Autor Tema: yamaha pocetnik  (Pročitano 20493 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže pendula

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 64
  • www.mojaladja.com
yamaha pocetnik
« poslato: 29, 03, 2014, 08:02:14 pre podne »
Uzeo sam yamahu 70 hp 1994 god.Generalno kakav je to motor koliko trosi sta mu je mana.Koje ulje ide za mesavinu,koje ulje ide u cizmu mislim na oznake.Koje svecice i dali se lako menja impeler.Glavno pitanje je na komandama ima napred neka tri kablica sa buksnama zasta to sluzi za obrmetar ili sta vire nekih 5cm fabricki.I fale sajle obadve gde ima da se nadju naprave.Mnogo pitanja ali reko sam POCETNIK u vezi yamahe.

Van mreže njegos68

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1624
  • Pol: Muškarac
  • Krapolovac
Odg: yamaha pocetnik
« Odgovor #1 poslato: 29, 03, 2014, 09:18:12 pre podne »
Uzeo sam yamahu 70 hp 1994 god.Generalno kakav je to motor koliko trosi sta mu je mana.Koje ulje ide za mesavinu,koje ulje ide u cizmu mislim na oznake.Koje svecice i dali se lako menja impeler.Glavno pitanje je na komandama ima napred neka tri kablica sa buksnama zasta to sluzi za obrmetar ili sta vire nekih 5cm fabricki.I fale sajle obadve gde ima da se nadju naprave.Mnogo pitanja ali reko sam POCETNIK u vezi yamahe.
Generalno odlican model.... E sad zavisi od stanja i istrosenosti motora ...ipak je star 20 godina...Ako je autolube onda sam pravi mjesavinu, i sipaj ulje nekog renomiranog proizvodjaca za specifikacijom tc-w3...to je oznaka za vanbrodske motore... u cizmu moze i ulje za menjace  za auta  sae 80-90 ili originalno Yamalube gear api gl-4 sae 90...svecice ngk b8hs...A najbolja stvar je da ti ga majstor proceslja i ispregleda prije montaze... Sa srecom!  114

Van mreže pendula

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 64
  • www.mojaladja.com
Odg: yamaha pocetnik
« Odgovor #2 poslato: 29, 03, 2014, 09:32:06 pre podne »