Autor Tema: Transport camca  (Pročitano 35237 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1206
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Transport camca
« Odgovor #105 poslato: 12, 01, 2015, 00:23:14 pre podne »
Lubo pogledaj na slikama nivo opremljenosti! Lamperija i bravarske kutije. Skaj i sundjer. Pa taj od opreme nema ni radio  a kamoli nesto ozbiljnije. Vidis da je go ko pistolj. Ako u opremu racunas motor i prozore onda ok. Izvini ima i one dve stolice na rasklapanje :)
a sto lamperija nije dodatna oprema Novuse ?
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže Ljuba

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 752
  • Pol: Muškarac
Odg: Transport camca
« Odgovor #106 poslato: 12, 01, 2015, 00:34:59 pre podne »
Za ovaj konkretno ne znamo jer nema slika unutrašnjosti ali ako se pogleda bilo koji drugi sa slikama a u tom rangu uopšte ne sumnjam da nije opremljen kako treba. Međutim, isto tako je važno kako je sve to ukomponovano i nije bez razloga što se skoro svi mi divimo kada vidimo nešto takvo, imaju ljudi šlifa pa to ti je.

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Transport camca
« Odgovor #107 poslato: 12, 01, 2015, 07:09:44 pre podne »
Unutrasnjost ovog broda nije nesto ali to racunam da se moze za relativno male pare srediti (jastuci, drvene ploce i t.d.).  Raspored je po meni ok a ovo sve se da napraviti po meri u firmama koje seku na meru te materijale. Tapaciranje isto nije skupo a znacajno menja izgled. Uostalom, sve se mora videti i proceniti na licu mesta pre nego se obavi kupovina. Moja namera je da odem sa bar tri opcije pa na licu mesta odlucim. Vazno mi je da znam procedure za papirologiju a one su iste bez obzira sta kupim. To je i svrha mog postavljanja ove teme. Mislim da smo (svi skupa) dobili dosta korisnih informacija. Sto se starosti tice, auto i brod se nemogu porediti. Kod broda je kljucna debljina i stanje lima, ovaj ima skoro nov motor, dok kod auta ima hiljadu sklopova koji se amortizuju (transmisija, vesanje, kocioni sistem ...) i nije za poredjenje.

Van mreže zankiki

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3276
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: Transport camca
« Odgovor #108 poslato: 12, 01, 2015, 09:20:39 pre podne »
Sve to stoji što ste pisali, ali na prvom mestu treba biti jako oprezan, koliko sam čuo od ljudi koji stalno idu na tu stranu, umeju da budu prevaranti neopevani. Ništa kupovina odavde, samo otići tamo, detaljno pregledati, proveriti. Za metalni brod se ne bih uputio bez one spravice za merenje debljine lima.

Da se može naći ekstra brodić za malo para - može. Da i ne mora ispasti baš tako, i to može. Radi se o tome da niko ne voli da ispadne glup, pa ako ne prodje dobro, ćuti o tome, a ako prodje, onda priča na sav glas.

Pa i Arsa je onomad kupio brod sa odličnim motorom, pa je posle radio generalnu. Jeste da je dobio odličan brod za solidne pare, ali i to jer je vangabaritni brod vozio redovnim putem. Da je išao na šleperu ili slično izašao bi dosta skuplje.

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Transport camca
« Odgovor #109 poslato: 12, 01, 2015, 10:10:34 pre podne »
Sve to stoji što ste pisali, ali na prvom mestu treba biti jako oprezan, koliko sam čuo od ljudi koji stalno idu na tu stranu, umeju da budu prevaranti neopevani. Ništa kupovina odavde, samo otići tamo, detaljno pregledati, proveriti. Za metalni brod se ne bih uputio bez one spravice za merenje debljine lima.

Da se može naći ekstra brodić za malo para - može. Da i ne mora ispasti baš tako, i to može. Radi se o tome da niko ne voli da ispadne glup, pa ako ne prodje dobro, ćuti o tome, a ako prodje, onda priča na sav glas.

Pa i Arsa je onomad kupio brod sa odličnim motorom, pa je posle radio generalnu. Jeste da je dobio odličan brod za solidne pare, ali i to jer je vangabaritni brod vozio redovnim putem. Da je išao na šleperu ili slično izašao bi dosta skuplje.

Da, to se podrazumeva da se odavde ne uplacuje nista dok se ne vidi i pregleda. Pa nismo toliko bogati (i naivni) da bacimo pare na nepoznato  sajkaca

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Transport camca
« Odgovor #110 poslato: 12, 01, 2015, 10:16:25 pre podne »
Živi bili pa videli,
maštanje je čudo, mada nije da nije korisno. Za oko najmanje 10k koliko će ovaj brod izaći čak i da dođe do nas može se štošta uraditi pa čak i pravi novi koji će pre zaploviti nego ovaj holandez.

