Nije mudro kupiti brodić na netu a ne pogledati iz blizine, svojim očima.
Na primer: taj brodić ima drveno (šper) nadgrađe, sa verovatnoćom 99,9%. Šperu je već istekao životni vek, pa su ga izgitovali i obojili. To ne mora da bude loše, ali bi bilo mudro pre nego što pazariš da vidiš da li je farba ispucala i da li šper iznutra bubri.... Video sam da ih ima i sa plastificiranim krovom, ali bi ipak trebalo da biti oprezan.
@kapetan: iz mesta gde se prodaje ima oko 2600km plovnog puta,to ne može da se oplovi za 15 dana, jer je za njega to verovatno više od 300 moto časova. Tačnije, ovaj brodić najverovatnije ne može da pređe direktan put preko Ijsel pa Rajnom (slab mu je motor, ima verovatno oko 3t, samo 7m dužine i 2,5m širine...). Okolni put možda može,ali je taj 500km duži i ima drugačiju logistiku (tuda smo plovili letos
http://www.mojaladja.com/forum/index.php/topic,5112.msg131184.html#msg131184 ).
@zankiki: U zavisnsti ko je prodavac, treba ti faktura ako ti prodaje diler ("firma, pravno lice") ili kupoprodajni ugovor sa fizičkim licem (vlasnikom) overen kod notara. Treba ti još i izvozna (EU) carinska deklaracija (EX A), nju možeš uraditi u Holandiji kod špeditera, možeš i on-line servisima, a možeš i u Mađarskoj - bilo gde u EU (moji drugari su tako radili, u Mohaču, pre revizije). Ako planiraš da ploviš, onda ti treba i ICP ( International Cetrificate for Pleasure Boats) jer u Holandiji taj brod ne podleže registraciji, a drugde je ona neophodna. To vadiš u ANWB (nešto kao holandski auto-moto savez), može i emailom, šalju poštom na adresu navedenu u prijavi.