Autor Tema: Marinizacija automobilskih motora  (Pročitano 85886 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže budens72

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2132
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 11
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #120 poslato: 18, 05, 2009, 22:25:03 posle podne »
"zvuči" jako dobro  :good:

pravi majstor,nema šta
Dunav je moje more.....

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5201
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #121 poslato: 18, 05, 2009, 22:38:27 posle podne »
"Ala ga je majstor opravio, svaka mu cast. Ostali samo dugmici....." :good: :good:

Van mreže Mezija

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 413
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #122 poslato: 18, 05, 2009, 23:00:07 posle podne »
Zanima me da li bi smetalo da se ubaci mali lonac pre nego sto se voda
spoji sa izduvnim gasovima (ili si napravio cev u cevi) da bi smanjilo buku,
posto ne bih spustao cev u vodu.
Cisto razmisljam jer trebam da napravi jedan sebi.

Odlicno si ga napravio! :good:

Van mreže shomi

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 235
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #123 poslato: 18, 05, 2009, 23:02:11 posle podne »
Evo ostadoh duzan slike zavrsenog izduva u kucnoj radinosti.Mozda ce nekome biti zanimljivo :dance1:

Alal vera domacine!

Fabricki!  :good:
MPE

Van mreže ПЕЦОВ

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 650
  • ај на ВОДУ
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #124 poslato: 18, 05, 2009, 23:16:02 posle podne »
ovom gigi treba zabraniti da postavlja slike svojih rukotvorina. :sorry:

Van mreže drazeta

  • Titelski sokozder
  • ****
  • Poruke: 139
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #125 poslato: 19, 05, 2009, 20:46:05 posle podne »
ovom gigi treba zabraniti da postavlja slike svojih rukotvorina. :sorry:
tako je.dobicemo komplekse
ploviti se mora

Van mreže Профа

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 2068
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com & www.mojaladja.net
    • http://www.mojaladja.net/
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #126 poslato: 08, 03, 2010, 20:01:15 posle podne »
VW engine

turbo diesel jet boat
Профа

Van mreže Neverin

  • Mornar
  • **
  • Poruke: 32
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #127 poslato: 27, 03, 2010, 17:42:10 posle podne »
 Nov sam na forumu, ali ova tema me interesuje duze vremena. Pretrazujem internet i razlicita iskustva u vezi konverzije automobilskih motora u brodske. Dvoumim se izmedju Golfovog motora 1.6D i Polovog motora 1.3D iz 90 i neke.  Kako se pokazao ovaj drugi, dal ga je neko vozio ili servisirao?
  Na slikama iznad vide se dvije pumpe pogonjene na istoj osovini?

Van mreže stvlada

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 838
  • Pol: Muškarac
  • www.zavarivanje-stanimirovic.rs
  • Brod tip: sunbird corsair 198
  • Marina: ajk
  • Veličina: 6m
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #128 poslato: 28, 03, 2010, 13:13:27 posle podne »
Jedna pumpa je normalna pumpa za vodu koja tera vodu u zatvorenom sistemu za hladjenje. Druga je impelerska koja  vodu iz reke ili mora povlači kroz razmenjivač toplote (hladnjak) i auspuh čime spečava pregrevanje motora u zatvorenom postoru.
Inače VW je napravio revoluciju marinizacijom svojih motora koji su se i inače pokazali kao pouzdani jednostavni i jeftini za održavanje.
Ako bih ikada više u čamac ubacivao motor to bi bio VW.

 :) TDI

Van mreže Mezija

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 413
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #129 poslato: 28, 03, 2010, 17:33:07 posle podne »
Evo kako izgleda izmenjivac toplota pravljen za hladjenje auspuha mariniziranog mercedesa 123.
Nije lep kao Gigin al radice posao.
Deo koji naleze na motor smo iscrtali po dihtungu i isekli na CNC.
Materilal je debeo 9mm al preporucujem deblji.
Rasekli smo stari PP aparat uzduzno i kroz jednu polovinu izbusili rupe da prodju cevi od izduva.
Cevi od izduva smo spojili u jednu zajednicku koja je zatvorena sa jedne strane.(zajednicku sev smo isto rasekli uzduzno zbog lakseg zavarivanja)
Na kraju smo spojili dve polovine PP aparata i zavarili uzduzno.

Ostalo je jos da zavarim holender za dovod impelerske vode i odakle ce voda izlaziti iz izmenjivaca i da je spojim sa izduvom.

Inace cela akcija je kostala manje od 40 eu.

Van mreže shomi

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 235
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #130 poslato: 01, 04, 2010, 18:45:22 posle podne »
Alal vera kume!  :good:
MPE

Van mreže giganova

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 647
  • Pol: Muškarac
  • podsetnik sta nam sledi od evrope
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #131 poslato: 01, 04, 2010, 21:18:04 posle podne »
Somi nista bez kuma :good:

Mezija jesi li radio i glavni razmenjivac?

Van mreže Mezija

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 413
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #132 poslato: 01, 04, 2010, 21:25:25 posle podne »
Provukao sam cev oko broda tako da neuzimam vodu iz reke,
kao zatvoren sistem .

Van mreže giganova

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 647
  • Pol: Muškarac
  • podsetnik sta nam sledi od evrope
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #133 poslato: 01, 04, 2010, 21:29:11 posle podne »
ok :good:tako je i bolje i lakse ,kada je izvodljivo.Jesi pokusao da uradis proracun kolika ti treba kolicina vode za hladjenje ili odokativno . :good:Znaci vodu iz reke koristis samo za hladjenje izduva.

Van mreže Mezija

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 413
  • Pol: Muškarac
Odg: Marinizacija automobilskih motora
« Odgovor #134 poslato: 01, 04, 2010, 21:51:39 posle podne »
Pa pokusao sam ali nisam hteo da stavim ispod korita u tom slucaju bi mogao da stavim onoliko antifriza koliko je imao kad je bio u kolima.
posto ide oko broda cevi bi trebale da budu dosta tanke da bi dobio nekih 6-7 lit koliko je imao u sistemu.
Ovako ima oko 12 l tecnosti .
Valjda mu nece smetati jer termostat odradjuje
za svaki slucaj sam mu ostavi njegov ventilator on je na kais i radi stalno pa ako treba mogu njega da skinem

A vodu iz reke impelersku samo za hladjenje auspuha