Autor Tema: Marinizacija automobilskih motora  (Pročitano 86529 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • *****
  • Poruke: 986
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #195 poslato: 12, 10, 2012, 00:11:12 pre podne »
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • *****
  • Poruke: 986
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #196 poslato: 16, 10, 2012, 20:19:16 posle podne »
evo jednog prohromskog izmenjivačaod lima i cevke do gotovog komada
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • *****
  • Poruke: 986
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #197 poslato: 16, 10, 2012, 20:23:14 posle podne »
videćemo kako će da ladi :)
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže Mezija

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 413
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #198 poslato: 16, 10, 2012, 22:18:42 posle podne »
videćemo kako će da ladi :)

Kako se cisti ?

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • *****
  • Poruke: 986
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #199 poslato: 16, 10, 2012, 22:35:48 posle podne »
šta ima da se čisti,pa nov je ;)
ni originalni merkruzerov nema čišćenje a ovaj moj se otvara brusilicom za tri minuta :) i ponovo zatvara tigom
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže mossi

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3109
  • Pol: Muškarac
  • Somborac
    • VARALICA II - AP323A
    • APATIN-Kampovanje-Pecanje-Plovidba
  • Brod tip: Pecaroški alu
  • Marina: Apatin
  • Veličina: 5.5m
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #200 poslato: 17, 10, 2012, 16:42:12 posle podne »
Mali OFF, jeli Mesechar dokle misliš da držiš ovaj Avatar?  hahaha

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • *****
  • Poruke: 986
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #201 poslato: 17, 10, 2012, 17:32:48 posle podne »
Dule, zbog visine poklopca i jos nekih parametara odlucio sam se da pravim posebno izmenjivač koji će stajati iznad tanka za vodu u potpalublju a hladnjak ulja i hladnjak grane kačim čim budu gotovi ..za par dana stiže i impelerska pumpa filter i jos gomila sitnica ...e mossi tad  ću promeniti avatar :)
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže deki77

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 31
  • www.mojaladja.com
    • nemam
  • Brod tip: nemam
  • Marina: ne
  • Veličina: 6-10
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #202 poslato: 18, 01, 2014, 19:28:16 posle podne »
KRAJNjE JE VREME DA SE OSVEZI OVA TEMA ODAVNO NIKO NISTA PISAO NIJE
elem,camac josuvek nemam samo imam nameru da ga kupim ili pravim nesto od 7-8 m pa srazmerno duzini i sirina oko 2m, al otom potom to je neka druga prica radi se o sledecem:
za takav neki camac znaci 7-8m imam u garazi VW 1.6 dizel sa automatskim menjacem
sobzirom da sam automehanicar pa jos i vizionar  ffff  stri ovaj deo oko marinizacije motora posle svega procitanog i pogledanih slika mi deluje kao macji kasalj ono sto me interesuje svi za te motore pominju kopcu ili Z nogu niko jos nije pomenuo automatik mennjac mozda snekim narocitim razlogom a mozda i slucajno jer su retki
moze li neko da mi pojasni taj deo price i jos me interesuju iskustva sa 1.6 vw motorima potrosnja,brzina isl
ono sto se meni mota po glavi je da bi sa automatskim menjacem je da bi imao manju potrosnju a dobro-brzo bi iso

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • *****
  • Poruke: 986
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #203 poslato: 19, 01, 2014, 00:55:31 pre podne »
na hrvatskom forumu "ribolov na moru" ima tema o spakivanju bmw -ovog turbo dizel motora sa sve sekvencijalnim menjacom iz 2005 godine spakovanim na osovinski vod.. Proradio je ceo sistem ali Hrvatski forumasi nisu blagonaklono gledali na upetljavanje automatskog menjaca. Ono sto je bio dominantan problem je promena okreta elise iz napred u rikverc. Automatski menjac nece da ukopca rikverc sve dok se ne umiri osovinski vod tj elisa pa je morala da se dogradi i elektro magnetna kocnica koja bi stopovala osovinu u neutralu da bi menjac presaltao .
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2693
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #204 poslato: 19, 01, 2014, 12:14:40 posle podne »
Mislim da sam to uživo video na nekom brodu ali mečkin motor sve sa papučom kočnice, može i to ali brate cimanje i prosto nekako ne ide. Doduše bilo starih brodova kojima je bilo moguće ubacivanje u hod u nazad jedino ako se motor skroz isključi a procedura ponovnog paljenja traje jedno 5-10min 6589
 
ja bih se uvek pre opredelio za gotovu kopču, cene se popadale i sada se već pristojne stvari mogu naći za 500-600 eur

