Autor Tema: Peskiranje i farbanje  (Pročitano 6837 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2650
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Peskiranje i farbanje
« Odgovor #30 poslato: 09, 06, 2017, 13:27:49 posle podne »
Ne mogu da se nazalost ne nasmejem Ljubo na tvoj kometar:) Cuj rokovi, ispitivanje debljine:):):) to da smo u Holandiji sigurno a kod nas da budes srecan ako hoce i da pocnu da rade prijatelju moj.

Van mreže Bakara

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1095
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Albin 25
  • Marina: Zemun
  • Veličina: 8.3m
Odg: Peskiranje i farbanje
« Odgovor #31 poslato: 09, 06, 2017, 13:44:40 posle podne »
@broker975fx
Nisam pratio redovno, jesi jos u fazi sredjivanja remorkera ili si zavrsio?
Svaki dan proveden na reci, ne racuna se u zivotni vek

Van mreže zankiki

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1911
  • Pol: Muškarac
  • Dunav oko Novog Sada
    • Marissa
  • Brod tip: Pasaat 735
  • Marina: Plavi Dunavac, Novi Sad
  • Veličina: 8.65
Odg: Peskiranje i farbanje
« Odgovor #32 poslato: 09, 06, 2017, 15:13:36 posle podne »
Po ovom komenataru, i nedostatku svežijih slika sa lica mesta, rekao bih da je pri početku  XKJHDGASED

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2650
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Peskiranje i farbanje
« Odgovor #33 poslato: 09, 06, 2017, 17:17:36 posle podne »
@broker975fx
Nisam pratio redovno, jesi jos u fazi sredjivanja remorkera ili si zavrsio?

Zavrsio ha

Van mreže evrotec

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 169
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Peskiranje i farbanje
« Odgovor #34 poslato: 09, 06, 2017, 22:21:15 posle podne »
Ovaj Akers vam je prevarant jer sam pogodio sa njim
Da mi ofarba gliser hempelom i platio mu 1000 evra prvo me je zavrnuo
Kad ce biti gotovo i ja narucio avion doleteo u Srbiji nije bilo gotovo
Kad sam dosao sledeci put ofarban uzasno valjkom nekom zorkom
Idpod vodebe linije neka braon zametal koja se ljusti uzas
Boki mehanicar je video camac raspitajte se kod njega
Ali ja mu verovao i dao mu novac unapred

Van mreže Akers

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 73
  • Pol: Muškarac
  • Pronacicemo put ili cemo ga sami stvoriti...
Odg: Peskiranje i farbanje
« Odgovor #35 poslato: 09, 12, 2017, 22:45:07 posle podne »
Gde se nalazi firma?, meni sve ovo dolazi na red sledeće godine pa je vreme da krenem sa propitivanjem  6589

Dalje, poučen iskustvom drugih kolega koji su radili tu i tamo (pa se opekli) imam par podpitanja:
-Da li se posle peskiranja radi ispitivanje trupa na debljinu limu na pojedinim tačkama, cenim da sve treba dobro ispitati/okrpiti pre nego se pristupi farbanju.
-U kom periodu godine se može raditi kao i da li se preciziraju rokovi?

Postovani posle peskarenja se vrsi ispitivanje trupa na velikim objektima(Guraci,Tegljaci,Remorkeri,Barze,Jahte,Kruzeri itd) bruse se kontrolne tacke (Jugoregistar, LLoyd Registar odnosno registar zemlje iz koje dolazi objekat)  i gde je debljina lima ispod 5mm radi se zamena lima.I na manjim objektima bi se takodje morala periodicno meriti debljina lima ali to kod nas nije obaveza bar za sada,zbog toga se mnogi objekti potope jer voda totalno pojede lim.Uglavnom kada se napravi novi objekat opeskari i ofarba u kvalitetu i kada se vrsi vadjenje i farbanje na svakih 5/7 godina lim uvek mora biti iste debljine bez ostecenja i posle 30 godina  a na objektima koji se nekvalitetno urade voda i korozija ostecuju i tanje lim do momenta kada se lim mora menjati.Napomena:Kvalitetno peskarenje i nanosenje punog sistema boje sa kupovinom boje ne moze da kosta vise od 50eura po m2 a zamena jednog m2 sa secenjem kupovinom lima ukrajanjem varenjem i farbanjem kosta od 250 do 400 eura po m2,pa sami procenite sta je isplativije.Ja sam naprimer ove godine radio farbanje i zamenu table u Marini Dorcol na Objekatu VUK gde je lim bio toliko pojeden na prednjoj kosini da je tokom pripreme bio probusen na 11 mesta.
Radjen je pun sistem:
Hempel Hempadur 17 Quatro dva puna premaza
Hempel poliuretan dva puna premaza
Ispisivanje inicijala i ukrasnih linija
Rok:Pocetak cetvrtak zavrsetak nedelja.
Najbolje vreme za izvodjenje radova je mart-novembar a preko zime se mora raditi u zatvorenom prostoru.

