Autor Tema: Marinizacija automobilskih motora  (Pročitano 82568 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže peconi

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 29
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #75 poslato: 11, 03, 2009, 11:02:28 pre podne »
Koji ti je provajder?
Uvek postoji varijanta da promenis provajdera ne verujem da ces imate veci prekid od 24h
Moja firma daje i wireless rutere ali su oni uz doplatu oko 2000 al ne drzi me za rec ne radim u ADSL sektoru
Bolje biti malo lud nego malo pametan

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5195
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #76 poslato: 11, 03, 2009, 11:03:56 pre podne »
EUnet

Van mreže peconi

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 29
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #77 poslato: 11, 03, 2009, 11:20:57 pre podne »
Eunet uvek za*ebava

Sto se tice vazdusnjaka razmisljao sam ja dosta na tu temu pa su mi misljenja sledeca:
Motokultivator jednocilindricni dizel mnogo vibracija i nema anlaser ali ima fabricku kopcu
Pegla mali motor ali takodje dosta vibracija i buke
Buba cetvorocilindricni bokser velik, nema vibracija i tih u radu ali trosi u ......
dijana/spacek dvocilindricni bokser mali, nema vibracija, malo trosi, nema delova \

Usis vazduha moze da ide i kroz flexi crevo za aspiratore a koliko se secam izduvne grane kod njih ne pregrevaju
Bolje biti malo lud nego malo pametan

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5195
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #78 poslato: 11, 03, 2009, 11:24:39 pre podne »
Znaci najbolji je motor DIJANE (Spacheka)? Onda cemo trazimo taj motor. A sta raditi sa izlaznom tackom izduvnih gasova (pod vodu ili ne)?

Van mreže peconi

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 29
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #79 poslato: 11, 03, 2009, 11:42:25 pre podne »
ja bi radije ovako:
1. motokultivator ali kad bi resio anlaser i da zaboravih alternator koliko se secam on nema isti
da se lepo utegne sa gumenim nosacima i zvucno izoluje ne bitrebao da pravi probleme
Nisam mnogo proucavao taj motor ali kapiram da moze da se odradi
2. pegla mali motor radi na max 4000 obrtaja delova koliko oces i veoma jednostavan
3. buba mozes da biras verziju od 1200ccm do 1600ccm delova koliko oces mada su malo skuplji od peglinih ali pouzdan i jak motor
4. dijana je vec oldtajmer delova nema to jest nabavka u karton city-ju
Bolje biti malo lud nego malo pametan

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5195
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #80 poslato: 11, 03, 2009, 11:46:44 pre podne »
Cini mi se da sam video kultivator sa lombardini motorom da ima alternator a za anlaser nisam siguran ali cu proveriti.Imam jednog drugara koji je od njega napravio mali "kamion" i vuce kubik i po peska na njemu.Mozda on ima anlaser.Provericu pa cu ti javiti.Ne rece nista za izduv gasova??????

Van mreže peconi

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 29
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #81 poslato: 11, 03, 2009, 12:10:26 posle podne »
Nisam razmisljao o izduvu posto sam ja od onih koji nesto pocnu i nemaju pojma kako ce da zavrse jednostavno resenja se sama usput pojavljuju
Kapiram da je nemoguce sve isplanirati pre pocetka radova i treba eksperimentisati
Naravno ako postoji neko ok resenje za nas samsvojmajstore (Grunfove) spreman sam da ga prihvatim
 
Bolje biti malo lud nego malo pametan

Van mreže drazeta

  • Titelski sokozder
  • ****
  • Poruke: 139
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #82 poslato: 11, 03, 2009, 12:59:03 posle podne »
Odlicno.Taman da sutra procitam posto mi deca obicno uvece maznu modem.
    poslacu ti broj telefona na pp

Ajd napisi ovde nesto o tome i za sve ostale koje to zanima
ploviti se mora

Van mreže Mezija

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 413
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #83 poslato: 11, 03, 2009, 23:52:29 posle podne »
Vazdusar je bio moj prvi izbor,nasao sam dizel dvocilindras iz vojnog agregata 9Hp trosi nesto smesno tipa 0,5 l na sat ali je strasno bucan dva cilindra nemaju smiren rad.Pali se alnaserom ili na potez ,ima klapne za rasterecenje da bi lakse palio,kosta oko 550 eu ima mesta za razno remenje tipa alternator ili neka pumpa.Mislim da bi neki ventilator resio hladjenje motora a za izduv bi trebala neka pumpa sa izmenjivacem ili u kombinaciji sa z nogom.Ja sam iopak odustao i kupio mercedes 240 D.Jako je bitno na kojim obrtajima motor ima najveci obrtni momenat ,ovaj vazdusar mora da radi na visim obrtajima samim tim i buka je nepodnosljiva.

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5195
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #84 poslato: 11, 03, 2009, 23:55:57 posle podne »
Kako je bio izolovan (zvucno)? Dobro ili lose? Da li se moglo sta postici sa boljom izolacijom?

Van mreže giganova

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 647
  • Pol: Muškarac
  • podsetnik sta nam sledi od evrope
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #85 poslato: 11, 03, 2009, 23:56:34 posle podne »
Mezija dobro dosao .
Sta si radio sa 240d,i usta ga ugradjujes,imas kakvih slika?

Van mreže Mezija

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 413
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #86 poslato: 12, 03, 2009, 00:59:58 pre podne »
Vazdusar nisam ugradio u brod tako da neznam da li je moguce smanjiti buku mada najveca buka dolazi iz izduva ovaj koji sam video imao je kratak auspuh,mozda bi tu nesto moglo da se uradi ali ostaje problem sa toplotom morao bi da se zadihtuje i zbog buke i vrucine u kabini mislim da auspuh moze da se zagreje i do 300 stepeni.Sa jedne stane treba ga dobro izolovati a sa druge obezbediti dobro provetravanje.

240 d sam ugradio u metalni camac sa dve kabine 7,5 m mozda je malo veci nego sto treba ali...
slike su bile do pre neki dan u oglasima ali sam odustao od prodaje,poslacu nove kad jos nesto zavrsim.

Van mreže Admiral

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 244
  • Pol: Muškarac
  • Moje Malo Brodogradilište....... 063/200-396
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #87 poslato: 12, 03, 2009, 01:07:27 pre podne »
mozda bi bilo dobro auspuh hladiti vodom, uz pomoc neke mini pumpe.
Plus izolacija, plus ventilacija.

Mene takodje interesuje marinizacija mercedesovog motora. Onog sa 190. 2000 kubika oko 100konja. Benzinac


Dobro došli u moje i Vaše Malo Brodogradilište

Van mreže Mezija

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 413
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #88 poslato: 12, 03, 2009, 01:24:04 pre podne »
ja sam pre za dizela,neznam na kojim obrtajima je najveci obrtni momenat kod benzinca ali je verovatno negde oko 3500 obrtaja kod dizela je na 2300 obrtaja tako da on radi
na malom gasu, dobro za potrosnju ne pregreva se pogotovo kad duze radi i naravno zbog buke.

Van mreže Admiral

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 244
  • Pol: Muškarac
  • Moje Malo Brodogradilište....... 063/200-396
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #89 poslato: 12, 03, 2009, 01:26:27 pre podne »
jeste i dizel je bezbedniji, ali vec imam motor. Mozda ide i na plin.
Dobro došli u moje i Vaše Malo Brodogradilište