Autor Tema: Marinizacija automobilskih motora  (Pročitano 135381 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Zoran

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1687
  • Pol: Muškarac
  • BEOGRAD
    • Jedrilica
  • Brod tip: sam napravio
  • Marina: Ada Ciganlija
  • Veličina: 6m
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #135 poslato: 01, 04, 2010, 22:54:56 posle podne »

       Mezija taj sistem sa cevlju oko kobilice strašno vole englezi.Izuzetno je dobar.

       Ajde kad sam več u temi,kako rešavate buku auspuha.
Vazno je ploviti,ploviti i ploviti.

Van mreže Mezija

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 416
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #136 poslato: 02, 04, 2010, 22:24:56 posle podne »
Pa voda koja hladi auspuh dosta smanji buku a ja cu probati da uglavim jedan mali lonac,
iovako moram da stavim onu pletenicu zbog vibracija .Postavicu je izmedju izmenjivaca i dela gde se voda i izduv spajaju,

Kad zavrsim postvicu slike.

Van mreže stvlada

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 841
  • Pol: Muškarac
  • www.zavarivanje-stanimirovic.rs
  • Brod tip: sunbird corsair 198
  • Marina: ajk
  • Veličina: 6m
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #137 poslato: 20, 04, 2010, 21:43:02 posle podne »
Danas mi je covek doneo motor od mercedesa 240D kojem radi marinizaciju da zavarim deo zvona menjaca za kuciste kopce.Objasnio mi je zanimljiv nacin hladjenja motora.Posto taj motor ima vakum na njegovo mesto ce postaviti pumpu ili impeler da povlaci vodu iz reke a standardnu pumpu da vrti vodu iz motora kroz izmenjivac.Inace motor ima 66 ks i gurace neki deplasmanac.

Van mreže djedaj

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 39
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #138 poslato: 30, 11, 2010, 21:00:04 posle podne »
Motor od Mercedesa 123 (Dizel) je jako robustan i dobar ali isto tako stvara i velike vibracije a  broj obrtaja
je  oko 3.000 tako da je ,,podobniji,, za kopče i osovinski vod a ako motor kopčate na Z-nogu koja je u pravilu namijenjena benzincima  onda je idealan izbor motor iz mercedesa 124 (Dizel) a pogotovo 300d šestak koji je uravnotežen i pravi malo vibracija maltene ko benzinac a snaga mu je 115 ks. Ja svoje dvije
300-jke dignem do 4.900 obrtaja bez  ikakvih problema i na punom gasu trošim oko 25 litara na sat pri brzini (mjerenoj GPS-om) uz Savu  50 kmh a niz Savu 60 kmh.

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #139 poslato: 30, 11, 2010, 21:50:54 posle podne »
Sjajno! :good:
Koliko je velik tvoj gliser i koliko je težak? A ovih 25 litara na sat, jel' to po motoru ili ukupno?
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže djedaj

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 39
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #140 poslato: 01, 12, 2010, 10:08:41 pre podne »
Gliser je 8,60 x 2,90 i težak je 3,5 t i  Z- noge su Merkruzerove i oko 25 litara na sat troše oba motora na punom gasu. Pri krastarećoj brzini od 35 kmh potrošnja siđe na 20 litara po satu. Inače do sada sam mariniro jedan vw motor od 1.600 ccm ,jedan od 1900 ccm (iz vw t4) četiri motora od Mercedesa 123
( sve 300 d - pet cilindara ) i desetak  od Mercedesa 124  300 d - Šest cilindara tako da mislim na osnovu iskustva da mogu procijeniti da je Mercedesov Šestak najpovoljniji izbor za Z-noge.

Van mreže Zoran Marinković

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 906
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #141 poslato: 01, 12, 2010, 10:42:09 pre podne »
 :good:

Jedan moj dobar prijatelj, ovde iz sela, je napravio čamac i na njega postavio FIĆIN motor,
napravio komande i volan i piči po kanalu.