Van mreže deki77

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 31
  • www.mojaladja.com
    • nemam
  • Brod tip: nemam
  • Marina: ne
  • Veličina: 6-10
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #205 poslato: 19, 01, 2014, 16:00:33 posle podne »
to oko ubacivanja menjaca u rikverc ni to mi nije problem,jednostavno samo treba da se nasteluje pritisak ulja u menjacu i bude  ok
neznam dal ste imali prilike da se vozite u autu s automatskim menjacem,(ja se vozio u nekoliko) ako jeste primetili ste da je kod nekih npr obavezno da se drzi kocnica na semaforu jer oce da krene a kod nekih netreba
naime to samo zavisi od pritiska ulja koji je promenjiv tako da kod onih kod kojih nemora da se drzi kocnica taj pritisak je mali i nema snagu da pokrene tocak a cim se malo doda gas pritisak se povecava i auto krece  6589.
al da se neudaljavamo od teme ima li neko iskustva sa takvim motorima VW 1.6 D potrosnja i kako se ponasa koju brzinu postize

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2693
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #206 poslato: 19, 01, 2014, 17:13:05 posle podne »
Pa zavisi usta ga ubacis, ko bi to mogao da ti kaze?
Ako je klasican sklepani kabinas 7-8m sa odgovarajucom elisom kapiram opseg od 5-10km max uz vodu

Van mreže Mezija

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 413
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #207 poslato: 19, 01, 2014, 17:20:42 posle podne »
Velik je to motor za camac 7 - 8 metara pogotovo ako mislis na tabanasa tesko ces naci pravi ugao za osovinu, pa skupa registracija ...
Bolje ja da nadjes neki stabilni DMB  ako si resio da imas brodski motor ,neces mnogo izgubiti na brzini al ce potrosnja biti mala a o registraci i da nepricam,

Van mreže deki77

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 31
  • www.mojaladja.com
    • nemam
  • Brod tip: nemam
  • Marina: ne
  • Veličina: 6-10
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #208 poslato: 19, 01, 2014, 17:49:56 posle podne »
vidis Mezija o registraciji nisam razmisljao kuku jedino mozda da za pomocni uzmem neki vanbrodski mali pa da se na njega registruje da taj stabilini uopste nigde nepominjem :)
a sto se tice potrosnnje ja sam uveren da ne bi bila velika sobzirom na to da bi iso i automatski menjac i da bi motor uglavnom radio na nekom niskom broju obrtaja 1000-1500 MAX 2000
gledano spram auta to nije neka potrosnja-auto na tim obrtajima ide nekih 60-70 km/h predje nekih 60 km za sat i potrosi nekih 2-3 l goriva
vodjen tom nekom racunicom mislim da bi potrosnja na camcu bila jos i manja al bi voleo da cujem nekog ko mozda ima iskustva

Van mreže Mezija

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 413
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #209 poslato: 19, 01, 2014, 18:01:31 posle podne »
vidis Mezija o registraciji nisam razmisljao kuku jedino mozda da za pomocni uzmem neki vanbrodski mali pa da se na njega registruje da taj stabilini uopste nigde nepominjem :)
a sto se tice potrosnnje ja sam uveren da ne bi bila velika sobzirom na to da bi iso i automatski menjac i da bi motor uglavnom radio na nekom niskom broju obrtaja 1000-1500 MAX 2000
gledano spram auta to nije neka potrosnja-auto na tim obrtajima ide nekih 60-70 km/h predje nekih 60 km za sat i potrosi nekih 2-3 l goriva
vodjen tom nekom racunicom mislim da bi potrosnja na camcu bila jos i manja al bi voleo da cujem nekog ko mozda ima iskustva
Ja imam meckin motor na camcu od 7,5 metara pored toga sto je velik podosta je i tezak, potrosnja je manja nego u autu i negde je oko 3,75 l na sat do 2000 obrtaja.
Razumem da vec imas motor i da ti je to najjeftinija varijanta trenutno al na duze vreme je bolja varijanta sa nekim motorom slabijim od 22 kw zbog registracije i velicine/tezine motora.
Mozda iz neke radne masine ili brodski DMB