Firma se nalazi u Ravnju blizu Sremske Mitrovice radove izvodimo po celoj Srbiji za sve informacije i savete mozete me pozvati na 0637519071  069658849


evrotec
Kako te nije sramota da napises ovakve gluposti
Gliser ti je ofarban dva puta Hempel pur prajmer cela povrsina.
Iznad vodene linije Hempelov poliuretanski lak (Bela)
Ispod vodene linije tri premaza Hempelovog Antifaulinga(Dark red takav si trazio) ako nadjem slike u arhivi postavicu ih.
Doterao si gliser i rekao da ces doci za dve nedelje,posle si zvao da pitas da li mozes doci za tri nedelje.
To sto ti se ljusti je antifauling koji si trebao kvasiti vodom prva dva dana ako objekat nisi odmah pustao u vodu a nisi.Vise puta sam ti napomenuo da obavezno pokvasis Antifauling jer ako to ne uradis a bude stajao na suncu posto je bio jul mesec da ce ti se boja oljustiti.Ako ti se boja pocela ljustiti mogao si nazvati reci da si zaboravio da pokvasis ja bio poslao radnika da ponovo pripremi podvodni deo i ponovo nanese antifauling.
Novac si mi dao kada si dosao po objekat i bio si jako zadovoljan.Kod mene prolazi samo kvalitet i svako ko nije zadovoljan nije u obavezi da plati niko u zivotu nije imao prigovor ovo sad prvi put vidim.
Kako radimo,sta radimo i koliko radimo vidi se na slikama koje sam postavio sve slike su moje gde sam namerno stavio sebe da se vidi da su prave a ne skinute sa neta.
Na slikama se moze videti poliesterski brodic  Bela ladja kako je izgledao kada je dosao a kako izgeda zavrsen.Takodje se vidi aluminijumski splav koji je radio DJENA SHIP iz Macvanske mitrovice koji smo farbali u punom sistemu(Prajmer za aluminijum+Medju premaz+Dva premaza poliuretana +Antifauling ispod vodene linije)Takodje se na slikama vide ove zute konstrukcije sa valjcima koje sluze za spustanje cevi za gasovod na dno okeana a koji smo radili za Holandsku firmu SAS(Peskarenje SA 2,5+nanosenje 4 premaza intergard 420, debljina suvog filma 450 mikrona+nanosenje dva premaza poliuretanskog laka Interthane 990 debljina suvog filma 100mikrona.Ukupno 550mikrona +garancija 30 godina.
Toliko o profesionalnosti i kompententnosti.


Najkvalitetniji program boja i lakova.
HEMPADUR 17633 - 2300,00 dinara/lit
HEMPADUR 45143 u crnoj nijansi - 2400,00dinara
HEMPADUR 45143 u sivoj i crvenoj nijansi - 2200,00dinara /lit
HEMPADUR 15570 - 2000,00dinara/lit
HEMPADUR MULTI-STRENGTH 35530 - 4500,00dinara/lit
HEMPATHANE TOPCOAT 55210 - 3300,00dinara/lit
HEMPELs SPEED DRY ALKYD 43141 - 1500,00dinara/lit
HEMPELs UNI-PRIMER 13140 - 1700,00dinara/lit
HEMPELs THINNER 08450 - 600,00dinara/lit
HEMPELs THINNER 08080 - 500,00dinara /lit
Paketi za antikliznu površinu u svim nijansama.
HEMPADUR QUATRO - 3000,00 dinara/lit

Imamo i ceo International paint program.

Isporuka jedan dan.
Za vece količine dajemo popust.
Izradjujemo planove/sisteme  farbanja za plovne objekte, konstrukcije prehrambenu industriju, tankove za pitku vodu itd

Primeri sistema koji svaki vlasnik plovila trteba da zna bez obzira koja ce mu farbarska kuca farbati plovni objekat.

Peskarenje kvaliteta SA 2,5
Boja
Nanosenje Prvog osnovnog epoksi premaza
Nanosenje Drugog osnovnog epoksi premaza
Nanosenje zavrsnog poliuretanskog laka
Nanosenje antifaulinga ispod vodene linije

Ovo sto sam napisao je gore je obavezujuci sistem za sve koji zele extra kvalitet za svoje plovne objekte,pogotovo one dotrajale a narucito nove koje se prvi put rade,na ovako uradjenim plovilima nema farbarskih radova narednih deset i vise godina.
Oni objekti koji su u dobrom stanju mogu biti osvezeni i kvalitetno uradjeni na sledeci nacin:

Mehanicko ciscenje kvaliteta St-3/Pt-3
Boja
Nanosenje  osnovnog epoksi premaza
Nanosenje zavrsnog poliuretanskog laka
Nanosenje antifaulinga ispod vodene linije

Sto se Boja tice opet cu navesti redosled u svetu po kvalitetu:
Hempel,International paint
Sigma
Ameron
Jotun
Tikkurila
Sve ostalo sto se pominje na ovom forumu je druga klasa ili cak treca Pitura,Zvezda,Helios 2-1,3-1 i ostale boje.Profesionalne boje su napravljene da traju vise od deset godina bez promene.



Akers doo
Prefesional paint
Peskarenje i Farbanje
Antikorozivna Zastita
Mob:0637519071
Mob:069658849
Fax:022613403
email:lacalmd@yahoo.com

Akers doo
Prefesional paint

Peskarenje i Farbanje
Antikorozivna Zastita

Mob:0637519071
Mob:0637651257
Fix:022658849
Fax:022613403
email:lacalmd@yahoo.com