Autor Tema: koga obavezno izbegavati  (Pročitano 5248 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže barba77

  • Dugouhi obalski proždrljivac ( ćevapožder )
  • **
  • Poruke: 51
  • Pol: Muškarac
koga obavezno izbegavati
« poslato: 17, 07, 2009, 18:17:57 posle podne »


Upravo se vratih od majstora s karaburme covek je nezasit samo se frlja s ciframa i to za polovne delove, naplati mi covek redovan servis, ulje i stelovanje karburatora, zamenu semeringa u cizmi kom. 1( za koji je prvo trazio 40 eur pa na kraju ja kupio za 60 din) i 2 zupcanika za gas posto jonson 9,9 nema sajlu gasa opusteno 100 EUR JEL TO MALO MNOGO IL SAM JA NEVIDJENA STEKARA dajte komentare da znam ako je to u redu da izljubim coveka ali ako pak nije da mu fisnem sve ispekcije od reda pa da se pusi malo i on za 100 eurica!!!!!! Pa mile jonson je za njega meka i medina prakticno djabe!!!!

Odo sad na more necu da se nerviram

pozdrav

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16666
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: koga obavezno izbegavati
« Odgovor #1 poslato: 17, 07, 2009, 20:30:53 posle podne »
o kome se radi ?

Van mreže shomi

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 235
  • Pol: Muškarac
Odg: koga obavezno izbegavati
« Odgovor #2 poslato: 17, 07, 2009, 22:48:38 posle podne »
Nesa Honda, Karaburma.

Kol'ko se secam, ovo mu je bar drugi kvisko  :stop:
MPE

Van mreže splavarsale

  • Veliki rečni berberin
  • ***
  • Poruke: 122
  • Pol: Muškarac
Odg: koga obavezno izbegavati
« Odgovor #3 poslato: 17, 07, 2009, 23:23:02 posle podne »
Gde ja da sredim moju Selvu?Zeza me karburacija,verovatno ce za nju da traze kolko kosta nova.

Van mreže shomi

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 235
  • Pol: Muškarac
Odg: koga obavezno izbegavati
« Odgovor #4 poslato: 17, 07, 2009, 23:30:57 posle podne »
Zovni Vladu iz Futoga, pitaj makar za savet i odokativnu cenu.

Verovatno si vec shvatio, a ja sam dosadio sam sebi, ali:
kad bar pola majstora kod nas bude kao sto su oni,
eto nas na zelenoj grani...

www.motonautikaelko.co.rs

Veruj mi, isplati se staviti motor u auto i otici do tamo.
MPE

Van mreže splavarsale

  • Veliki rečni berberin
  • ***
  • Poruke: 122
  • Pol: Muškarac
Odg: koga obavezno izbegavati
« Odgovor #5 poslato: 18, 07, 2009, 00:05:47 pre podne »
Problem je kod svih tih majstora sto moras da zakazujes kao za hiperbaricnu komoru  :shout:

Van mreže shomi

  • Đerdapski kratkodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 235
  • Pol: Muškarac
Odg: koga obavezno izbegavati
« Odgovor #6 poslato: 18, 07, 2009, 17:22:51 posle podne »
Ma jok more, kod ovog (ovih, jer tamo radi gomila kvalitetnih ljudi) ne.

Okreni pitaj, ne kosta te nista...
MPE

Van mreže drpop

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 26
  • PA-058A, PA-650D & PA-129E
Odg: koga obavezno izbegavati
« Odgovor #7 poslato: 25, 01, 2010, 12:01:00 posle podne »
Simo Vulic-Galenika je za izbegavanje u sirokom luku.
Covek je nadobudan kako sve moze da popravi i potencira kako radi defektazu pred strankom da ne bi bilo iznenadjenja. Nakon sto mi je ispostavio paprenu specifikaciju na 330 eur za Tomos 18 pristao sam, racunam bice mi motor "kao nov" pa da ne zalim pare. Nakon 2 meseca (uprkos prici da ce da zavrsi motor cim mu covek uradi obradu radilice) javlja mi kako motor ne moze da proradi kako treba i da radi isto kao i ranije. Takodje navodi da ga je i sklapao i rasklapao dva puta i opet ne zna sta mu je. Na kraju naravno, odgovor: "Ovo nisam jos doziveo...". TOLIKO O STRUCNOSTI.
Da navedem jos da mi je i za to njegovo rasklapanje i sklapanje bez rezultata trazio i pare iako me je vec stavio u neprovatan trosak time sto mi je uzeo 120EUR za obradu radilice koja je nakon njegove intervencije opet bila za balansiranje. TOLIKO O MORALNOSTI.