Obzirom da se svi naši kanali "održavaju" poslednjih par godina jednostavno zbog blata ne može da uđe u vodu,
morao bi traktorom da gura prikolicu i da ga tako vadi iz vode. Zbog nemogućnosti da ga koristi, pokušavao je da ga proda,
samo kad kaže gde se nalazi i da je na suvom, potencijalni kupci jednostavno o'lade.

Drugar mi je inače odličan automehaničar i veliki perfekcionista, a sva skalamerija izgleda kao da je ovog momenta izašlo iz radnje.
Više jadnik nema snage ni da se raspravlja sa smaračima koji su ga zivkali pa više i ne daje po oglasima.

Poslednji put kada sam sa njim razgovarao, rekao je da bi ga verovatno i zamenio za neki manji čamac koji može da nabaci na krov
auta i neki vanbrodski motorić, tako da može da ga odnese tamo gde može da ga spusti u vodu.
Deda Zoran

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16690
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #142 poslato: 01, 12, 2010, 10:47:43 pre podne »
@djedaj
obavezno otvori novu temu sa iskustvima oko marinizacije , ako radis  privatno slobodno postavi cene i slicno , verujem da ima zainteresovanih  :good:

Van mreže djedaj

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 39
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #143 poslato: 01, 12, 2010, 21:02:42 posle podne »
@Kapetan. Iskustva imam i rado ću ga podijeliti sa vama na ovom forumu.Ne radim marinizaciju privatno jer
imam svoju Privatnu  firmu koja se bavi Građevinskom limarijom i Samonosećim konstrukcijama za Industrijske objekte i ne mogu od posla stić ni oko svog broda da pozavršavam neke stvari . Svi motori koje sam mariniro su ili za ličnu upotrebu ili sam prijateljima uradio onako iz Hobija i u ..SNJEŽNOM PERIODU..

Van mreže djedaj

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 39
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #144 poslato: 02, 12, 2010, 09:47:33 pre podne »
Moji ,,Blizanci,,

Van mreže marke

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1147
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #145 poslato: 02, 12, 2010, 11:01:17 pre podne »

         Ajde kad sam več u temi,kako rešavate buku auspuha.

iskljucimo motor.
Marke

Van mreže djedaj

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 39
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #146 poslato: 02, 12, 2010, 15:40:33 posle podne »
Pa jedno od rješenja je i isključit motor!!!!!!!! Ovako. izduv je stvarno zadnja stvar ali pošto te to zanima
da krenemo. kod mene je izduv riješen tako da kad., riječna voda (tjerana impelerskom pumpom)završi sa hlađenjem izmjenjivača i izduvne grane se sprovodi u izduvni kanal i zajedno sa izduvnim gasovima izlazi kroz
elisu napolje. Kod jednog prijatelja je međutim stariji tip volvo Z-Pogona kod kojeg izduv ne ide kroz Z-pogon pa sam mu morao pravit izduvni lonac da utišam buku.

Van mreže djedaj

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 39
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #147 poslato: 02, 12, 2010, 15:49:48 posle podne »
Ovo sam na brzinu naškrabo da se vidi princip a imam negdje i sliku od fabričke ponude kad je nađem postavljam. A da fercera-fercera buka se prepolovi.Provjereno !!!!!!!!
VAŽNA NAPOMENA; IZDUVNI LONAC POSTAVITI NIŽE OD IZDUVNE GRANE DA SE NE BI VODA VRATILA U MOTOR !!!!!!!!!

Van mreže sloba72

  • Veliki rečni berberin
  • ***
  • Poruke: 101
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #148 poslato: 12, 10, 2011, 13:03:30 posle podne »
Drugari, voleo bih da mi neko objasni sta u stvari podrazumeva mariniziranje automobilskog motora(recimo golf dizel motor), kakve su to prepravke i da li neko ko nije totalni duduk i laik to moze sam da odradi?

Van mreže ПЕЦОВ

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 649
  • ај на ВОДУ
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #149 poslato: 12, 10, 2011, 15:33:38 posle podne »