Razmišljao sam ja i tome da prodam Istranku i tražim Dalmatinku, ali najeftinija Dalmatinka koja se pojavila na oglasima je 3.900 eura, da moju ISTRANKU prodam ne znam koliko bih dobio. Možda maksimalno 2000, sa motorom možda i 2700,mada ako neko hoće da da 3000 eura, odmah je prodajem sa sve motorom, komandama, bimini tendom i prikolicom. ali sve je to AKO. Znači obrni okreni kratak sam za više od hiljadarke, Ovako istranku imam, kupio još jednu, skoro je dobio na poklon, od nje ću iskoristiti Kabinu, da kod sebe napravim nadkabinu, zadnji deo će se iskoristiti da se napravi krmena platforma, a središnji deo za produženje. Nećete verovati ali taj zahvat me neće koštati više od 500 eura. Ne računam tu svoj rad, jer to radim iz ljubavi. Radionica JD Nautika Sefkerin je registrovana za popravku i održavanje čamaca od stakloplastike, tako da ću dobiti dokument u kojem će pisati da je sve odradjeno po propisima, verujem da neće biti problema da preregistrujem Itranku, sa dužine 5 m, na dužinu od najverovanije 6 metara. Naravno konsultovaću se prvo s kapetanijom da vdim šta je još potrebno da uradim da bi mi priznali radove. E sad kolika je razlika u ceni onoga što ja radim i onog što bi mi radili majstori pokazuje i računica: Zvao par pastičara i kažu da se uradi nadkabina od 350-500 eura, krmena platforma oko 350 eura, produženje sa izlivanjem novog korita od jednog metra 500 eura, plus farbanje i još ponešto, možda bi izašlo i 1500-2000 eura i vidi se računica, a još sam radim sa par drugara, pa to mi je uživanje.