Autor Tema: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?  (Pročitano 30017 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Drivee

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1293
  • www.mojaladja.com
Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« poslato: 09, 06, 2014, 16:18:43 posle podne »
Napravio bih prikolicu za camac, laganu, da mi nosi camac od 6m ukupne tezine do 200 kg. Da li neko ima neki nacrt, specifikaciju materijala? Kako ide to sa atestom? Cena atesta u NS i kolika je uopste registracija za takvu prikolicu?
verovatno prikolica ima neke stvari koje mora da se ispostuju da bi prosla atest, koje stvari? Nasao sam za obicnu auto prikolicu ali ne i za ovu koja meni treba.

Van mreže tamiski pirat

  • Drinski Kratkorepi Peš
  • ***
  • Poruke: 81
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • tamiski pirat 3
  • Brod tip: criss craft
  • Marina: opovo
  • Veličina: 6 m
Odg: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« Odgovor #1 poslato: 09, 06, 2014, 21:21:47 posle podne »
koliko je meni poznato , prikolicuu samogradnji vise nije moguce atestirati . jedino ako imate racun od neke firme i papire za prvu registraciju , naravno firma se mora baviti izradama prikolica ali koliko mi se cini i tu postoji caka jer je prva registracija 25 000 dinara a svaka sledeca normalna oko 5 hiljada ......
teraju me da radim , a ja rodjen da pecam

Van mreže Drivee

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1293
  • www.mojaladja.com
Odg: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« Odgovor #2 poslato: 10, 06, 2014, 02:30:34 pre podne »
Jel moze jos neko dami to potvrdi? Cemu onda sila instituta koje rade ateste?
Jel moze da se kupi prikolica registrovana i atestirana pa da se malo produzi? za recimo 1 metar ruda da se produzi?

Van mreže petar_kozic

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 920
  • Pol: Muškarac
Odg: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« Odgovor #3 poslato: 10, 06, 2014, 06:50:36 pre podne »
Da bi atestirao prikolicu mora da je uradi sertifikovana radionica za izradu prikolica ili da kupis fabricku. Po novom zakonu o saobracaju nema vise samogradnje i prepravki.

Poslato sa kornjokomunikatora


Van mreže Drivee

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1293
  • www.mojaladja.com
Odg: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« Odgovor #4 poslato: 10, 06, 2014, 09:54:00 pre podne »
Ovaj nas zakon i nasa ova drzava je bas preterala, kao da zivimo u Americi ili Novom Zelandu. Plate po 300 eura pa kupi fabricku. Dabogda izgorela.

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Nemo
  • Brod tip: Carver
  • Marina: Ada Ciganlija VK Partizan
  • Veličina: 33ft
Odg: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« Odgovor #5 poslato: 10, 06, 2014, 10:08:33 pre podne »
Jeste bas su preterali pa ako postoji alternativna medicina zasto ne bi bilo i alterativnih camaca,prikolica,dajana...

Van mreže Qsha

  • Titelski sokozder
  • ****
  • Poruke: 150
  • Pol: Muškarac
  • Mirno more ne stvara dobre mornare...
  • Brod tip: ELAN 402 gt
Odg: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« Odgovor #6 poslato: 10, 06, 2014, 12:02:47 posle podne »
Ja sam napravio sam prikolicu za Elana 402 pre neki dan,doduse meni treba samo da ga izvlacim iz Dunava u garazu koja mi je u dvoristu tako da mi atest i reg. nije potrebna,ali mogu da dam specifikaciju ako nekom treba,za limeni samo valjci treba da se postave drugacije jer ima ravno dno..izasla me je oko 130 e

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7044
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« Odgovor #7 poslato: 11, 06, 2014, 07:46:03 pre podne »
Ja sam napravio sam prikolicu za Elana 402 pre neki dan,doduse meni treba samo da ga izvlacim iz Dunava u garazu koja mi je u dvoristu tako da mi atest i reg. nije potrebna,ali mogu da dam specifikaciju ako nekom treba,za limeni samo valjci treba da se postave drugacije jer ima ravno dno..izasla me je oko 130 e

Obeležio sam deo zbog kog se javljam.
Prijatelju, kako vi to mislite da vama nije potreban atest i da nije potrebna registracija?
Samo ako vam je garaža na samoj obali gde izvlačite čamac.

