Autor Tema: Pozdrav i upomoc :)  (Pročitano 5766 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže cesarica

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 3
  • www.mojaladja.com
Pozdrav i upomoc :)
« poslato: 18, 03, 2014, 13:55:38 posle podne »
Pozdrav svima :)

Ja cu se predstaviti iako tehnicki nemam cime da se pohvalim :) Naime, ja sam potpuni pocetnik u svetu ladjarstva, plovidbe i ostalo, ali zaista zelim da se obrazujem i na kraju, da kupim neko malo plovilo koje ce moci da zadovolji moje skromne potrebe. Pisem vam u ovom delu foruma i nadam se da ce me iskusniji clanovi prosvetliti i uputiti gde i sta prvo trebam da naucim pre nego se bacim na samu kupovinu.
Dakle, moj krajnji cilj kupovina najosnovnijeg plovila s kojim mogu da se otisnem na reku i uzivam u prirodi, nista vise ili manje od toga :) Pretpostavljam da ce mnogi da pomisle da sam neozbiljna i da je to sve mnogo komplikovano, pa bih zamolila one koji su raspolozeni, da mi pomognu na bilo koji nacin :) Dakle, sve me interesuje, od propisa, pravila i 'zakona prezivljavanja' na reci do smernica kako kupiti odgovarajuci camac. Iskustva i saveti su dobrodosli :)

PS, Ako sam pogresila podforum, unapred se izvinjavam moderatorima i neka me u tom slucaju prebace gde pripadam :)

Hvala unapred i lep pozdrav svima :)

Van mreže Qsha

  • Titelski sokozder
  • ****
  • Poruke: 150
  • Pol: Muškarac
  • Mirno more ne stvara dobre mornare...
  • Brod tip: ELAN 402 gt
Odg: Pozdrav i upomoc :)
« Odgovor #1 poslato: 18, 03, 2014, 14:57:31 posle podne »
Dobro dosla! 114