Autor Tema: Transport camca  (Pročitano 35213 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže mladjo

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 235
  • www.mojaladja.com
    • princesse
  • Brod tip: Mikroplus
  • Marina: nema
  • Veličina: 5 metara
Odg: Transport camca
« Odgovor #15 poslato: 01, 10, 2014, 09:18:39 pre podne »
Ta velika prikolica je predvidjena za transport automobila,pa je dosta visoka.Kad stavite jos tu dodatnu kostrukciju bit ce jos visa,pa sad jos brod na sve to.Pitanje je koliko ce sav taj teret biti stabilan,a plus svega toga Vi vec u startu razmisljate o pretovaru od 1 tone.Neznam kako mislite sa takvim teretom da pravalite cca 1500 km s obzirom da morate da prodjete celu Nemacku i Austriju gde nema nagodbe sa policijom. Mozete imati velikih problema pod uslovom da Vam se nedaajboze desi neki kvar na prikolici ili autu. Prisli ste ovom problemu kao da cete to prevozti kod kuce,a ne da morate proci pola Evrope.

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Transport camca
« Odgovor #16 poslato: 01, 10, 2014, 09:32:00 pre podne »
Ta velika prikolica je predvidjena za transport automobila,pa je dosta visoka.Kad stavite jos tu dodatnu kostrukciju bit ce jos visa,pa sad jos brod na sve to.Pitanje je koliko ce sav taj teret biti stabilan,a plus svega toga Vi vec u startu razmisljate o pretovaru od 1 tone.Neznam kako mislite sa takvim teretom da pravalite cca 1500 km s obzirom da morate da prodjete celu Nemacku i Austriju gde nema nagodbe sa policijom. Mozete imati velikih problema pod uslovom da Vam se nedaajboze desi neki kvar na prikolici ili autu. Prisli ste ovom problemu kao da cete to prevozti kod kuce,a ne da morate proci pola Evrope.

To stoji. Ova konstrukcija (prikolica) ako se rastavi od osovina ne podize skoro nista samo postaje oslonac za brod. Za stabilnost bi mozda bilo dobro da se na cetri mesta srafi za prikolicu (prethodno se pripreme cetri "klanfe" pa kroz postojece rupe u nagazima ili za sasiju, to nije mnogo komplikovano napraviti. Onda brod sa spanerima za prikolicu na sto vise tacki utegnuti. Pretovar jeste problem mada na putu znaju da mere uglavnom osovinsko opterecenje (sa onim pomicnim vagama), redje ceo teret. Kazem, sve u fazi razmatranja, nisam nista odlucio. Svakako cu uzeti u obzir svaki savet i razmotriti svaku varijantu. Vec sam vukao iz Austrije malo specificniji teret (masina za pranje visoka 3,5 m i teska 2 tone na slep prikolici s`tim sto je tezina bila u gornjoj zoni pa se jako ljulja) ali, sve je stiglo manje vise bez vecih problema. Jedino kad tako nesto vuces policija te registruje iz daljine i onda zi skoro uvek meta. U Madjarskoj sam npr. platio kaznu za sporu voznju auto putem tako da sada imam cime da se hvalim  kgk

Van mreže evrotec

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 179
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Transport camca
« Odgovor #17 poslato: 01, 10, 2014, 14:14:36 posle podne »
A zasto ne nadjes neki sleper koji nema povratnu turu i preveze ti to bez problema i jeftinije nego da te nemci zaustave iskljuce iz saobracaja i posalju kamion da pretivari i oderu te vise nego sto te camac i prevoz kosta

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Transport camca
« Odgovor #18 poslato: 01, 10, 2014, 14:30:32 posle podne »
A zasto ne nadjes neki sleper koji nema povratnu turu i preveze ti to bez problema i jeftinije nego da te nemci zaustave iskljuce iz saobracaja i posalju kamion da pretivari i oderu te vise nego sto te camac i prevoz kosta

I ta je opcija u igri. To je svakako najsigurnija varijanta ali nije i najjeftinija. I tu treba priprema u smislu da nemoze da se brod samo spusti na patos, mora da postoji "kolevka". E sad neznam, mozda tamo ima da se kupi ta skalamerija gotova ili prave prema trupu, koliko kosta .... sve su to nepoznanice. Drugo su kamioni specijalizovani za takav prevoz ali njih angazovati je preskupo u odnosu na vrednost camca koji ja nameravam da kupim. Kad je u pitanju plovilo od 100 i kusur hiljada eura onda je prevoz jeftin u svakoj varijanti. Ali, ja gledam brodove koji su 3-5 hiljada tako da ne zelim da mi prevoz izadje vise od broda  6589

Van mreže evrotec

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 179
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Transport camca
« Odgovor #19 poslato: 01, 10, 2014, 15:29:07 posle podne »
Pa stavis onaj ram od prikolice kao sto si planirao a povratna tura iz holandije moze da bude i ispod 1000 i nemas nikakav rizik jer u evropi postoje ogranicenja koliko i sta moze da vuce suto ili kombi i sa kojom kategorijom

Van mreže Terca

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 696
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Transport camca
« Odgovor #20 poslato: 01, 10, 2014, 15:42:26 posle podne »
A što ti čamci ne mogu da doplove ovamo?

