđenih majstora a po unakaženim projektima, ne bih takva plovila nazivao brodićima.
Naravno, imamo i mi ozbiljne brodograditelje koji rade po projektima ali takav brod nije ispod 20k a da bude u fulu. Mnogi su se zeznuli pa uzeli golo za 5-6-7k s nadom da će oni to dalje ali možda je uspelo 10% da istera do kraja, ostali eno ih po oglasima vrte se po 3-4 god. jer su vlasnici shvatili da je to rupa bez dna  i za dalje nemaju snage.

Što se tiče holandeza to je neka druga dimenzija, vidi se da su izašli iz brodogradilišta. Nivo opremljenosti i sama ta koncepcija uređenja prostora teško da će se videti u domaćoj radinosti a tamo je pa skoro svaki takav.
Ono što je minus to je starost tih plovila, ipak je 30-40 god. baš mnogo. Ono jeste da su nesumnjivo pravljeni od brodskog lima što je ovde mislena imenica, da ne pominjemo period od neke 97-98 pa do dolaska US Steel-a kada se ovde trošio lim iz Rumunije više nego sumnjivog kvaliteta.

U pravu je Novus za to da je suludo plaćati trasport u visini cene plovila. Kompletni troškovi za taj gabarit a do naše plovidbene svakako će stići na blizu 4k bez obzira na cenu broda tamo pa ako je tako onda ima smisla gađati nešto od 6-8k, to bi već imalo smisla.
Opet ponavljam da se treba raspitati o troškovima transporta do Regensburga i spuštanja u vodu tamo, dalje Dunavom nizvodno ne bi trebao da bude problem a uživanje je zagarantovano a ako će to da snizi cenu za 30-40% onda je to pogodak.

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Nemo
  • Brod tip: Carver
  • Marina: Ada Ciganlija VK Partizan
  • Veličina: 33ft
Odg: Transport camca
« Odgovor #104 poslato: 12, 01, 2015, 00:11:31 pre podne »
Lubo pogledaj na slikama nivo opremljenosti! Lamperija i bravarske kutije. Skaj i sundjer. Pa taj od opreme nema ni radio  a kamoli nesto ozbiljnije. Vidis da je go ko pistolj. Ako u opremu racunas motor i prozore onda ok. Izvini ima i one dve stolice na rasklapanje :)