E, ovako treba... > Brodski motori

Marinizacija automobilskih motora

<< < (2/60) > >>

giganova:
Igrutine prevedi ono da i mi neobrazovani skontamo.
Ja sam vozio barku u kojoj je automobilski menjac i to pre par dana.Motor je stara mecka 200d,menjac automatik novije proizvodnje.Oseca se pri kretanju da elisa falsira tek u vecem prenosu radi okej,ali glavni problem nastaje kada treba ubaciti u rikverc.Dok se osovina elise ne zaustavi nece da presalta,tako da eventualno kocenje motorom je nemoguce.Planiram u stilu malog radoznalog Perice da probam to da resim elektro magnetnom kocnicom na osovini

sharke:
Ja u mom čamcu imam fičin motor sa menjačem od nekog manjeg Fiata,tako da imam četiri brzine + rikverc.Motor nije mariniziran,ali ću to uskoro morati nekako da izvedem.To nije moja egzibicija ,već sam ga tako kupio, i mogu vam reći nije loše.Uglavnom plovim u trećoj brzini,i dobro ide.Isto kao auto,kvačilo,pa u brzinu i ide.Možda je smešno ali radi i netroši mnogo .

giganova:
Sto bi bilo smesno DMB je marinizirao fabricki bas ficu,samo sto su stavljali pravu kopcu i u nju zupcili impeler pumpu.Sarke po nekoj teoriji najbolje bi trebao da plovis u trecoj brzini,isti je slucaj i sa automaskim menjacem

giganova:
Sarke Misli da za tebe imam impelersku pumpu,potrazicu je a mogu te odvesti i kod prijatelja koji jos ima ficu u DMBovoj izradi pa prekopiraj marinizaciju.

sharke:
Najveći problem je buka u kabini i što greje kabinu, mada mi je to grejanje u ovo vreme dobro došlo.Jedino mu je treća optimalna jer probao sam i četvrtu ali dolazi do nekih vibracija iako je bilo nizvodno.Rikverc nemogu da mu nađem a to je mogao samo bivši vlasnik.Sve u svemu ,ja sam zadovoljan za sad.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju