Autor Tema: Radionica za profesionalno farbanje plovila AKERS  (Pročitano 6289 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Akers

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 73
  • Pol: Muškarac
  • Pronacicemo put ili cemo ga sami stvoriti...
Odg: Radionica za profesionalno farbanje plovila AKERS
« Odgovor #15 poslato: 13, 12, 2017, 20:43:49 posle podne »
Lepo je znati
Lepo je podeliti
A još je lepše ne praviti nauku od
Farbanja čamca
Lepo je kada za odredjenu sumu novca pripremis i ofarbas objekat koji ne treba posle dirati 5-10 godina a posle toga samo osvezavati zavrsni premaz.
A nije lepo kada za odredjenu sumu novca pripremite i ofarbate camac i to morate da radite svake ili svake druge godine iznova i iznova.
Kada nesto platite red je da za to dobijete kvalitet.
I da farbanje je nauka jer mnogo parametara utice na kvalitet koji laici i amateri zanemaruju pa na kraju imaju probleme.Neophodna je kvalitetna priprema povrsine.
Kvalitetna boja.
Povrsina mora biti otprasena,odmascena i oslobodjena svih nestabilnih cestica,
Vlaga ne sme biti veca od 80%,temperatura lima ne sme biti manja od 5c ni veca od 35c.Tacka rose ne sme biti veca od 3 itd itd.Osnovni premazi su na nitro bazi a zavrsni na bazi poliuretanskih smola.Mora se postovati interval koji mora proci izmedju nanosenja dva premaza
Da bi se sve ovo ispoštovalo mora se posedovati aparatura koja meri gore navedene parametre.Dobra oprema i sto je najvaznije dobro znanje.Ja kada nekome uradim objekat on me ne zove najmanje 5 godina osim na pice :)
Akers doo
Prefesional paint

Peskarenje i Farbanje
Antikorozivna Zastita

Mob:0637519071
Mob:0637651257
Fix:022658849
Fax:022613403
email:lacalmd@yahoo.com

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2649
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Radionica za profesionalno farbanje plovila AKERS
« Odgovor #16 poslato: 13, 12, 2017, 22:48:05 posle podne »
Jes vala, covek je apsolutno u pravu sto se tice postupka kako bi trebalo da se radi, to bi trebalo da bude standard e sada sto neko misli da je auto i brod isto to je druga stvar.

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2649
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Radionica za profesionalno farbanje plovila AKERS
« Odgovor #17 poslato: 14, 12, 2017, 00:09:18 pre podne »
Samo mi nije jasno kako su to osnovni premazi na nitro bazi, valjda su na epoxi bazi majku mu

Van mreže Ljuba

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 670
  • Pol: Muškarac
Odg: Radionica za profesionalno farbanje plovila AKERS
« Odgovor #18 poslato: 14, 12, 2017, 11:58:54 pre podne »
Verovatno zavisi od toga kako je koji proizvođač razvio tu liniju/hemiju proizvoda. Kako god, za tvoj brod morao bi da digneš dugogodišnji kredit  upavusi ako bi hteo sve to tako.

Van mreže Akers

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 73
  • Pol: Muškarac
  • Pronacicemo put ili cemo ga sami stvoriti...
Odg: Radionica za profesionalno farbanje plovila AKERS
« Odgovor #19 poslato: 14, 12, 2017, 22:24:28 posle podne »
Verovatno zavisi od toga kako je koji proizvođač razvio tu liniju/hemiju proizvoda. Kako god, za tvoj brod morao bi da digneš dugogodišnji kredit  upavusi ako bi hteo sve to tako.
Samo mi nije jasno kako su to osnovni premazi na nitro bazi, valjda su na epoxi bazi majku mu
Jes vala, covek je apsolutno u pravu sto se tice postupka kako bi trebalo da se radi, to bi trebalo da bude standard e sada sto neko misli da je auto i brod isto to je druga stvar.
Pa uvek je jeftinije uraditi kako treba iako na prvi pogled izgleda skupo nego uraditi lose a misliti da ste prosli jeftinije.
Konkretno kada su u pitanju polovila pogotovo malo veca kada uradite dobro ne morate desetak godina nista da radite a kada se uradi lose mora se raditi svake druge godine i sad kada se uzme u obzir vadjenje,transport ponovno farbanje itd izadje mnogo skuplje.

U pravu ste osnovni premazi su epoksi ali mi farbari ih u zargonu zovemo nitro zbog razredjivaca a i da bi novi radnici znali koji razredjivac da koriste.

Ja se bavim peskarenjem i farbanjem i prodajem boju ali savete delim besplatno ko god da ima pitanje moze slobodno da nazove ili posalje poruku.
Kod mene je recimo peskarenje i farbanje:
Camca cca5-6m  oko 350-400eura i tu ulazi peskarenje dva premaza osnovne dva premaza poliuretana i antifauling ispod vodene linije
Jahte od 8-10m su od 1000-2500eura zavisi sta se radi u tu cenu ulazi priprema povrsine(Peskarenje ili mehanicko ciscenje) dva premaza osnovne ,dva premaza poliuretana,dva premaza antifaulinga ispod vodene linije ispisivanje inicijala itd
Baylineri su od 800-1500eura zavisi da li ima puno gitovnja koliko je ostecen zelkot itd u tu cenu ulazi priprema do 100% zdrave povrsine nanosenje dva premaza Purprajmera nanosenje poliuretana iznad vodene linije,nanosenje antifaulinga ispod vodene linije.

Kome god treba savet neka slobodno pozove bez obaveze da ja izvodim radove ili da se kupi boja od mene.Ja izvodim radove po celoj Srbiji ali nije realno da mi neko dotera camac ko je udaljen 500km a ja uvek mogu da  dam savet i da preporucim najbolje farbare u blizini mesta gde se objekat nalazi posto ih poznajem sve.

Evo slike poliesterskog brodica iz Bjeljine kako je izgledao kad je dosao pa ofarban u Purprajmer i zavrsno ofarban u 4 premaza Poliuretana i tri premaza Antifaulinga cena je 1500eura.
Akers doo
Prefesional paint

Peskarenje i Farbanje
Antikorozivna Zastita

Mob:0637519071
Mob:0637651257
Fix:022658849
Fax:022613403
email:lacalmd@yahoo.com