Prošlo je par meseci od kako sam obećao ovu vest ali evo i da ispunim obećanje.
Moja "žardinjera" kako mnogi na ovom forumu nazivaju mog LSI-labuda od danas nosi registarsku oznaku beogradskog akvatorija.
Dakle, odjavio sam čamac u novosadskoj kapetaniji.
Sa rešenjem o odjavi obratio sam se kapetaniji u Beogradu, dogovorio izlazak na lice mesta radi tehničkog pregleda, to smo obavili, platio takse i konačno dobio novu plovidbenu dozvolu sa novim registarskim brojem: BG-970F!
Sve to, imajući u vidu starost čamca i snagu motora, koštalo je ukupno: 12.106 dinara.
Moram da napomenem da su ljudi u kapetaniji, svi odreda, bili veoma ljubazni i predusretljivi. Ovim putem im se zahvaljujem.
Dakle, kad vidite jedan čamac od aluminijuma sa nadgradnjom, koji je nekada ličio na sve ostale čamce marke Progres 4 a koji sada najmanje liči na to (iskreno, ne znam baš tačno na šta sada liči ali meni se dopada - nekako je jedinstven, moj) kako u akvatorijumu Starog Slankamena krstari vratolomnom brzinom koju razvija Yamaha 8 (koja je samo malo mladja od samog čamca (čamac je proizveden 1983.) onda bih to mogao da budem ja.
Svi koji imaju vremena, pozvani su u marinu u Slankamenu na piće povodom ovog srećnog dogadjaja (datum nije odredjen - ko kada može, ako sam tamo, dobrodošao je).