Tako uštediš na prikolici.
I male stvari su velike, kada se gledaju izbliza.

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Transport camca
« Odgovor #21 poslato: 01, 10, 2014, 16:15:15 posle podne »
A što ti čamci ne mogu da doplove ovamo?

Tako uštediš na prikolici.

E upravo sam i ja hteo da otvorim diskusiju na tu temu. Mozda bi trebalo da razmotrimo i tu varijantu u smislu izvodljivosti i troskova. Koliko bi ljudi trebalo da budu u ekipi, koliki bi bili ocekivani troskovi sa motorom od cca 50 KS  (sto ja gledam, dizel, tipa "Mercedes", "Pezo", OM i sl), koliko je vremena potrebno odvojiti za takvu plovidbu ...i t.d. Sebe ne ubrajam u eventualnu ekipu, imam dosta godina a nemam ni takva iskustva da bih se usudio za takvu avanturu. Jedino bih mozda bio koristan oko popravki ali nebi vredelo da me svi ostali trpe zbog toga. A i posto imam poslovne obaveze toliko dana odsustvovanja nije realno. Citajuci Moshino i Saletovo iskustvo sam dosta o tome saznao ali ipak mislim da je to za malo mladje i zdravije od mene. Ja bih mogao da odem, odaberem, platim i njih ispratim vodom a ja nazad kopnom  k5

Van mreže Misha D

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1780
  • plovilo: Linssen 29.9 ac gs
Odg: Transport camca
« Odgovor #22 poslato: 01, 10, 2014, 18:54:51 posle podne »
Zaploviti ka Srbiji polovnim plovilom od 4-5.000e, koje sigurno ima niz nedostataka, je veliki rizik.
Ne usudjuju se ljudi da krenu na isti put ni sa svojim novim plovilom ili plovilom koje imaju i poznaju godinama.
Pre 2-3 god neki momci iz Novog Sada su to uradili kupivsi dva plovila. Jedno se ubrzo pokvarilo o ostavili su ga negde usput, ne znam da li su se vratili po njega. Drugo je jedva stiglo do Srbije posle duplo duzeg putovanja nego sto su planirali. Na nekim rekama su jedva isli 1-2km/h uzvodno, jer su mnogo manje i brze od Dunava kada nadolazi u prolece. Ima negde da se procita kompletan njihov put, mislim da su sami formirali svoj sajt ili blog.
Današnji dan je početak ostatka moga života....

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Transport camca
« Odgovor #23 poslato: 01, 10, 2014, 19:04:06 posle podne »
Zaploviti ka Srbiji polovnim plovilom od 4-5.000e, koje sigurno ima niz nedostataka, je veliki rizik.
Ne usudjuju se ljudi da krenu na isti put ni sa svojim novim plovilom ili plovilom koje imaju i poznaju godinama.
Pre 2-3 god neki momci iz Novog Sada su to uradili kupivsi dva plovila. Jedno se ubrzo pokvarilo o ostavili su ga negde usput, ne znam da li su se vratili po njega. Drugo je jedva stiglo do Srbije posle duplo duzeg putovanja nego sto su planirali. Na nekim rekama su jedva isli 1-2km/h uzvodno, jer su mnogo manje i brze od Dunava kada nadolazi u prolece. Ima negde da se procita kompletan njihov put, mislim da su sami formirali svoj sajt ili blog.

Da, znam o cemu pricas. Pratio sam to je Mosha, Sale i ekipa iz Zrenjanina su.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Transport camca
« Odgovor #24 poslato: 01, 10, 2014, 23:37:21 posle podne »
slusao sam dosta prica o tim putevima... problematicni delovi postoje ali su ih svi presli ...
ako je motor dobar taj put traje 2-3 nedelje i nije nikakva drama...

nas cetvoro je ove godine islo od Beograda do Crnog mora , a onda sam se ja iskrcao zbog obaveza... isto su ljudi pricali razne stvari od gusara pa na dalje... evo nas zivi i zdravu , a sa gusarimo smo se druzili kako i dolikuje : )

racunaj da ti u posadi treba jedan mehanicar (neko ko zna da popravi motor) i jos dvojica... ako je jos u pitanju brod elizabeta pokrij troskove prevoza do ladje , goriva i klope i eto mene  4587
sad je pravo vreme za taj put... jeseni po prognozama kao da nema, najavljuju je prilicno "suvu" i reke bi trebalo da budu sporije... ako se odlucis vodom zovi ...

