Autor Tema: Transport camca  (Pročitano 34945 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže mladjo

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 235
  • www.mojaladja.com
    • princesse
  • Brod tip: Mikroplus
  • Marina: nema
  • Veličina: 5 metara
Odg: Transport camca
« Odgovor #120 poslato: 13, 01, 2015, 04:07:30 pre podne »
Putovanje od Holandije do Srbije by Predrag Lončar-prvi deo  svaka cast na poduhvatu Putovanje od Holandije do Srbije by Predrag Lončar-prvi deo moja ladja.          voda na nekim delovima ide ko na drini 25648        /quote] A ta voda se zove Rajna 6589

Van mreže Arsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2067
  • Pol: Muškarac
    • salveta
  • Marina: Ada Ciganlija
Odg: Transport camca
« Odgovor #121 poslato: 13, 01, 2015, 13:03:37 posle podne »
Putovanje od Holandije do Srbije by Predrag Lončar-prvi deo  svaka cast na poduhvatu Putovanje od Holandije do Srbije by Predrag Lončar-prvi deo moja ladja.          voda na nekim delovima ide ko na drini 25648        /quote] A ta voda se zove Rajna 6589

Mlađo hvala na pojašnjenju situacije.  hi

Ispuni godine životom, a ne život godinama.

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Transport camca
« Odgovor #122 poslato: 16, 04, 2015, 16:54:01 posle podne »
Naredne nedelje, u sredu, cu biti u Holandiji. Vucem prikolicu nazad i ako ne natovarim nista za sebe, postoji mogucnost da nekome, ako takvih ima, prevezem plovilo. Prikolica je 8 m. nosivost 2800 kh. Cisto da obavestim clanove foruma, ako neko ima nesto, neka se javi.  k5

Van mreže nauticant

  • Titelski sokozder
  • ****
  • Poruke: 158
Odg: Transport camca
« Odgovor #123 poslato: 16, 04, 2015, 21:23:29 posle podne »
Evo, zima polako odmice a ja i dalje trazim svoju ladju  m4 . Najvise sam u komunikaciji odmakao sa jednim prodavcem koji je prolicno predusretljiv i moze se reci da smo se priblizili u ceni (on trazi 5500 a ja dajem 4500 eura). Motor ima sve papire, pre dve godine je ugradjen nov i ima 250 sati rada, medjutim od brooda nema nikakve papire. Kaze da je to samogradnja. Neznam kako bismo to mogli da resimo. Ideja mi je da taj brod kupim, sredim papire i da ga ostavim tamo dok se ne steknu uslovi za transport. Vodom ili kamionom, vec kako bude povoljnije. Ima li neko ideju kako resiti problem papira od broda ? Evo, o ovom brodu se radi. Meni se svidja, samo da se ne proda dok ja ne iznadjem nacin da obezbedim sve sto nasa carina trazi.

Ne razumete se vas dvojica najbolje... :)

U Holandiji čamci do 15m dužine koji ne mogu da razviju brzinu 20km/h ne podležu registraciji (upisu u registar) niti im je za te čamce potrebna bilo kakva dozvola (dosta da su punoletni). Čovek ne može da ti da ono što ti tražiš od njega.

Međutim, kad holanđani plove u inostranstvo "papiri" im trebaju i dobijaju ih u ANWB - Royal Dutch Touring Club, nešto kao naš AMSS. Papiri se zovu ICC (International Certificate of Competence) za čoveka i ICP (International Certificate for Pleasure Crafts) za brod. Imam to negde i skenirano kako izgleda...

Daklem, ono što tebi treba jeste prvo dokaz o vlasništvu:
- kupoprodajni ugovor overen kod notara ako kupuješ od fizičkog lica, ili
-račun (faktura) ako kupuješ od pravnog lica, firme, preprodavca, dilera...

Sa tim onda ideš u ANVB i vadiš ICP i još ti oni na njega odmah udare štambilj da je povučen sa datumom kupovine, i još ti daju povrdu. Taj papir koristiš usput umesto naše "plovidbene dovole" (namerno pišem kao da ćeš ploviti do kuće, drugo je besmislica, da ne ponavljam). Možeš da ga izvadiš i online, šalju ga i na kućnu adresu u Srbiji, probali smo i to.
https://www.anwbwatersport.nl/vaarinformatie/varen-in-europa/meer-over-internationaal-certificaat-pleziervaartuigen/icp-formulier.html
Nesreća je malo što oni koriste samo holandski pa se teže nađe na netu.

Posle je neopodno da kod nekog špeditera uradiš izvoznu carinsku deklaraciju (EXA papir) i to je to.

Zapravo... kad stigneš u Mohač staneš na pristan "yu-agenta" i oni ti urade papire, uradiš reviziju, carinske i sanitetske papire i izađeš iz EU. Odeš u Bezdan, staneš na pristan "yu-agenta" uradiš drugu polovinu papira, ulaznu deklaraciju...