Za sve koji odu kod Sime mogu samo reci: SRECNO!

Van mreže Gorio

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 167
  • Pol: Muškarac
Odg: koga obavezno izbegavati
« Odgovor #8 poslato: 25, 01, 2010, 12:52:48 posle podne »
Simo Vulic-Galenika je za izbegavanje u sirokom luku.
Covek je nadobudan kako sve moze da popravi i potencira kako radi defektazu pred strankom da ne bi bilo iznenadjenja. Nakon sto mi je ispostavio paprenu specifikaciju na 330 eur za Tomos 18 pristao sam, racunam bice mi motor "kao nov" pa da ne zalim pare. Nakon 2 meseca (uprkos prici da ce da zavrsi motor cim mu covek uradi obradu radilice) javlja mi kako motor ne moze da proradi kako treba i da radi isto kao i ranije. Takodje navodi da ga je i sklapao i rasklapao dva puta i opet ne zna sta mu je. Na kraju naravno, odgovor: "Ovo nisam jos doziveo...". TOLIKO O STRUCNOSTI.
Da navedem jos da mi je i za to njegovo rasklapanje i sklapanje bez rezultata trazio i pare iako me je vec stavio u neprovatan trosak time sto mi je uzeo 120EUR za obradu radilice koja je nakon njegove intervencije opet bila za balansiranje. TOLIKO O MORALNOSTI.

Za sve koji odu kod Sime mogu samo reci: SRECNO!
Ovo za simu prvi put cujem da se neko zali na kvalitet,zale se ljudi samo na cenu.Kazu da je odlican majstor ali skup.Dobro je da si to  napisao prijatelju da svi znaju o kome je rec.Ja stvarno neznam koga bi nekome mogao sada da predlozim o d majstora.Sima je ovlasceni serviser za tohacu cini mi se.
Dunav moje more Zemun moj grad!!!!!!!!!!!!

Van mreže drpop

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 26
  • PA-058A, PA-650D & PA-129E
Odg: koga obavezno izbegavati
« Odgovor #9 poslato: 25, 01, 2010, 15:04:45 posle podne »
Srecom pa Sima nije jedini ovlasceni u BG za Tohatsu.  :dance1:
Posto sam skoro kupio nov Tohatsu prvo sam se raspitao oko toga, posto ne zelim da imam nikakvog posla sa njim.

Van mreže Evil_Zo

  • Dugouhi obalski proždrljivac ( ćevapožder )
  • **
  • Poruke: 54
  • Pol: Muškarac
    • Na dva tocka
Odg: koga obavezno izbegavati
« Odgovor #10 poslato: 25, 01, 2010, 18:17:33 posle podne »
Srecom pa Sima nije jedini ovlasceni u BG za Tohatsu.  :dance1:
Posto sam skoro kupio nov Tohatsu prvo sam se raspitao oko toga, posto ne zelim da imam nikakvog posla sa njim.

I ja uzeh nov Tohatsu prije mjesec dana, pa ako moze preporuka gdje da ga servisiram u garantnom roku (a i inace)? Ja sam mislio da je Simo dobar, sad si me malo uplasio.
Zivi svaki dan ka' da ces sjutra umrijeti, cuvaj se sramote ka' da ces trista godina zivjeti.