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Transport camca
« Odgovor #25 poslato: 02, 10, 2014, 06:50:06 pre podne »
Hvala Kapetane na ljubaznoj ponudi, svakako cu to imati u vidu ako tako nesto odlucim  thumbup . Ako mislis na onaj brod sto sam postavio slike  na drugoj temi ("Elizabeth"), to treba dobro pregledati uzivo. Prodaje ga neka zena, pricali smo sa njom telefonom, pojma nema (verovatno ga je nasledila  56568), samo ima ugovor sa prethodnim vlasnikom a nezna nista da kaze o tehnickim podacima, stanju, ispravnosti, cak bi se moglo reci da deluje dosta nezainteresovano. Moja ideja je bila da ga donesem takvog kakav je pa da ga radim od A-S (motor napolje, merenje kompresije, ako mora rasklapanje i generalka ako ne onda svakako osvezavanje novim karikama i dihtovanje, servis pumpe, lanac, vodena pumpa, alternator, alnaser i t.d.) da kad ga vratim znam da je u narednih nekoliko godina sto posto siguran. Smirglanje, popravke i lakiranje enterijera kao i premazi spolja i unutra korita se podrazumevaju. Eto, kad je taj brod u pitanju to mi je bila ideja posto je cena pristupacna imalo bi prostora da se to dobro sredi. E sad. ovakav kakav je dali bi mogao da plovi, rekoh treba detaljan pregled pa odluciti. To znaci da bi bio neophodan odlazak pa na licu mesta odluciti da li odavde poslati ekipu da ga dotera vodom ili ga natovariti ako vredi sve to na njemu uraditi.
« Poslednja izmena: 02, 10, 2014, 07:14:33 pre podne Alexa »

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Transport camca
« Odgovor #26 poslato: 02, 10, 2014, 16:20:39 posle podne »
Poštovani,

S obzirom na udaljenost, težinu i širinu plovila okvirna cijena transporta plovila iznosila bi 5500€.

Lp
Andrej Mlakar
______________________________________________________________
> Od: Alexa Alexa <alexa57@hotmail.rs>
> Za: "ap_mlakar@net.hr" <ap_mlakar@net.hr>
> Datum: 01.10.2014 14:56
> Naslov: Prevoz
>
>Postovani,
>U fazi sam trazenja brodica u NL i ono sto trazim je plovilo cca 9 m, celicne konstrukcije, tezine 4-5 tona, sirine cca 2,6 do 2,8 m. Kakva je mogucnost da Vasa firma to preveze na relaciji Amsterdam - Veliko Gradiste (100 km dalje od Beograda) ? Kolika bi bila orijentaciona cena za tu uslugu ? Unapred zahvaljujem na odgovoru. Pozdrav,
>A.Kostic12220 Veliko GradisteSrbija
>

Ovo je upit sa moje strane i odgovor firme "Transport plovila Mlakar" iz Hrvatske
http://www.autoprijevoznicki-obrt-mlakar.hr/index.html

 loock1

Ipak cemo mi to sami da organizujemo  upavusi

Van mreže evrotec

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 179
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Transport camca
« Odgovor #27 poslato: 02, 10, 2014, 16:29:18 posle podne »
Taj ti racunao da ide samo za tvoj camac
Povratna turaiz swedcke sa mostom i trajaktom je 1500. Evraa iz nemacke voze i za 700-800 evra

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Transport camca
« Odgovor #28 poslato: 02, 10, 2014, 16:32:05 posle podne »
Taj ti racunao da ide samo za tvoj camac
Povratna turaiz swedcke sa mostom i trajaktom je 1500. Evraa iz nemacke voze i za 700-800 evra

Ostavi ovde neki kontakt od prevoznika ako imas, trebace nekom.

Van mreže Zole

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 273
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Dehler Delanta 76 ak
  • Marina: Vourvourou
  • Veličina: 7,6m
Odg: Transport camca
« Odgovor #29 poslato: 02, 10, 2014, 16:33:04 posle podne »
to je vangabaritni prevoz i zato je velika cifra. Po meni to preko 2.5m treba vodom dovesti ili biti spreman na kazne i ko zna sta. Ako je do 2.5m a velika tezina da se vuce onda brate na sleper i uzivaj. Najpovoljnije je sam da dovuces ( ako se u tezinu uklapa ) posto imas cime ali prikolicu za veliku tezinu neces naci dzabe.