Tako se kući vratiš sa čamcem i sa svim dokumentima neophodnim za upis u naš registar (dokaz o vlasništvu, ispis iz "registra", dažbine).

Usput pristaneš u Novi Sad i platiš pivo.

Imam još jedan savet, pre nego što zvizneš pare za nešto što si video na fotografiji u nekoj tamo Holandiji, ti lepo odeš i pregledaš detaljno. Pa ako se i desi da ne kupiš taj brod sa slike, onda častiš dva piva.

Samo jedna mala intervencija na Tercanovo objasnjenje. Ne do 15 nego do 20 metara duzina camca, ne podleze bilo kakvoj obavezi registracije...osim ako se ne radi o camcu duzem od 2 metra koji se moze kretati brzinom vecom od 20kmh. Sve ostalo  besprekorno objasnjeno, svaka cast.

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Transport camca
« Odgovor #124 poslato: 21, 05, 2015, 08:28:34 pre podne »
Konacno, posle tri nedelje, uspeo sam da registrujem prikolicu  kgk . Ako neko namerava da uveze, stojim na raspolaganju da mu dam savete sta i kako da radi jer je procedura prilicno komplikovana. Moze da se desi da kupite prikolicu sa tablicama i sve uradite kako treba ali da nemozete ovde da je registrujete zbog nedostatka COC papira (potvrde o usaglasenosti) koji je obavezan od prosle godine. Ovo postavljam u najboljoj nameri jer sam taj put prosao i posle silnih muka uspeo da registrujem.

Van mreže Arsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2067
  • Pol: Muškarac
    • salveta
  • Marina: Ada Ciganlija
Odg: Transport camca
« Odgovor #125 poslato: 21, 05, 2015, 16:42:50 posle podne »
E pa čestitam!  114

Sada možeš da dovezeš još koju lađu. lol

A i sviđa mi se ova tvoja posada.

Da li primate goste?  roll4
Ispuni godine životom, a ne život godinama.

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Transport camca
« Odgovor #126 poslato: 21, 05, 2015, 16:47:18 posle podne »
E pa čestitam!  114

Sada možeš da dovezeš još koju lađu. lol

A i sviđa mi se ova tvoja posada.

Da li primate goste?  roll4

Tako je Arso  sajkaca . Sve u svemu sada sam spreman za put, mozda cu da promenim kuk-u (da stavim jacu sa kojom cu da iskrostim veliku nosivost prikolice). Sto se posade tice, ne ustrucavaj se, ako smo ljudi ima za sve  kgk

Van mreže Zole

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 272
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Dehler Delanta 76 ak
  • Marina: Vourvourou
  • Veličina: 7,6m
Odg: Transport camca
« Odgovor #127 poslato: 21, 05, 2015, 16:58:37 posle podne »
Baš zbog tih papiroloških problema ja sam u oktobru odustao od kupovine prikolice preko. Nema koga nisam zvao od tih institucija i ljudi nikako da mi objasne šta oni u stvari traže od tih papira i na kraju krajeva čovek iz amss reče da su šanse 50 prema 50 da ću uspeti da uradim taj atest ili kako se već zove. Pokušao sam da objasnim kako nemam 3000e da bih eksperimentisao sa prikolicom ali ne vredi... Malo je reći da su budale i šta sve neće smisliti da nas zajebavaju, da izvinete

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Transport camca
« Odgovor #128 poslato: 21, 05, 2015, 19:12:47 posle podne »
Baš zbog tih papiroloških problema ja sam u oktobru odustao od kupovine prikolice preko. Nema koga nisam zvao od tih institucija i ljudi nikako da mi objasne šta oni u stvari traže od tih papira i na kraju krajeva čovek iz amss reče da su šanse 50 prema 50 da ću uspeti da uradim taj atest ili kako se već zove. Pokušao sam da objasnim kako nemam 3000e da bih eksperimentisao sa prikolicom ali ne vredi... Malo je reći da su budale i šta sve neće smisliti da nas zajebavaju, da izvinete

