Autor Tema: Marinizacija automobilskih motora  (Pročitano 135368 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže stvlada

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 841
  • Pol: Muškarac
  • www.zavarivanje-stanimirovic.rs
  • Brod tip: sunbird corsair 198
  • Marina: ajk
  • Veličina: 6m
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #225 poslato: 20, 01, 2014, 12:25:32 posle podne »
     Radio sam isto sto i mesecar i kao i do sad u potpunosti se slazem sa njim.Motor ti je najmanja stavka u ovoj igranci.Kako si zamislio marnizaciju tog motora?Nisi napisao u koji camac bi ugradjivao pomenuti motor?
     Znam coveka koji ima 2 motora 1,6D u camcu samo sto su njegovi upareni sa merkruzerovim alfa1 z nogom,a kao i ostali sam cuo samo negativne komentare za ugradnju automatskog menjaca umesto kopce ili z noge,da je to dobro bilo bi ih mnogo vise.

Van mreže Mezija

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 416
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #226 poslato: 20, 01, 2014, 18:05:29 posle podne »
Evo i prvog pravog odgovora na moj post pa iako je negativan tj kaze da se neisplati
Ipak hvala ti MESECHAR
Ima li jos ko sta da kaze?
Isplati se za camce kojima  treba motor velike snage jer je mnogo jeftinije nego sam brodski motor i ako radis sam.
Za camac 7-8 metara dovoljan je motor od 25-35 ks ako nije gliser.
Taj motor ostvaruje snagu na preko 4500 obrtaja ,tako da na 1000- 2000 obrtaja nema efikasnost ni dovoljno snage.
Treba ti motor sa max obrtnim , na sto nizim obrtajima npr 2500
Prvo potrazi camac pa odaberi motor po njemu


Van mreže Lacky

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 2
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #227 poslato: 24, 02, 2015, 09:56:38 pre podne »
Pozdrav svima,novi sam član ovde! Potreban mi je savet oko marinizacije GOLF motora 40kw 1,6d! Ima li neko skice,nacrt ili projekat(kako napraviti) izmenjivač toplote? Unapred hvala!!!

Van mreže ANASTASIA II

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 179
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #228 poslato: 24, 02, 2015, 13:38:09 posle podne »
St Vlada ti to moze odraditi.  Napisi mu PP.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #229 poslato: 25, 02, 2015, 08:21:31 pre podne »
Ti si uzeo taj vladin ili si narucio iz inostranstva ?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk


Van mreže Djmicko

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 23
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #230 poslato: 15, 04, 2016, 01:00:12 pre podne »
                                Namera koja bi trebala da stane u 500 evrića ?

           Ugradnja stabilnog motora u čamac dužine 10 m i širine u tabanu 2,5 m

                                                     Projektni zadatak
1.Iskoristiti krmenu nepotopljivu komoru  (koja inače ne služi ničemu)
2.Izrada kobilice u delu ispod nepotopljive komore (Dužine oko 2 m)
3.Ugradnja kečevog polovnog benziskog motora sa pogonom na benzin i tng zajedno sa menjačem i diferencijalom (ceo auto košta oko 200 eura)
4.Iskoristiti fabričku poluosovinu zajedno sa diskom i kleštima (za kočenje osovinskog voda)
5.Preko  elektromagnetne spojnice i automobilskog amortizera koristiti inerciju osovinskog voda za kvačilo i kočenje istog (spojnicu koristiti od neispravnog kompresora klime)
6.Izrada i ugradnja vodenog rezervoara od lima # 3 mm dimenzije 700 x 300 mm i visine 350 mm sa rupičastim dancem zavarenim na korito čamca debljine # 6 mm dimenzije 750 x 350 mm i polopca sa dihtungom istih dimenzija  ( Izmenjivač toplote )
7.U vodeni rezervoar smestiti bakarnu spiralu f 15 do 20 mm za hlađenje motora sa odavanjem toplote oko 24 kw
8. U vodeni rezervoar smestiti bakarnu spiralu za hlađenje ulja f 12 mm
9.U vodeni rezervoar ugraditi malu kaljužnu pumpu 12 v za hlađenje izduvne grane ( ne mora da bude impelerska )
10.Osovinski vod od starog hidrauličnog klipa sa odrivnim ležajem i stop biksnom od industrijske vodene pumpe f 40 mm
11.Moćna elisa obzirom na mali broj obrtaja ( oko 350 ob/min) smeštene ispod   krmenog izpačenog poda
12 Ugradnja rezervoara za gas 80 l ispod krmenog izpačenog poda ( Iznad vode)
13.Ugradnja rezervoara za benzin (iskoristiti rezervoar za gas dobijenim uz auto) smeštenim takođe ispod krmenog izpačenog poda .
14.Izrada i ugradnja moćnog kormila od čelika 10 mm prikačenog na već postojeći hidraulični klip
15. izrada i ugradnja noževa od stirije (zbog eventualng zaprtljavanja elise) kao i poklopca iznad elise, koja se inače nalazi ispod  krmenog izbačenog poda.



Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Nemo
  • Brod tip: Carver
  • Marina: Ada Ciganlija VK Partizan
  • Veličina: 33ft
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #231 poslato: 15, 04, 2016, 08:23:21 pre podne »
Vrlo,vrlo interesantan nacin razmisljanja...
Bice ovde lepe polemike

Van mreže Bucho

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 300
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #232 poslato: 15, 04, 2016, 08:25:20 pre podne »
Da li je ovo samo tvoja teorija ili je vec isprobano. Ako je neko to vec isprobao, malo detaljniji opis daj i neku sliku. Ako je samo teorija, opet malo detaljniji opisi i eventualno crtez-skicu i sve je podlozno diskusiji. Ovde bar ima vrhunskih improvizatora koji mogu od babe da naprave devojku. A drugo tj. prvo, predstavi se ko si i odakle si plovis li .....i  dobro dosao. 114

Van mreže zankiki

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3276
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #233 poslato: 15, 04, 2016, 10:45:17 pre podne »
Možda jeste zaimljivo, samo je pitanje šta se želi postići.
Ako se želi na miru uživati i ploviti, već postoje rešenja koja se uglavnom koriste.
Ako se želi majstorisati, a ne ploviti, onda je ovo prava stvar  sajkaca

Poenta je da znam nekoliko plovila koja su na sličan način pravljena, pa vlasnici nikad ne smeju da odu predaleko... Odakle ne mogu da se vrate pomoćnim motorom. Uvek nešto zeza, nešto treba doraditi, nešto se pokazalo da tako i nije baš najbolje.

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #234 poslato: 15, 04, 2016, 12:01:19 posle podne »
Stavke 2-4-5-10-11 i diskutabilna 15 su ti najbitnije u celoj prici da bi te 3-4 (ili vise)tone deplasmana pogurali u napred....tih 350 obrtaja jel ti to na radilici ili osovini propelera.....na tih 500e dodaj jos para pa nadji neki polovni  25ks HT i uzivaj...ako nameravas kao sam svoj majstor da se boris s tim daj malo detaljnije skice opis slike...
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #235 poslato: 15, 04, 2016, 13:49:01 posle podne »
I ta ugradnja plinskog rezervoara od 80l ti se ni malo ne isplati....
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže oblak

  • Administrator
  • Talasožder Mali
  • *****
  • Poruke: 769
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Bayliner 2556 flybridge
  • Marina: Stenka, Beograd
  • Veličina: 25 ft
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #236 poslato: 15, 04, 2016, 14:21:04 posle podne »
Cela prica odmah pada u vodu sa kecevim motorom i menjecem, voda se ponasa kao da ides 3 brzinom uzbrdo, motor nece postitati vise od 1500 obrtaja, opterecena ce biti radilica zbog malog obrtnog momente itd. Kecev motor ajd al samo preko kopce 2;1.....
Zvoni, kucanje ne radi!

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1362
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #237 poslato: 15, 04, 2016, 15:45:39 posle podne »
Dosta toga tj sve zavisi od samog propelera i njegove pozicije...djaba svega ako ne moze na krmu pravilno da montira recimo da nema mesta za odgovarajuci propeler
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #238 poslato: 15, 04, 2016, 17:28:19 posle podne »
A sto za iste pare ne uzmes recimo pravi brodski motor tipa dmb ili torpeda sve sa kopcom,kostace koji evro vise a plovices kako treba. Entuzijazam je super ali ne znam samo ko ce ti kupiti taj brod sa motorom od keca. Po meni bolje da si hteo t18 da nateras na plin,mada je i to suludo.

Van mreže Alexa

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 503
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Albin 25 de luxe
  • Brod tip: Albin AB Kristinehamn Sweden
  • Veličina: 7,60
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #239 poslato: 15, 04, 2016, 18:06:48 posle podne »
A sto za iste pare ne uzmes recimo pravi brodski motor tipa dmb ili torpeda sve sa kopcom,kostace koji evro vise a plovices kako treba. Entuzijazam je super ali ne znam samo ko ce ti kupiti taj brod sa motorom od keca. Po meni bolje da si hteo t18 da nateras na plin,mada je i to suludo.

Evo ga, za pristojne pare  thumbup
http://www.kupujemprodajem.com/Brodski-motor-dizel-32510490-oglas.htm?filter_id=69928371