Van mreže drpop

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 26
  • PA-058A, PA-650D & PA-129E
Odg: koga obavezno izbegavati
« Odgovor #11 poslato: 26, 01, 2010, 10:28:51 pre podne »
Srecom pa Sima nije jedini ovlasceni u BG za Tohatsu.  :dance1:
Posto sam skoro kupio nov Tohatsu prvo sam se raspitao oko toga, posto ne zelim da imam nikakvog posla sa njim.

I ja uzeh nov Tohatsu prije mjesec dana, pa ako moze preporuka gdje da ga servisiram u garantnom roku (a i inace)? Ja sam mislio da je Simo dobar, sad si me malo uplasio.

Verujem da je redovan servis takodje "dranje" sa cenom tako da cu ga ja servisirati sam. Promenim ulje i filter, kao i ulje u cizmi, kao sto i pise u uputstvu, nema tu neke nauke. Sto se garantnog roka tice on u svakom slucaju ostaje 25 meseci posto uvek mozes reci da je motor radio manje od 10 sati i da nije ni doslo vreme prvom servisu, to niko ne moze da utvrdi.

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16666
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: koga obavezno izbegavati
« Odgovor #12 poslato: 26, 01, 2010, 11:47:33 pre podne »
Verujem da je redovan servis takodje "dranje" sa cenom tako da cu ga ja servisirati sam. Promenim ulje i filter, kao i ulje u cizmi, kao sto i pise u uputstvu, nema tu neke nauke. Sto se garantnog roka tice on u svakom slucaju ostaje 25 meseci posto uvek mozes reci da je motor radio manje od 10 sati i da nije ni doslo vreme prvom servisu, to niko ne moze da utvrdi.

mislim da time gubis garanciju

Van mreže Evil_Zo

  • Dugouhi obalski proždrljivac ( ćevapožder )
  • **
  • Poruke: 54
  • Pol: Muškarac
    • Na dva tocka
Odg: koga obavezno izbegavati
« Odgovor #13 poslato: 26, 01, 2010, 12:22:12 posle podne »
Verujem da je redovan servis takodje "dranje" sa cenom tako da cu ga ja servisirati sam. Promenim ulje i filter, kao i ulje u cizmi, kao sto i pise u uputstvu, nema tu neke nauke. Sto se garantnog roka tice on u svakom slucaju ostaje 25 meseci posto uvek mozes reci da je motor radio manje od 10 sati i da nije ni doslo vreme prvom servisu, to niko ne moze da utvrdi.
Da, ali sta ces sa tzv. "nultim" servisom? Na mom modelu se mora odraditi servis prije pustanja motora u rad i tek od tog trenutka ti vazi garancija. Fora je u tome da kada uradis taj servis, jedan list iz servisne knjizice dajes serviseru koji to prosledjuje uvozniku i tek od tog dana je tvoj motor zvanicno u upotrebi i tek od tada ti garancija i vazi.
Zivi svaki dan ka' da ces sjutra umrijeti, cuvaj se sramote ka' da ces trista godina zivjeti.

Van mreže drpop

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 26
  • PA-058A, PA-650D & PA-129E
Odg: koga obavezno izbegavati
« Odgovor #14 poslato: 26, 01, 2010, 12:45:45 posle podne »
Verujem da je redovan servis takodje "dranje" sa cenom tako da cu ga ja servisirati sam. Promenim ulje i filter, kao i ulje u cizmi, kao sto i pise u uputstvu, nema tu neke nauke. Sto se garantnog roka tice on u svakom slucaju ostaje 25 meseci posto uvek mozes reci da je motor radio manje od 10 sati i da nije ni doslo vreme prvom servisu, to niko ne moze da utvrdi.
Da, ali sta ces sa tzv. "nultim" servisom? Na mom modelu se mora odraditi servis prije pustanja motora u rad i tek od tog trenutka ti vazi garancija. Fora je u tome da kada uradis taj servis, jedan list iz servisne knjizice dajes serviseru koji to prosledjuje uvozniku i tek od tog dana je tvoj motor zvanicno u upotrebi i tek od tada ti garancija i vazi.

Ne znam gde si kupio motor, ja sam ga kupio u AC Opremi i pre nego sto sam ga preuzeo tamo je dosao serviser i uradio nulti servis.