 Bolje kad neznas sta te ocekuje. Mozda bih i ja odustao, ustvari sigurno bih da sam znao preceduru pre kupovine. Cela pricaa je taj famozni COC dokument. To je izjava proizvodjaca o saobraznosti sa nekom evropskom direktivom. Iskreno, i ja sam u pocetku mislio da to nasi izmisljaju prepreke za uzimanje para, medjutim kada sam usao u tu problematiku video sam da je to ustvari pravilo u svim zemljama EU koje smo mi i ostali koji se pridruziju usvojili. E sada, zavisi kada je odredjeni proizvodjac necega dobio to tzv. evropsko odobrenje za proizvodnju po tim standardima. U mom konkretnom slucaju proizvodjac prikolica "Marlin" to odobrenje poseduje od 2012.g. a prikolica je 2006. tako da nisu mogli da mi izdaju COC (certificate of conformity). U jednom trenutku sam pomislio da nema nista od registracije i da sam bacio pare. Medjutim, nasao se jedan pristupacan covek u AMSS  koji mi je rekao da moze da prodje i potvrda proizvodjaca o konkretnom proizvodu (neka vrsta deklaracije). Onda je krenula moja akcija (32 maila) svima za koje sam mislio da mogu da mi daju taj famozni papir. Onda se jedam manager u "Marlin"-u potrudio (valjda je skapirao da ce samo tako da me se otarasi) i poslao mi sve sto je imao u failovima od te prikolice, izmedju ostalog i tadasnje odobrenje RDW-a za njenu proiuzvodnju. Opet srecom (ovaj covek iz AMSS) je prihvatio da tu dokumentaciju prosledim mailom preko njega i potrudio se da kompletira predmet (ovi njegovi su mi trazili da sve to bude na "memorandumu" firme i overeno pecatom. To bi tek bila muka jer takve zahteve Holandjani jednostavno ne razumeju. Kako tako, izvestaj AMSS ode u Agenciju za bezbednost i oni izdaju famozno uverenje. Ustvari kljuc je kod AMSS (ili neke druge ovlascene organizacije, npr. Vinca, Masinski fakultet etc), ako oni izrade pozitivan izvestaj onda je i resenje pozitivno i obrnuto. Da zakljucim, ako hoces da sve prodje glatko, trebalo bi pre kupovine da se obratis proizvodjacu sa upitom da li moze da se dobije COC. Ako moze, onda je stvar resena, ako ne onda ova deklaracija pa akcija i pritisak na sve koji odlucuju da li je to dovoljno ili nije. Naravno, ono sto je i ranije trebalo to je: faktura ili ugovor overen kod notara, izvozna carinska deklaracija iz NL (ili neke druge zemlje), potvrda o placenoj carini i PDV-u, tehnicki pregled i to je to. Nadam se da sam pomogao.

Van mreže Radoje

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 12
  • www.mojaladja.com
    • ana
  • Brod tip: Seaswearl
  • Marina: kolorit
  • Veličina: 5m
Odg: Transport camca
« Odgovor #129 poslato: 23, 06, 2016, 18:26:40 posle podne »
Mogli bi da otvorimo i takvu neku teme : npr ja idem uskoro prazan za Crnu Goru sa prikolicom nosivosti 3.5 t ( V- korito). Ako nekom treba transport camca do tamo neka se javi na mail radoje33@gmail.com pozdrav svim kapetanima
« Poslednja izmena: 10, 04, 2018, 14:28:09 posle podne Radoje »

Van mreže Zole

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 272
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Dehler Delanta 76 ak
  • Marina: Vourvourou
  • Veličina: 7,6m
Odg: Transport camca
« Odgovor #130 poslato: 03, 02, 2017, 19:04:59 posle podne »
Opet ja rešavam nešto oko te prikolice...
Pitanje je za Alexu ili ko zna koliko izađe ta carina, porez i šta još ima od troškova u Srbiji

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Transport camca
« Odgovor #131 poslato: 03, 02, 2017, 19:24:13 posle podne »
Meni se cini da oni nemaju u katalogu AMSS te prikolice tako da je meni prosla cena od 700 eura kao osnovica (u ugovoru je bilo 600 eura). Carinjena je kao prikolica za ostale namene. Ne mogu da se setim da li je placena carina i pdv ili samo pdv, to mogu da pogledam sutra u papirima. Znaci, imas trosak ulazne spedicije (max 50 eura) i pdv 20 %. Naravno i spedicija u mestu carinjenja cca 50 eura. To bi trebalo da bude sve. Uverenje o homologaciji je cca 100 eura i prva registracija oko 7000 din. Sledeca je manja jer nemas tablice kao trosak. Procitaj moj post gore gde sam objasnio za dokumentaciju (COC ili deklaracija).

Van mreže Zole

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 272
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Dehler Delanta 76 ak
  • Marina: Vourvourou
  • Veličina: 7,6m
Odg: Transport camca
« Odgovor #132 poslato: 03, 02, 2017, 19:39:42 posle podne »
Hvala na odgovoru.
Stvarno sve ispade komplikovano a i skupo, ne mogu već dugo da nađem povoljnu prikolicu.
Cene polovnih iste kao i cene novih kuku
Alexa, ako imaš neki sajt vezano za prikolice molim te objavi, još bolje ako je nemački.


Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Transport camca
« Odgovor #133 poslato: 03, 02, 2017, 19:53:04 posle podne »
http://www.kupujemprodajem.com/autoprikolica-39424978-oglas.htm?filter_id=48211013

Ovo je bas dobra i nova prikolica. Neznam koliko si spreman da platis ali mislim da je cena ok. Meni je moja prikolica izasla na 4000 eura. Nosivost je skoro maksimalna a i gabariti. Tesko ih je gore naci ispod 2000 i dok je dovuces i platis dazbine to je to :)

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60