Nov a u tim gabaritima, tako opremljen za 10k...ovde?....skoro pa nemoguće. Pri tome ne uzimam u obzir ploveće šifonjere pravljene od strane nabeđenih majstora a po unakaženim projektima, ne bih takva plovila nazivao brodićima.
Naravno, imamo i mi ozbiljne brodograditelje koji rade po projektima ali takav brod nije ispod 20k a da bude u fulu. Mnogi su se zeznuli pa uzeli golo za 5-6-7k s nadom da će oni to dalje ali možda je uspelo 10% da istera do kraja, ostali eno ih po oglasima vrte se po 3-4 god. jer su vlasnici shvatili da je to rupa bez dna  i za dalje nemaju snage.

Što se tiče holandeza to je neka druga dimenzija, vidi se da su izašli iz brodogradilišta. Nivo opremljenosti i sama ta koncepcija uređenja prostora teško da će se videti u domaćoj radinosti a tamo je pa skoro svaki takav.
Ono što je minus to je starost tih plovila, ipak je 30-40 god. baš mnogo. Ono jeste da su nesumnjivo pravljeni od brodskog lima što je ovde mislena imenica, da ne pominjemo period od neke 97-98 pa do dolaska US Steel-a kada se ovde trošio lim iz Rumunije više nego sumnjivog kvaliteta.

U pravu je Novus za to da je suludo plaćati trasport u visini cene plovila. Kompletni troškovi za taj gabarit a do naše plovidbene svakako će stići na blizu 4k bez obzira na cenu broda tamo pa ako je tako onda ima smisla gađati nešto od 6-8k, to bi već imalo smisla.
Opet ponavljam da se treba raspitati o troškovima transporta do Regensburga i spuštanja u vodu tamo, dalje Dunavom nizvodno ne bi trebao da bude problem a uživanje je zagarantovano a ako će to da snizi cenu za 30-40% onda je to pogodak.

Upravo sam dobio odgovor od jedne firme koja obavlja transport plovila. Do Regensburga bez dizalice i PDV-a 2500 eura no125
Ipak izgleda da je najjeftinija varijanta plovidba.

Van mreže Arsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2067
  • Pol: Muškarac
    • salveta
  • Marina: Ada Ciganlija
Odg: Transport camca
« Odgovor #111 poslato: 12, 01, 2015, 10:37:18 pre podne »

Upravo sam dobio odgovor od jedne firme koja obavlja transport plovila. Do Regensburga bez dizalice i PDV-a 2500 eura no125
Ipak izgleda da je najjeftinija varijanta plovidba.

Takva priča pije vodu, ali pod uslovom da je motor ispravan i dovoljno jak da savlada Dunav u gornjem toku.


Za taj put potrebna ti je i malo iskusnija posada, a i to košta. Put za njih, hrana i drugi troškovi.

Verujem da si čitao teme o sličnim iskustvima. Pa možeš opet i to da razmotriš.

Ne znam da li dvoosovinska prikolica može da nosi brod od 6 tona.

Ako može, taj brod ladno može na autoput bez specijalnog vozila.

U tom slučaju, prikolica je bolje rešenje.  114

Ispuni godine životom, a ne život godinama.

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Transport camca
« Odgovor #112 poslato: 12, 01, 2015, 11:37:29 pre podne »

Upravo sam dobio odgovor od jedne firme koja obavlja transport plovila. Do Regensburga bez dizalice i PDV-a 2500 eura no125
Ipak izgleda da je najjeftinija varijanta plovidba.

Takva priča pije vodu, ali pod uslovom da je motor ispravan i dovoljno jak da savlada Dunav u gornjem toku.


Za taj put potrebna ti je i malo iskusnija posada, a i to košta. Put za njih, hrana i drugi troškovi.

Verujem da si čitao teme o sličnim iskustvima. Pa možeš opet i to da razmotriš.

Ne znam da li dvoosovinska prikolica može da nosi brod od 6 tona.

Ako može, taj brod ladno može na autoput bez specijalnog vozila.

