Autor Tema: Marinizacija automobilskih motora  (Pročitano 135395 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m

Van mreže Jaroslav107

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 10
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #181 poslato: 18, 07, 2012, 14:29:52 posle podne »
i to sto kazez dosta sam razmisljao o tome bolje napraviti sigurno.hvala za link mora zvacu pa cu se dogovoriti.kolko se vrte kopce svi kazu oko 1000e jel ima nesto jeftinije??

Van mreže vlada747

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 7
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #182 poslato: 18, 07, 2012, 16:20:35 posle podne »
Pozdrav svima i izvinjenje sto remetim temu.



Zoke, poslao sam Vam PP pre izvesnog vremena, ali mi niste odgovorili.

Treba mi Vas kontakt u vezi sa elisom.




Pozdrav
Vlada


Van mreže Arsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2067
  • Pol: Muškarac
    • salveta
  • Marina: Ada Ciganlija
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #183 poslato: 18, 07, 2012, 17:19:11 posle podne »
Ja ipak mislim da je bolje kupiti kopču, spojnicu, osovinu ... sve uraditi po propisu ali uz prethodnu konsultaciju iskusnog majstora koji je uspešno radio takve stvari.

Lazin primer sa ružnim pačetom može da se i ovde pomene.

U situaciji kada čovek nema iskustva, može da se desi da bude skuplja dara nego mera.  114
Ispuni godine životom, a ne život godinama.

Van mreže Petarelektra

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 33
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • STESA
  • Marina: AJK
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #184 poslato: 05, 10, 2012, 10:19:40 pre podne »
Pozdrav
Imam metalni brod od 12m tezak oko 7t.U njemu je stari kamionski Cepel motor koji bi ove zime menjao.Sta mislite iz licnog iskusta da li bi Mercedes 250d ili 300d bili adekvatni za moju ladju

Van mreže igorbos

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 417
  • Pol: Muškarac
  • Mirno more nikada nije stvorilo dobrog mornara.
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #185 poslato: 05, 10, 2012, 12:54:26 posle podne »
Drugar ima brodic od 10 metara,4.5 tone tezine (kad je prazan).U njemu je 190D motor i Z noga.Motor bez opterecenja i ne na punom gasu (stavljen granicnik na polugu gasa ali ne znam tacno do koliko obrtaja) postize na velikoj vodi 8 km/h uzvodno pri potrosnji od 5l/h.Ne znam hoce li ovo biti od koristi kao neki parametar.
Igor

Van mreže poljo

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1961
  • Pol: Muškarac
    • "Teska voda"
    • http://www.alojasailing.com/
  • Brod tip: Bar Harbor Cruiser
  • Marina: NK"Moja ladja Brcko"
  • Veličina: 8m
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #186 poslato: 05, 10, 2012, 13:23:56 posle podne »
Pozdrav svima i izvinjenje sto remetim temu.

Zoke, poslao sam Vam PP pre izvesnog vremena, ali mi niste odgovorili.

Treba mi Vas kontakt u vezi sa elisom.

Pozdrav
Vlada

Koliko ja mog druga poznajem on vjerovatno ni pogledao nije u pp od kad je na forumu . Evo broj tel pa ga pozovi :
00387 65530423
Vepar je vepar, čak i kad mu kažu da je svinja.

Van mreže Mezija

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 416
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #187 poslato: 06, 10, 2012, 14:34:00 posle podne »
Pozdrav
Imam metalni brod od 12m tezak oko 7t.U njemu je stari kamionski Cepel motor koji bi ove zime menjao.Sta mislite iz licnog iskusta da li bi Mercedes 250d ili 300d bili adekvatni za moju ladju
240 D ima 64 ks a 300 D 79 ks ako mislite motore iz 123- ke bez turbine.
Oba su vrlo pouzdana i laka za maranizaciju .
Ja imam 240 D na camcu od 7,5 m tezak oko 2.5 t ,potrosnja je malo manja od 4l na sat
to je prevelik motor za moj camac .
Uporedite po snazi motora sa vec postojecim ako odgovara oba su za preporuku.

