Autor Tema: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?  (Pročitano 30031 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Drivee

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1293
  • www.mojaladja.com
Odg: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« Odgovor #15 poslato: 12, 06, 2014, 03:15:49 pre podne »
Citajuci napisane postove vidim da je ipak moguce uraditi atest. Ima na oglasima prikolica po200 eura ali nema atesta, nema registracije. Ja hocu da pravim nesto sto mogu da registrujem a ne da se skrivam, idem nekim ulicama slepim i poprecinim kako bih izbegavao patrole. To mi nepada na pamet da radim. Pala je odluka da napravim prikolicu.
Ja sam napravio sam prikolicu za Elana 402 pre neki dan,doduse meni treba samo da ga izvlacim iz Dunava u garazu koja mi je u dvoristu tako da mi atest i reg. nije potrebna,ali mogu da dam specifikaciju ako nekom treba,za limeni samo valjci treba da se postave drugacije jer ima ravno dno..izasla me je oko 130 e

Molim te postavi specifikaciju.
Ili ce izi po uzoru tvoje prikolice ili jedinice za vanredne situacije.  Moj camac isto ima ravno dno.

Van mreže Qsha

  • Titelski sokozder
  • ****
  • Poruke: 150
  • Pol: Muškarac
  • Mirno more ne stvara dobre mornare...
  • Brod tip: ELAN 402 gt
Odg: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« Odgovor #16 poslato: 12, 06, 2014, 11:39:41 pre podne »
Evo nekih informacija za prikolicu predvidjenu za Elana 402 gt ali naravno moze prevoziti i drugo plovilo jer se bocni valjci podesavaju po visini odnosno sirini...kome treba za vece plovilo samo je potrebno napraviti proporcionalno duzu i siru prikolicu!

-Torzija od Golfa 2
-Tockovi Golf 2
-Kutijasti profili 5x5 cm debljina zida 2mm
-ukupna iskoriscena duzina profila 13m
-Sapa za kuku
-Cekrk sa sajlom 10m
-2 alke za kacenje spanera
-Sipka sa navojem za prihvat pramca sa zakrivljenim flahom 4mm i industrijskom gumom zbog grebanja
-1l zastitne farbe
-1l zavrsne farbe (u mom slucaju je koriscen metalik sivi efekt lak)
-Treci tocak (nisam ga jos imao kad sam slikao prikolicu)

Van mreže bakyy

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 64
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« Odgovor #17 poslato: 12, 06, 2014, 13:35:37 posle podne »
Svaka cast za grafiku i specifikaciju  hi eek
Nije život čaša vina da se popije do dna...

Van mreže Qsha

  • Titelski sokozder
  • ****
  • Poruke: 150
  • Pol: Muškarac
  • Mirno more ne stvara dobre mornare...
  • Brod tip: ELAN 402 gt
Odg: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« Odgovor #18 poslato: 12, 06, 2014, 13:40:10 posle podne »
Hvala bakyy,nadam se da ce nekom biti od koristi...ja bolje nisam umeo jer sam totalni amater sto se tice pravljenja prikolice...mada to nije nikakva nauka samo malo treba mucnuti glavom!!! dodo

Van mreže bakyy

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 64
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« Odgovor #19 poslato: 12, 06, 2014, 17:31:22 posle podne »
 harm na šta bi onda ličila da nisi amater 114
Nije život čaša vina da se popije do dna...

Van mreže Darkobp

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 730
  • Pol: Muškarac
    • Silvery
  • Brod tip: Elan 495k malo modifikovan i produzen
  • Marina: Backa Palanka Tikvara
  • Veličina: 5.80m
Odg: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« Odgovor #20 poslato: 12, 06, 2014, 18:50:10 posle podne »
Ti fazoni zadnji trap od golfa,difercijal od lade i moskvica i ostalo nepije vode na atestu no125

Iskljucivo mora biti Prava kulturna i normalna torziona osovina sa poreklom i papirima i atestom proizvodjaca    cheers

Van mreže Bećar

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 253
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« Odgovor #21 poslato: 12, 06, 2014, 19:21:52 posle podne »
Još jedna neophodna informacija 
Izbalansirati prikolicu tako da pritisak na auto k.uku bude oko 40 kilograma.Da prilikom vožnje ne "čupa" šapu  prikolice sa auto kuke

Čini mi se...

Van mreže Qsha

  • Titelski sokozder
  • ****
  • Poruke: 150
  • Pol: Muškarac
  • Mirno more ne stvara dobre mornare...
  • Brod tip: ELAN 402 gt
Odg: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« Odgovor #22 poslato: 12, 06, 2014, 22:26:39 posle podne »
Kada bi neki ljudi predhodno procitali postove koje je neko izbacio pa tek onda komentarisali bilo bi malo zanimljivije pricati o necemu a ne samo soliti pamet drugima...kome treba nacrt za prikolicu bez da ide na atest i registraciju izvolte...od mene dosta....