U tom slučaju, prikolica je bolje rešenje.  114

Nema Arso takve prikolice "na kuku", max. 3,5 t. To bih ja najradije ali nije realno. To moze samo kamion ali prevoznici nezele da rizikuju sa vangabaritnim teretom (max 2,5 m) i da placaju kazne a transport sa pratnjom je skup. Videcemo, ima tu jos dosta toga da se "sklopi", motor mu je, vec sam rekao skoro nov (252 sati rada) e sad ostalo, jbmlga  jh

Van mreže Ljuba

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 752
  • Pol: Muškarac
Odg: Transport camca
« Odgovor #113 poslato: 12, 01, 2015, 13:13:11 posle podne »
...Takva priča pije vodu, ali pod uslovom da je motor ispravan i dovoljno jak da savlada Dunav u gornjem toku.
Za taj put potrebna ti je i malo iskusnija posada, a i to košta. Put za njih, hrana i drugi troškovi...

Hajd da lupim, a zašto bi gornji tok Dunava bio problem ako ide nizvodno?

Van mreže maverick

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1271
  • www.mojaladja.com
Odg: Transport camca
« Odgovor #114 poslato: 12, 01, 2015, 18:44:56 posle podne »
Bas i mene zanima...svake godine kanuima i drvenim ciklovima ekipa iz Osijeka ide od Regensburga do Crnog mora

Van mreže packe

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 771
    • FISHERMANS
  • Brod tip: DUNAVSKI HUNTER
  • Marina: KARABURMA
  • Veličina: 8M
Odg: Transport camca
« Odgovor #115 poslato: 12, 01, 2015, 18:58:49 posle podne »
Citam i nemogu da verujem u kombinacije .Novus je u vecini komentara u pravu . Spustiti neispitan brod vodom do Beograda ludost .Prevoz brodica kamionom koji ima dozvole za prevoz takvog tereta  sa Ciriskog jezera do Beograda naj povoljnije  van gabarita 8 x 3 je 4000e i madjarski carinik 100e ako imas srece.Kilometraza je oko 1250km u to nisu uracunate dizalica pranje  praznjenje tankova itd.Kilometraza od holandije do Beograda 1700 DO 2300 .Moj rodjak iz Kladova ceo radni odnos dsg kapetan kaze da se nebi usudio na tako nesto ako brod nije ozbiljan sa motorom preko 100ks i naravno pomocni motor.Tako da treba dobro razmisliti kako ga doterati ako bas zelis brod iz holandije.https:       

Van mreže packe

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 771
    • FISHERMANS
  • Brod tip: DUNAVSKI HUNTER
  • Marina: KARABURMA
  • Veličina: 8M
Odg: Transport camca
« Odgovor #116 poslato: 12, 01, 2015, 19:04:12 posle podne »
Putovanje od Holandije do Srbije by Predrag Lončar-prvi deo  svaka cast na poduhvatu Putovanje od Holandije do Srbije by Predrag Lončar-prvi deo moja ladja.          voda na nekim delovima ide ko na drini 25648        
« Poslednja izmena: 12, 01, 2015, 19:36:01 posle podne packe »

Van mreže Ljuba

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 752
  • Pol: Muškarac
Odg: Transport camca
« Odgovor #117 poslato: 12, 01, 2015, 20:23:52 posle podne »
Kakve veze ima Koblentz sa Dunavom? Ovde se povela priča o plovidbi Dunavom od Regensburga kao opcija.

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Nemo
  • Brod tip: Carver
  • Marina: Ada Ciganlija VK Partizan
  • Veličina: 33ft
Odg: Transport camca
« Odgovor #118 poslato: 12, 01, 2015, 22:14:16 posle podne »
Vise kosta prevoz camca iz Holandije do Regensburga nego do Srbije  a0335

Van mreže Arsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2067
  • Pol: Muškarac
    • salveta
  • Marina: Ada Ciganlija
Odg: Transport camca
« Odgovor #119 poslato: 13, 01, 2015, 03:05:04 pre podne »
...Takva priča pije vodu, ali pod uslovom da je motor ispravan i dovoljno jak da savlada Dunav u gornjem toku.
Za taj put potrebna ti je i malo iskusnija posada, a i to košta. Put za njih, hrana i drugi troškovi...

Hajd da lupim, a zašto bi gornji tok Dunava bio problem ako ide nizvodno?

Kakve veze ima Koblentz sa Dunavom? Ovde se povela priča o plovidbi Dunavom od Regensburga kao opcija.


Upravo sam dobio odgovor od jedne firme koja obavlja transport plovila. Do Regensburga bez dizalice i PDV-a 2500 eura no125
Ipak izgleda da je najjeftinija varijanta plovidba.

LJubo, možda nisi primetio, ali Alexsa je tu opciju odmah odbacio kao neisplativu.

Možda nisam bio precizan, ali moja opaska se odnosila baš na plovidbu do Regensburga. Nizbrdo se ...  6589
« Poslednja izmena: 13, 01, 2015, 03:33:37 pre podne Arsa »
Ispuni godine životom, a ne život godinama.