Svaka prikolica koja se nadje na putu mora biti registrovana. Da bi  bila registrovana, mora biti atestirana.

Zaista je sada moguće samo kupiti prikolicu uradjenu od strane atestirane radionice.

Ukoliko neko ima atest uradjen pre stupanja na snagu ovog zakona, ima šansu da registruje prikolicu ali sve je lakše ako se radi o teretnoj prikolici. Medjutim za prikolice za posebne namene, a tu spadaju ove naše za čamce, procedura je malo komplikovanija (rekao bih da čak i ljudima koji se time profesionalno bave nije najjasnija) i rezultat toga je da treba da dobijete registraciju (saobraćajnu dozvolu) koju obnavljate svake godine i u kojoj piše da se radi o prikolici za čamce (ili neku drugu namenu).

U praksi, sve će zavisiti od toga ko vas zaustavi na ulici.
Na putu od Batajnice do Starog Slankamena, mene su zaustavila dva saobraćajna policajca i obojica su pregledali sve papire: saobraćajnu za vozilo, saobraćajnu za prikolicu, ličnu kartu, vozačku dozvolu, prekontrolisali PUS (to je onaj broj koji su mi iz Instituta ukucali na rudu prikolice prilikom atestiranja - atest sam pribavio pre ovog novog zakona, a i registraciju sam uradio pre zakona)...

Dakle, u takvim situacijama možete da imate mnogo problema i ako imate papire.
Npr. da li vučete svojim ili nekim službenim autom (u tom slučaju morate da imate putni nalog!) jer i kuka na njemu mora biti atestirana. Ako u prikolici piše da je teretna a ne za čamac - opet možete imati problema ako to policajcu zapadne za oko.

Ne bih nikog da plašim ovim što pišem ali samo želim da ukažem da je došlo vreme kada više nije  lako izaći na ulicu s čamcem. Ipak, kod nas se gotovo ništa ne poštuje i tako se i dešava da neko provuče i veliki čamac na neregistrovanoj prikolici i onda pročitate kako vam ništa ne treba...



Van mreže njegos68

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1624
  • Pol: Muškarac
  • Krapolovac
Odg: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« Odgovor #8 poslato: 11, 06, 2014, 08:12:49 pre podne »
Ja sam napravio sam prikolicu za Elana 402 pre neki dan,doduse meni treba samo da ga izvlacim iz Dunava u garazu koja mi je u dvoristu tako da mi atest i reg. nije potrebna,ali mogu da dam specifikaciju ako nekom treba,za limeni samo valjci treba da se postave drugacije jer ima ravno dno..izasla me je oko 130 e

Obeležio sam deo zbog kog se javljam.
Prijatelju, kako vi to mislite da vama nije potreban atest i da nije potrebna registracija?
Samo ako vam je garaža na samoj obali gde izvlačite čamac.

Svaka prikolica koja se nadje na putu mora biti registrovana. Da bi  bila registrovana, mora biti atestirana.

Zaista je sada moguće samo kupiti prikolicu uradjenu od strane atestirane radionice.

Ukoliko neko ima atest uradjen pre stupanja na snagu ovog zakona, ima šansu da registruje prikolicu ali sve je lakše ako se radi o teretnoj prikolici. Medjutim za prikolice za posebne namene, a tu spadaju ove naše za čamce, procedura je malo komplikovanija (rekao bih da čak i ljudima koji se time profesionalno bave nije najjasnija) i rezultat toga je da treba da dobijete registraciju (saobraćajnu dozvolu) koju obnavljate svake godine i u kojoj piše da se radi o prikolici za čamce (ili neku drugu namenu).

U praksi, sve će zavisiti od toga ko vas zaustavi na ulici.
Na putu od Batajnice do Starog Slankamena, mene su zaustavila dva saobraćajna policajca i obojica su pregledali sve papire: saobraćajnu za vozilo, saobraćajnu za prikolicu, ličnu kartu, vozačku dozvolu, prekontrolisali PUS (to je onaj broj koji su mi iz Instituta ukucali na rudu prikolice prilikom atestiranja - atest sam pribavio pre ovog novog zakona, a i registraciju sam uradio pre zakona)...

