Autor Tema: Johnson 9.9 2T - 2003 - problem sa karburatorom  (Pročitano 14714 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže CIVIJA

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 218
  • Tisina pecam :)
    • Tajmen 525
    • Izrada sajta Kompart
  • Brod tip: Tajmen 525
  • Marina: Kolorit (NBGD - Sava)
  • Veličina: 5.25m
Johnson 9.9 2T - 2003 - problem sa karburatorom
« poslato: 15, 12, 2013, 10:26:16 pre podne »
Ajde ako ima neko pametan posto ja definitivno nemam predstavu sta mu je.
Kao sto naslov kaze problem je (valjda) u karburatoru - sta se desava:
- izaslo malo sunca prosli vikend naravno ajmo na pecanje
- upalim motor da se ugreje dok mi sredimo sve po camcu i posle nekih 1-2min ugasi se!!!
- vuci cimaj ... nema sanse NECE, skinem "haubu" verglam i vidim da na nekoj rupcici (na karburatoru) pisa gorivo svaki put kad ga zaverglam - resenje - ajd kuci nista od pecanja
- sledeci dan dolazi majstor i kaze ma nije ti to nikakav kvar - neka truncica zaglavila... skine opere produva... vratimo karburator upali na 1 zub (kako i treba) radi mirno - sve OK - ugasimo ga i odem kuci, nisam ga vozio.
- juce nema sunca al na pecanje se mora - upali iz prve krenemo do malig ratnog ostrva (4km) sve ok
- ajd da se presidrimo opa nesto mi cudno radi, gubi gas, trokira al nekako se presidrismo, sledece presidravanje jok nema sanse nece da upali (jos uvek topao)
- VESLAJ do obale (jedno 500m  25648 ) zovi majstora - dosao majstor na vodu skinuo malo produvao opet upali na zub radi mirno - bezmo u marinu
- dosli u marinu i opet cujem da ne radi lepo popustim gas i ugasi se, naravno opet nema sanse da upali.
Javio sam majstorima da se vidimo u ponedeljak, ali kako znam da na forumu ima strucnjaka voleo bi da cujem njihovo misljenje i da li su se susretali sa ovakvim kvarom.
Da napomenem da je pocetkom sezone kompletno sredjen karburator (zamenjeni dihtunzi...).

Van mreže Misha D

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1780
  • plovilo: Linssen 29.9 ac gs
Odg: Johnson 9.9 2T - 2003 - problem sa karburatorom
« Odgovor #1 poslato: 15, 12, 2013, 10:39:10 pre podne »
ne znam da li taj model ima filter za gorivo, ali verovatno da nema cim ti proradi i zapusi se ponovo.
Istoci svo gorivo u neku providnu kantu za vodu i vidi koliko ima taloga, pa isperi ceo rezervoar i dovodno crevo na koje nije lose dodati filter za gorivo koji se moze naci u svim radnjama auto-delova.
Današnji dan je početak ostatka moga života....

Van mreže CIVIJA

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 218
  • Tisina pecam :)
    • Tajmen 525
    • Izrada sajta Kompart
  • Brod tip: Tajmen 525
  • Marina: Kolorit (NBGD - Sava)
  • Veličina: 5.25m
Odg: Johnson 9.9 2T - 2003 - problem sa karburatorom
« Odgovor #2 poslato: 15, 12, 2013, 11:07:08 pre podne »
Misho kao prvo hvala na brzom odgovoru!
Dobar savet, bilo bi super da je to ali ne verujem. Naravno odradicu savetovano - kupio sam filter odavno i stoji mi u boxu nikako da ga ugradim - treba me  tamburanje
Moja greska je sto nisam napisao, dok smo cekali majstora (motor se ohladio) uspeli smo da ga upalimo - curi gorivo na rupici trokira ali upalio je.
Inace ima neki filter na pumpi (slika u prilogu).

Van mreže njegos68

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1624
  • Pol: Muškarac
  • Krapolovac
Odg: Johnson 9.9 2T - 2003 - problem sa karburatorom
« Odgovor #3 poslato: 15, 12, 2013, 11:32:12 pre podne »
 ocisti ponovo karburaror ,i stavi filter kao sto kaze Misa i bez brige...to se i meni desavalo na johnsonu...sad na svaki rezervoar na crijevu izmedju pumpice i konektora za gorivo stavljen je filter i nema nikakvih problema..

