Autor Tema: Kako mašinski inženjer da ode na brod  (Pročitano 9794 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže milan.scepanovic

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 3
  • www.mojaladja.com
Kako mašinski inženjer da ode na brod
« poslato: 30, 08, 2013, 15:30:29 posle podne »
Pozdrav svima,

Po struci sam diplomirani inženjer mašinstva i imam 25 god, već sam dvije godine bez posla na kopnu. Sada ozbiljno razmišljam da idem na more, na kruzer, na trgovački brod, nebitno samo da odem. 25648
Malo sam se raspitivao kako mogu otići, znam da mi trebaju certifikati da se ukrcam, onda moram ploviti kao kadet godinu dana pa tek onda kao treći oficir.
Ljudi su me uputili na srednju pomorsku školu u Kotoru koja nudi kurs za kadeta brodomašinske struke u trajanju od 6 mjeseci, cijena je 2000 e. Da li je ovo jedino rješenje? tamburanje

Da li neko zna gdje u Crnoj Gori mogu dobiti sertifikate da se ukrcam? Gdje se vrši obuka i koliko traje?
Koji sertifikati su mi potrebni ? Znam za d2, tanker safety, heli training
 sha

Hvala unaprijed
114

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Kako mašinski inženjer da ode na brod
« Odgovor #1 poslato: 30, 08, 2013, 17:34:32 posle podne »
Bojan je prosao ceo taj put ... evo ga njegov FB kontakt pa ga kontaktiraj

https://www.facebook.com/bojan.djurdjevic.16?fref=ts

Van mreže milan.scepanovic

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 3
  • www.mojaladja.com
Odg: Kako mašinski inženjer da ode na brod
« Odgovor #2 poslato: 30, 08, 2013, 17:42:14 posle podne »
Koji sam ja maler, taman kad FB treba za nešto, ja imam samo obrisan profil  tamburanje kazna

Ako se ne javi niko reaktiviraću ga opet, pa ću probati

Hvala u svakom slučaju

Van mreže Bojan Djurdjevic

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 2
  • www.mojaladja.com
Odg: Kako mašinski inženjer da ode na brod