Dakle, u takvim situacijama možete da imate mnogo problema i ako imate papire.
Npr. da li vučete svojim ili nekim službenim autom (u tom slučaju morate da imate putni nalog!) jer i kuka na njemu mora biti atestirana. Ako u prikolici piše da je teretna a ne za čamac - opet možete imati problema ako to policajcu zapadne za oko.

Ne bih nikog da plašim ovim što pišem ali samo želim da ukažem da je došlo vreme kada više nije  lako izaći na ulicu s čamcem. Ipak, kod nas se gotovo ništa ne poštuje i tako se i dešava da neko provuče i veliki čamac na neregistrovanoj prikolici i onda pročitate kako vam ništa ne treba...
ih Lazo sad si me uplasio,prodajem i camac i prikolicu,a bogami bojim se i kola da vozim ,da mi policija ne trazi atest za ventile na tockovima..  dodo

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7044
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« Odgovor #9 poslato: 11, 06, 2014, 08:28:00 pre podne »
Njegoše, ja samo opisao moje iskustvo. Svako mora da bude svestan šta može da se desi a kako će proći ko - eto, neka svako napiše pa ćemo imati tu svašta da pročitamo.

Van mreže Qsha

  • Titelski sokozder
  • ****
  • Poruke: 150
  • Pol: Muškarac
  • Mirno more ne stvara dobre mornare...
  • Brod tip: ELAN 402 gt
Odg: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« Odgovor #10 poslato: 11, 06, 2014, 08:37:57 pre podne »
U bre Lazo pa ovo sad je zvucalo kao smrtna presuda!!! 56568
Ja lepo napisah iz Dunava u dvoriste a sad ako svaki put trebam da naglasavam da je dvoriste na samoj obali tj.na 4m
Ja sam  izbacio slike kad mi je poplavio Dunav dvoriste tako da se lepo vidi koliko je daleko

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7044
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« Odgovor #11 poslato: 11, 06, 2014, 08:56:21 pre podne »
U bre Lazo pa ovo sad je zvucalo kao smrtna presuda!!! 56568
Ja lepo napisah iz Dunava u dvoriste a sad ako svaki put trebam da naglasavam da je dvoriste na samoj obali tj.na 4m
Ja sam  izbacio slike kad mi je poplavio Dunav dvoriste tako da se lepo vidi koliko je daleko

E, to sam zaboravio.

Ali sve jedno - moj komentar treba da bude upozorenje ostalima koji nisu te sreće da žive na obali.

Van mreže Qsha

  • Titelski sokozder
  • ****
  • Poruke: 150
  • Pol: Muškarac
  • Mirno more ne stvara dobre mornare...
  • Brod tip: ELAN 402 gt
Odg: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« Odgovor #12 poslato: 11, 06, 2014, 09:55:36 pre podne »
Ma da slazem se potpuno sa svim sto si napisao,i nazalost u nasoj drzavi gledaju samo kako ljudima da isteraju pare iz dzepa,umesto da prave neke olaksice da neke stvari budu dostupne i obicnim ljudima tj.sa malo manje finansija!!!

Van mreže Bucho

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 300
  • Pol: Muškarac
Odg: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« Odgovor #13 poslato: 11, 06, 2014, 10:20:43 pre podne »
A zasto ne bi smelo da se na teretnoj prikolici vozi camac? U mojoj saobracajnoj pise teretna ( atest uradjen pre 15-tak godina) I registrovao sam po novom zakonu bez problema. Uostalom zasto, kada istovarim camac, ne bi smeo da natovarim desetak dasaka da prevezem do kuce. Prva registracija je bila oko 10,000 (zbog saobracajne I tablice) a ostale oko 5000.

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7044
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Samogradnja prikolice za camac, kako? sta?
« Odgovor #14 poslato: 11, 06, 2014, 16:58:23 posle podne »
A zasto ne bi smelo da se na teretnoj prikolici vozi camac? ...

Mislim da nisam rekao da ne sme.
Medjutim, mislim da se radi o specifičnoj nameni i to je posebno istaknuto u saobraćajnoj. Treba da piše prikolica za prevoz čamaca. I onda to ostavlja mogućnost za birokratisanje i slobodno tumačenje zakona. Ima verovatno i nekih drugih razloga (teretna prikolica mora da ima blatobrane i na njima trouglaste katadioptere i td.).