Svaka podrška ili kritika mi je dobrodošla .Ne bi se ni upuštao u ovu rabotu da to nemogu da uradim sam.I za mene je ovo lzazov bez obzira što mi je više od pola ovih radova u struci.Motor od 40 kw je u ovoj priči više nego dovoljan za ovu lađu.Tng ili tečni naftni gas je uz pravilnu montažu jeftinije rešenje od bilo kog dizela a da ne zaboravimo tiši rad i manje vibracija.Za nekih tridesetak dana krećem sa radom i sve što budem radio biće propraćeno sa slikama i tekstom.Nalazim se u Višnjici,sa Dunava u pravcu crkve,trenutno radim na izgradnji škarpe i pristana. Na samoj obali sam gde mi je i radionica.Kod mene je vezan katamaran,trimaran i par manjih čamaca.Moj čamac se nalazi na obali i posle punih 4 godine dolazi na red. Biće mnogo detalja oko ovih radova,pa bi to rado podelio sa Vama.
A sad o prenosu.Maksimalni obrtni moment kečevog motora je na oko 2700 ob/min.U trećoj brzini odnos je 1 prema 1,45 =1862 deljeno sa 3,9 (finalni prenos iz diferencijala) da bi na elisi bilo negde oko 477 ob/min.Za hod unazad je redukcija mnnogo veća,ali sa punim gasom na oko 5000 ob/min može da prođe.
Što se tiče ugradnje tng-a svaki motor pa i dvotaktni bez ikakvih problema ide na gas ali to je druga tema.