Van mreže tamiski pirat

  • Drinski Kratkorepi Peš
  • ***
  • Poruke: 81
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • tamiski pirat 3
  • Brod tip: criss craft
  • Marina: opovo
  • Veličina: 6 m
Odg: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« Odgovor #23 poslato: 15, 06, 2014, 20:21:41 posle podne »
dakle ovako ,ja sam pre neki dan obnovio reg za moju prikolicu .... u saobracajnoj jasno pise prikolica za specijalne namene prevoza camaca , ima 7,85 duzine i dve osovine , dozvoljenu nosivost od 1800 kg . laksa okolnost je da je kod mene prikolica svake godine registrovana . moze se voziti camac i u teretnoj prikolici sve dok ne prelazi nosivost i gabarite prikolice..... tako da ako vam camac staje u prikolicu bez da viri i nije tezi od dozvoljene nosivosti nije problem ....
teraju me da radim , a ja rodjen da pecam

Van mreže MiletaStamat

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1825
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Cranchi Holiday
  • Marina: Nautički klub Zemun-Stari Šlep- Zemun
  • Veličina: 6 metara
Odg: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« Odgovor #24 poslato: 12, 09, 2016, 14:31:15 posle podne »
Čitao sam dosta o samogradnji prikolice za čamce. Želim da sam jednu napravim, služila bi mi samo da od kuće do reke ubacim čamac, na kraju sezone ga izvučem iz reke do svog dvorišta, i da preko zime stoji čamac na njoj. Znači ne treba mi atest, registracija i ostalo. Mnogi na forumu znaju da imam Pasaru Vodičanku, nisam siguran koliko je ona teška, ali mene zanima da mi neko kaže, koje dimenzije kutija je najbolje staviti, da prikolica izdrži težinu  PASARE, a da nije preteška da bi je mogao vući svojim RENO CLIOM. Rečeno mi je da se prikolice obično rade od  kutija dimenzija 40x60. debljina zida 2.8 ili 3 mm, pa i jače, da li smem staviti kutije manjih dimenzija a da debljina zida kutije ostane kao gore napisana, recimo 2,8mm. U prilogu je slika kakvu prikolicu želim da naparavim. Osovinu sa točkovima imam od jedne veće stare auto prikolice, kojoj sam skinuo stranice i pod, ostala je samo pravougaona konstrrukcija od cevi 6cm i ruda . Čak se razmišljam da samo preko te konstrukcije dužinom stavim po  jednu kutiju, a izmedju spojim šipkama na kojuma će biti mvaljci, tako da ta stara cev služi kao potpora kitiji, da je ojača, zato mi je stalo da to napravim da bude što je moguće lakše. Znači ako neko zna ili je već to radio, da li smem da stavim kutije manjih dimenzija od 40x60 a da bude okej.

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7046
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« Odgovor #25 poslato: 12, 09, 2016, 14:47:14 posle podne »
Милета, кад сам купио свој први чамац, руски Прогрес, који је био тежак око 250-300 кг, с мотором џонсон од 25 КС, Зоран Каћинтата ми је направио приколицу од тих танких цеви димензија 40х60 мм. Након свих преправки и надоградње мој чамац (онај који је завршио код Јокана) био је тежак више од 500 кг (с мотором јамаха 8 КС 4Т). Врло мало сам га вукао на приколици (скоро све време је стајао у башти и повремено је био мало и у води).

После годину дана, приметио сам да су се цеви искривиле. Предњи и задњи крајеви су се спустили ка земљи тако да је део где је била осовина био највиши.

После тога сам узео цеви 60х60 и њих убацио, наварио на старе. Сада та приколица може да носи и више од 700 кг.

Може се то видети у мојој теми о преправкама чамца: http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,2170.msg147197.html#msg147197.

Да закључим, увек бих препоручио да се направи приколица од конструкције која може да понесе бар за 50% већи терет него што се планира.

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« Odgovor #26 poslato: 12, 09, 2016, 15:22:19 posle podne »
Da se covek pita...60/40/3 po duznom metru je 4.8kg sledeca manja kutija 30/50/3 je 3.8kg/m...na 20m kutije bice lakse 20kg sto je generalno mala razlika u tezini da bi nesto znacilo (ako negde nadjes od 3mm debljiu zida)...mozda je bolje rastereti camac tj skinuti sve sto moze...
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« Odgovor #27 poslato: 12, 09, 2016, 20:02:22 posle podne »
jel bese,  ove pravljene vise nikako ne mogu da se registruju ?

Van mreže Zole

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 273
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Dehler Delanta 76 ak
  • Marina: Vourvourou
  • Veličina: 7,6m
Odg: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« Odgovor #28 poslato: 12, 09, 2016, 20:33:01 posle podne »
ne mogu

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« Odgovor #29 poslato: 12, 09, 2016, 20:38:00 posle podne »
ne mogu

alo dovlaci neku sa papirima iz nemacke kad krenes na ovamo :)