Van mreže CIVIJA

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 218
  • Tisina pecam :)
    • Tajmen 525
    • Izrada sajta Kompart
  • Brod tip: Tajmen 525
  • Marina: Kolorit (NBGD - Sava)
  • Veličina: 5.25m
Odg: Johnson 9.9 2T - 2003 - problem sa karburatorom
« Odgovor #4 poslato: 15, 12, 2013, 12:20:36 posle podne »
Hvala Njegose, probacu prvo to pa cemo videti. U svakom slucaju javljam sta sam uradio.

Van mreže dalibor

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 377
  • Pol: Muškarac
    • Ime broda:Anja
  • Marina: Lepi Mika
  • Veličina: 9m
Odg: Johnson 9.9 2T - 2003 - problem sa karburatorom
« Odgovor #5 poslato: 15, 12, 2013, 19:30:32 posle podne »
Imao sam takve probleme i rešio sam tako što sam zamenio membranu.
Taj deo sa slike na motoru je jedan vid pumpe za gorivo tj. membrana .
Odšrafi šraf koji se nalazi na sredini i vidi u kom je stanju membrana. Ako je i malo pocepana ili tvrda, onda se dešavaju takvi simptomi.
Naravno i uradi sve što ti je Miša predložio.
Život je jedan a Dunav večan

Van mreže CIVIJA

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 218
  • Tisina pecam :)
    • Tajmen 525
    • Izrada sajta Kompart
  • Brod tip: Tajmen 525
  • Marina: Kolorit (NBGD - Sava)
  • Veličina: 5.25m
Odg: Johnson 9.9 2T - 2003 - problem sa karburatorom
« Odgovor #6 poslato: 16, 12, 2013, 09:01:15 pre podne »
Hvala ljudi na odgovorima. Nivo mog znanja mehanike je veoma slab. Kapiram ja kompletan rad motora i sve to ali samostalne poprvke jok.
Ni jednog trenutka nisam posumnjao na pumpu i membranu posto svaki put kad zaverglam ona baci gorivo kroz onu rupicu - preliva. Znaci goriva ima i vise nego sto treba (sve mi govori da je problem plovak - karburator).
Struje se nisam setio i to cu lako proveriti ako mi se opet desi - (hvala Bećar). Mada kad bolje razmislim da je struja on bi bacao gorivo na svecice i one bi bile mokre - masne? Ja sam skidao svecice i bile su suve ko barut.
Danas cimam majstore i ako ih savatam idem u marinu pa cu ja ubaciti filter na crevo pre rucne pumpe, profiltrirati gorivo u rezervoaru kroz neku gazu dok oni ociste i srede karburator.
Nadam se da ce to resiti problem - javljam rezultate.


Van mreže CIVIJA

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 218
  • Tisina pecam :)
    • Tajmen 525
    • Izrada sajta Kompart
  • Brod tip: Tajmen 525
  • Marina: Kolorit (NBGD - Sava)
  • Veličina: 5.25m
Odg: Johnson 9.9 2T - 2003 - problem sa karburatorom
« Odgovor #7 poslato: 21, 12, 2013, 14:59:56 posle podne »
Moj Joni nastavlja da me je...
Odradio sam: ispraznio rezervoar oprao vodom osusio, kroz gazu profiltrirao gorivo, ugradio filter na crevo, ocistili - produvali karburator, ocistio onu mrezicu na pumpi za gorivo.
Danas odemo na pecanje upalio radi lepo sve ok odemo nekih 5-6km ugasim i opet nece da upali, opet baca gorivo na onu rupicu. Proverio struju baca varnicu.
Odpecali sat dva - ohladio se upalm i teraj u marinu. Cini mi se da bi radio ceo dan i ne bi se ugasio, al kad se ugasi  sha
Ima li iko neku ideju ili bar broj nekog bas dobrog majstora?

Van mreže ginga

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 35
  • www.mojaladja.com
Odg: Johnson 9.9 2T - 2003 - problem sa karburatorom
« Odgovor #8 poslato: 21, 12, 2013, 17:15:07 posle podne »
Dali si vratio isto gorivo eek Ja sam imao isti problem sa yamahom ispostavilo se da je voda u gorivu . Okreni rezervoar ,sacekaj sat dva odvrni cep i ispustaj lagano osetices na dodir dali je voda ili benzin kad osetis benzin zavrni cep,Ili isprazni rezervoar i sipaj nov benzin kgk kgk kgk kgk

Van mreže CIVIJA

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 218
  • Tisina pecam :)
    • Tajmen 525
    • Izrada sajta Kompart
  • Brod tip: Tajmen 525
  • Marina: Kolorit (NBGD - Sava)
  • Veličina: 5.25m
Odg: Johnson 9.9 2T - 2003 - problem sa karburatorom
« Odgovor #9 poslato: 21, 12, 2013, 17:39:30 posle podne »
Sipao sam gorivo u providnu flashu da proverim talog, cisto bre ko suza - nema vode. Isprali smo rezervoar oprali ga i osusili kompresorom - ni kap vode nije ostala. Ma jedno je da on nece da upali a drugo je sto nece da upali i pisa gorivo na onoj rupici.

