Autor Tema: Marinizacija automobilskih motora  (Pročitano 87072 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Djmicko

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 23
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #255 poslato: 18, 04, 2016, 18:53:53 posle podne »
Pozdrav Zankiki.Sličnu kobilicu imam nameru da pravim a koliko se sećam teksta dobio si bolju upravljivost.Zamolio bi te za podatak koja je elisa i koji je broj obrtaja na njoj.

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1344
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #256 poslato: 19, 04, 2016, 08:14:41 pre podne »
Ako nisi usao u tu pricu sa automobilima potrazi bolje neki stari audi 80cc ili mercedes 123 ili neki drugi dizel gde je motor postavljen vertikalno uzduzno a ne popreko i pod uglom bi ce ti lakse...
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže zankiki

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2187
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #257 poslato: 19, 04, 2016, 10:28:42 pre podne »
Pozdrav Zankiki.Sličnu kobilicu imam nameru da pravim a koliko se sećam teksta dobio si bolju upravljivost.Zamolio bi te za podatak koja je elisa i koji je broj obrtaja na njoj.

Nešto se ne sećaš dobro, pošto je i kobilica i elisa fabrički tako postavljena, nisam ja tu ništa radio. Upravljivost jeste odlična.
Što se tiče elise, nemam pojma. Kao što sam rekao, to je sve tako fabrički namešteno, pa je najbolje ne dirati.

Van mreže Djmicko

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 23
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #258 poslato: 19, 04, 2016, 20:18:03 posle podne »
Zorane T ovaj motor sa pasata je audijev motor i na autu on stoji poprečno međutim na čamcu biće postavljen uzduzno sa pogonom ka desnoj poluosovini  sa blokadom ka  levoj poluosovini i skinutim nepotrebnim trkačima zbog grejanja i gubitaka.Trebaće mi levookretna elisa i za sada neznam njene karaktistike obzirom na mali broj obrtaja.Nekad davno,kao mornar i mašinac ,bio sam na parnom remonkeru koji plovio brzinom od oko 8 čvorova sa 120 -140 ob/min i neverovatnom snagom sa svega 600 ks  Razlog što koristim ceo fabrički sklop sa diferencijalom je što je to svojevrstan v-drive jer je izlaz poluosovine  bukvalno ispod motora.Ceo sklop zajedno sa uređajem za kočenje osovinskog voda a ujedno sa pritiskom na kvačilo, izmenjivač toplote sa hlađenjem motora i ulja i hlađenje izduvne grane  biće smešten na noseći ram i pušten u pogon pre ugradnje u čamac.Naravno sa slikama.

Van mreže Djmicko

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 23
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #259 poslato: 19, 04, 2016, 20:32:14 posle podne »
Zankiki post sa koga sam skinuo sliku je postavio kapetan Arsa, Sada sam ponovo propratio i slike i tekst i moja je namera da napravim kobilicu sličnu ovoj.

Van mreže zankiki

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2187
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #260 poslato: 20, 04, 2016, 08:20:42 pre podne »
Tako je, a brod je u medjuvremenu promenio vlasnika, na moju veliku radost  kgk

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1344
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #261 poslato: 20, 04, 2016, 13:04:11 posle podne »
Propeler ce ti dimenzionisati efektivna ks na osovini propelera,broj obrtaja na osovini prop,i udaljenost osovine od korita tako da prvo resi motor i prenos pa onda dalje...taj remorker sa 140 o/min je imao propeler precnika od 1m (ili vise)...
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže Djmicko

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 23
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #262 poslato: 20, 04, 2016, 18:28:53 posle podne »
DA Zorane mnogo više, koliko se sećam a imali smo remont u Tivtu negde oko 2 metara.Namera mi je da kobilicu pravim poput ove sa Marisse
pa kada dođe do elise svaka pomoć mi je dobro došla.

Van mreže Djmicko

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 23
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #263 poslato: 21, 04, 2016, 20:03:05 posle podne »
Zorane T malo sam pobrkao lončiće motor na pasatu jeste audijev i stoji uzdužno što mi još više štedi prostor.Sve ostalo ostaje isto.

Van mreže drug_igrutin

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 177
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #264 poslato: 29, 04, 2016, 20:29:51 posle podne »
Druze, ako imas viska vremena sa kojim nezanas sta ces, plan je odlican

A ako sve to radis da bi plovio, onda si u ozbiljnom problemu.
Nakon 8 godina iskustva sa  raznim budzenjima, mogu ti reci da zalim sto nisam uzeo tabanas za 200-300 evra sa T4 motorom i da se naplovim i napecam ko covek, tacnije ko ljudi posto i burazer ucestvuje u poduhvatu.

Ne bih da nesto demoralizujem, samo te prijateljski savetuje neko  ko i dalje budzi, a ne plovi...

Van mreže Djmicko

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 23
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #265 poslato: 29, 04, 2016, 21:17:26 posle podne »
drug_igrutin, potpuno si u pravu i znam šta me sve čeka.Za ovu godinu imam smederevac i t 4,5 i to će mi biti dovoljno do Šveba.Volim da eksperementišem a imam na raspolaganju celu godinu do sredjivanja celog čamca.Do sada sam u pramčanoj komori ugradio generator od navodnih 12 kv (u šta čisto sumnjam) sa namerom da koristim rezervni elektro pogon od 5,5 kw. I na ovom motoru kačim generator od 2,2 kw zbog ledomata. Malo sam se igrao u fotošopu pa kačim sliku kako bi odprilike to trebalo da izgleda.

Van mreže Djmicko

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 23
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #266 poslato: 29, 04, 2016, 21:24:48 posle podne »
Pogrešna rezolucija

Van mreže Djmicko

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 23
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #267 poslato: 30, 04, 2016, 08:59:32 pre podne »
Pogrešno sam napisao snagu generatora, treba da bude 12 kva

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1344
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #268 poslato: 05, 05, 2016, 13:04:43 posle podne »
ajd da pitam...a zar ne bi trebao da imas negde na osovini i neku gumenu prirubnicu (djuntu) da amortizuje udarce od propelera i neki stift za osiguranje...ovi zglobovi su dosta kruta veza...ona veza sa lancem i lancanicima...mozda da razmislis o klinastom kaisu (ili 6pk) i remenicama
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16671
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #269 poslato: 06, 05, 2016, 09:03:04 pre podne »
Pogrešno sam napisao snagu generatora, treba da bude 12 kva

12 kva je 9.6 kwatta
taj generator sa slike tesko da ima 4 maksimalno 5 kwatta...