Autor Tema: Marinizacija BMW 525 tds  (Pročitano 7122 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže fisherman

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 436
  • Pol: Muškarac
  • 44°42'5"N 20°18'32"E
    • Docek Nove godine
Marinizacija BMW 525 tds
« poslato: 01, 10, 2013, 02:23:32 pre podne »
Gledajuci temu marinizacije mercedesa, a posto imamo jedan gliser 5m, i motor bmw 525 tds 170 konja 2002 god, dosli smo na ideju i mi da uradimo marinizaciju..
Ono sto nemamo komplentna z noga za koju smo u procesu kupovine.
Ono sto mene zanima da li je isti princip marinizacije kao kod mercedesa ili postoji nesto drugo... Sutra postavljam slike motora...

Jedan klip kako to izgleda uzivo

Svaki savet dobrodosao...



Van mreže stvlada

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 841
  • Pol: Muškarac
  • www.zavarivanje-stanimirovic.rs
  • Brod tip: sunbird corsair 198
  • Marina: ajk
  • Veličina: 6m
Odg: Marinizacija BMW 525 tds
« Odgovor #1 poslato: 01, 10, 2013, 15:08:55 posle podne »
    Pre kupovine dosta sam se raspitao o izdrzljivosti pojedinih motora,uobzir su usli vw2,4td,mercedes 300td i bmw 525td.Iskljucivo su u obzir ulazili motori koji trose D2(zbog nabavke goriva) i nemaju elektroniku tj kompjutere(ako elektronika nije savrseno izolovana i uradjena stalno nesto zeza,mislim na premoscavanje parametara jer nema abs-a airbaga-a putnog racunara i ostalih sitnica).vw je otpao zbog problema kad se malo pregreje puca glava motora i malo snage oko 110ks bmw ima snagu cak je i manji od mecke ali nije bas izdrzljiv na velikom gasu na duze staze(vazi za dizel motore),tako da je jedino ostao mercedes kao najjaci i najizdrzljiviji.

Van mreže fisherman

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 436
  • Pol: Muškarac
  • 44°42'5"N 20°18'32"E
    • Docek Nove godine
Odg: Marinizacija BMW 525 tds
« Odgovor #2 poslato: 01, 10, 2013, 15:22:58 posle podne »
Taj motor je fakticki visak drugu... Pa je odlucio da ga ubaci u gliser, posto je na gliseru vec bio 3.0 motor, sve je izvadjeno i zatvorena rupa...
Sada ponovo otvaramo rupu i ugradjujemo sve...
Vlado da krenemo od prostih pitanja ako si voljan da pomognes...

1.Kada kupim Z nogu, mercuiser alpha one, da li ono zvono koje ste vi montirali na motor ide u kompletu sa z nogom ili se posebno kupuje, i sta je potrebno u toj konekciji dokupiti (motor - z noga)

2. Kako ste dosli do proracuna za izmenjivac toplote?

Hvala na odgovoru

Van mreže stvlada

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 841
  • Pol: Muškarac
  • www.zavarivanje-stanimirovic.rs
  • Brod tip: sunbird corsair 198
  • Marina: ajk
  • Veličina: 6m
Odg: Marinizacija BMW 525 tds
« Odgovor #3 poslato: 01, 10, 2013, 16:06:41 posle podne »
     Kod mene je bila kompletna noga OMC i nekompletan motor OMC 4,3 V6.Noga je sredjena-zamenjene manzetne i centralni lezaj,a zvono je ostalo,ono mi je i najvise pomoglo kod centriranja damper gume,a ujedno i prilikom spoja zvona i noge original spajanje nema budzevine(sve je leglo na svoje mesto) E sad bilo bi najbolje da kad kupis nogu ujedno kupis i zvono koje je original za nju,da ne bi budzio jer moze lako da se desi da ti motor ne bude u osi sto ce ti kasnije praviti problem sa vibracijama i brzom habanju delova u nozi(lezaj,manzetne i damper guma)Ako nadjes nogu i zvono,onda ti treba medjuploca od Al,meni je porucio Djole-mesecar.Za izmenjivac toplote nisam radio nikakav proracun,sto je najbitnije drzi mi temp.na 85c u svim rezimima rada,ujedno kroz izmenjivac prolazi i cev kroz koju ide i motorno ulje i hladi se.Ako ti je servo volan na camcu trebace ti izemnjivac i za to ulje.Racunaj da ces morati da pravis i izduvnu granu koja se hladi vodom,jer ce ti se pregrevati turbina.Mozda bi bilo najbolje da dodjes kod mene i pogledas kako izgleda.

Van mreže stvlada

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 841
  • Pol: Muškarac
  • www.zavarivanje-stanimirovic.rs
  • Brod tip: sunbird corsair 198
  • Marina: ajk
  • Veličina: 6m
Odg: Marinizacija BMW 525 tds
« Odgovor #4 poslato: 01, 10, 2013, 16:09:34 posle podne »
    Zaboravio sam i da ti treba impelerska pumpa koja vuce vodu iz reke za hladjenje tog sistema i nju ces morati da vezes negde na pk kais koliko se vrti motor da se i ona toliko vrti.Impeler koji je u nozi,mislim da nema dovoljan protok vode za taj sistem.

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1206
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Marinizacija BMW 525 tds
« Odgovor #5 poslato: 01, 10, 2013, 21:37:42 posle podne »
amin!!
Ako ti je sve poskidano
   Z noga po mogucstvu alfa i to zog obrtnog prenosa iskljucivo koja je bila uparena sa 3.o merkruyerom sto veci motor to nepovoljniji odnos zupcanikau nozi.
  Damper guma tj spojnica
  pumpa za trimovanje Z noge
   letva volana tj z noge po mogucnosti bey serva jer to dodatno poskupljuje proces uklapanja tj marinizacije
trebaju ti i rogovi auspuha tj ispusne cevke..
ma gomila stvari pre nego sto stignes do marinizacije
 Probaj da nadjes nekoga ko je kompletno tek skinuo nogu sa camca mislim da trenutno na oglasima kupujem prodajem neki momak iz kovina prodaje celu  nogu i sve pratece delove jedino tako mozes nesto uraditi jer ako krenes deo po deo kostace te vise nego da kupis drugi camac sa sve motorom nogom itd..
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže evrotec

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 179
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija BMW 525 tds
« Odgovor #6 poslato: 01, 10, 2013, 21:38:53 posle podne »
Ovo su sedjani sa ovim gliserom i njima je auspuh vani a ovde se to i ne registruje a i dozvola ne treba

Van mreže igorbos

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 417
  • Pol: Muškarac
  • Mirno more nikada nije stvorilo dobrog mornara.
Odg: Marinizacija BMW 525 tds
« Odgovor #7 poslato: 02, 10, 2013, 16:44:36 posle podne »
Druze 2.5 TDS ubjedljivo najlosiji BMW-ov motor,mnogo,mnogo muka i to krupnih s njim.Bojim se,kad se vec u autima tako ponasaju,da u camcu ne bude katastrofa.TD nije los ali TDS...
Pozdrav!
Igor