Sent from my ONE TOUCH 6012X using Tapatalk


Van mreže CIVIJA

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 218
  • Tisina pecam :)
    • Tajmen 525
    • Izrada sajta Kompart
  • Brod tip: Tajmen 525
  • Marina: Kolorit (NBGD - Sava)
  • Veličina: 5.25m
Odg: Johnson 9.9 2T - 2003 - problem sa karburatorom
« Odgovor #10 poslato: 21, 12, 2013, 18:15:09 posle podne »
Ovo za temperaturu sam se setio, pipkao sam motor i mlaz - sve je normalno, mislim voda je mlaka nista specijalno.
100% je vezano za temperaturu a sta gde kako, bem li ga.
Termodavac bi trebalo da ga ugasi pri vecim temperaturama, da se ne pregreje? Ovo moje sran... mozes ceo dan na punom gasu voziti i on ide, al ako stanes ..bo si jeza u ledja.
Nasao sam na netu da hoce struja da zeza (power pack), da cak baca varnicu ali slabu i nece da upali. Zvao majstora da vidim dal nije to a on mi kaze da se toga setio ali da to nema veze sa karburatorom i izbacivanjem goriva. JOOOJ zapalicu ga imam zakazan sastanak sa smudjem a nemam camac  sB0.

Van mreže srsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2073
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Брод СРСА
  • Brod tip: челични кабинаш
  • Marina: марина ЈП Ада Циганлија
  • Veličina: 10х2,9м
Odg: Johnson 9.9 2T - 2003 - problem sa karburatorom
« Odgovor #11 poslato: 21, 12, 2013, 18:43:13 posle podne »
Идентичан проблем сам имао  пре десетак година на аутомобилу "Алеко". Пали ко мина, кад се загреје и угаси, неће да упали док се не охлади. У питању је била бензинска пумпа, тачније мембрана која је "ослабила" и док ауто ради  хлади је бензин који вуче, ал кад се угаси, онако топла се рашири и не баца гориво како треба. Увек сам у колима имао флашу са водом и у тим ситуацијама проспем воду по бензинској пумпи, расхладим је и пали без проблема.  Заменом бензинске пумпе сам решио проблем.

Van mreže CIVIJA

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 218
  • Tisina pecam :)
    • Tajmen 525
    • Izrada sajta Kompart
  • Brod tip: Tajmen 525
  • Marina: Kolorit (NBGD - Sava)
  • Veličina: 5.25m
Odg: Johnson 9.9 2T - 2003 - problem sa karburatorom
« Odgovor #12 poslato: 21, 12, 2013, 18:48:56 posle podne »
Srso da znas da cu i to da probam, bar vode ima svuda oko camca - oladicu je.
Veruj mi prvi put cujem da pumpa baca kako treba, mislio sam da je vazno da baca gorivo.
Mada sumnjam da je to posto ja imam visak goriva - preliva.

Van mreže igorbos

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 417
  • Pol: Muškarac
  • Mirno more nikada nije stvorilo dobrog mornara.
Odg: Johnson 9.9 2T - 2003 - problem sa karburatorom
« Odgovor #13 poslato: 22, 12, 2013, 15:06:06 posle podne »
Meni to lici na "presaugavanje" prilikom gasenja,pokvasi svjecice i jos vrati visak kroz tu rupicu.Posle kad se svjecice osuse ili iscijede pali.Probaj cim ugasis motor zavrnut druge svjecice i pokusat upalit.
Igor

Van mreže CIVIJA

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 218
  • Tisina pecam :)
    • Tajmen 525
    • Izrada sajta Kompart
  • Brod tip: Tajmen 525
  • Marina: Kolorit (NBGD - Sava)
  • Veličina: 5.25m
Odg: Johnson 9.9 2T - 2003 - problem sa karburatorom
« Odgovor #14 poslato: 22, 12, 2013, 15:17:23 posle podne »
Nije druze - skidao sam svecice suve ko barut - ne dolazi gorivo do njih  no125
Svaki put kad potegnem kanap on izbaci gorivo na rupicu.