Van mreže oblak

  • Administrator
  • Talasožder Mali
  • *****
  • Poruke: 769
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Bayliner 2556 flybridge
  • Marina: Stenka, Beograd
  • Veličina: 25 ft
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #188 poslato: 06, 10, 2012, 15:47:53 posle podne »
Moj brod je 8x3,  ima 2,5T i pogoni ga  Mercedes 3000 cc turbo disel iz G serije. Ne glisira al ide jako brzo a trosi oko 7-8 L nafte. Marinizacija je vise nego jednostavna, ima izmenjivac toplote, hladnjak za ulje i hladjenje izduvne grane. Sve to komplet za taj motor u Nemackoj kosta ispod 1000 €. Kad saberete motor koji ne prelazi 500€ + 1000€ fabricki komplet za marinizaciju, kompletan poduhvat vas kosta kao obicna penta 10ks.
Zvoni, kucanje ne radi!

Van mreže djedaj

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 39
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #189 poslato: 08, 10, 2012, 19:10:14 posle podne »
JNA je koristila dajcove motore - vazdusno hladjenje, Dule ovaj perkins sto je stavio link je dobar, jedino što teško pale. Pošto je u tom brodu već kamionski motor znači da je i ostatak pogonskog odjela prilagodjen sporohodnom dizel motoru . idealno bi bilo ubaciti motor od kamiona Fap 12-13 (Glumac ) jer je u njemu mercedesov motor- 130 konja , čisti dizel (nema grijača ) i Max rpm 2400 , ja sam takav ubacivao u svoj prvi metalni brod i potrošnja je bila oko osam litara pri 12 km/h. Lako ga je marinirati pošto je prilično malih gabarita i čist sa strana i marinirat će ga svaki malo iskusniji majstor.

Van mreže Vuk

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 595
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #190 poslato: 08, 10, 2012, 20:32:44 posle podne »
Čisto da dodam IMR S46 je po meni dobar izbor. Malo je težak i  kabast ali ima 6 cil. i mirno radi! Pali na kašalj a nema grejače. A obrtnog momenta na pretek još sa hidrauličnom kopčom pravo rešenje. Prijatelj ga ima na brodu od 13 metara i kad ga ukpoča bukvalno se moraš zadršati da ogradu da ne padneš.

Van mreže Petarelektra

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 33
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • STESA
  • Marina: AJK
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #191 poslato: 09, 10, 2012, 08:43:02 pre podne »
Kolege hvala na pomoci i ja sam razmisljao i o Perkinsu ,12-13 Mercedes .Motor koji je na brodu ima 4cilindra i 75ks i postizem oko 10km/h uzvodno ali ja bi neki mirniji motor( 5-6 cilindara) posto je ovaj po prilicno bucan i mislim da ako nedaj boze zatreba nesto od delova da necu naci.
Ovako izgleda motor koji je trenutno na brodu samo sto je lika sa net-a

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5201
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #192 poslato: 09, 10, 2012, 10:21:10 pre podne »
Dule, FAP-ovi motori imaju vodeno hladjenje a TAM-ovi imaju vazdusno.
E sad, da li je vojska ugradjivala i jedene i druge, to ne znam.

@Vuk, djedaj
Koliko znam, nema dizel motora bez grejaca, samo neki imaju grejace na cilindrima a neki imaju jedan grejac (u narodu popularan naziv "upaljac") na usisnoj grani iza bosch pumpe.

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #193 poslato: 09, 10, 2012, 19:01:38 posle podne »
Dule, FAP-ovi motori imaju vodeno hladjenje a TAM-ovi imaju vazdusno.
E sad, da li je vojska ugradjivala i jedene i druge, to ne znam.

@Vuk, djedaj
Koliko znam, nema dizel motora bez grejaca, samo neki imaju grejace na cilindrima a neki imaju jedan grejac (u narodu popularan naziv "upaljac") na usisnoj grani iza bosch pumpe.

Mislim da nisi u pravu, ja i Joja imamo gotovo isti Torpedo serije 5 sa 4 cilindra i oko 75ks, jedina razlika na motorima je što on nema grejače a ja ih imam

Van mreže milanns

  • Drinski Kratkorepi Peš
  • ***
  • Poruke: 98
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #194 poslato: 09, 10, 2012, 22:46:39 posle podne »
I nije u pravu motori bez grejaca postoje i zovu se puni dizeli,pretezno u pitanju je teretni program i moj torpedo nema grejace