Autor Tema: Izbor motora  (Pročitano 3643 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže budens72

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 2075
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 11
Odg: Izbor motora
« Odgovor #15 poslato: 24, 03, 2013, 10:42:31 pre podne »
Po meni je najgore ako se motor forsira na punom gasu zato što mu fali snage....tad je potrošnja najveća,a habanje da ne pričam.
Više sam za varijantu (ako se može), da motor bude jači 20-30% od potrebne snage, tako da se vozi u idealnom režimu, gde mu je potrošnja manja a habanje minimalno.... a ima uvek rezerve snage ako je potrebno
Dunav je moje more.....

Van mreže maverick

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1180
  • www.mojaladja.com
Odg: Izbor motora
« Odgovor #16 poslato: 24, 03, 2013, 11:38:53 pre podne »
Tako bi bilo najbolje  thumbup

Van mreže mossi

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3108
  • Pol: Muškarac
  • Somborac
    • VARALICA II - AP323A
    • APATIN-Kampovanje-Pecanje-Plovidba
  • Brod tip: Pecaroški alu
  • Marina: Apatin
  • Veličina: 5.5m
Odg: Izbor motora
« Odgovor #17 poslato: 24, 03, 2013, 13:21:15 posle podne »
Pa lepo sam ti napisao 40hp 4t  tamburanje

Van mreže maverick

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1180
  • www.mojaladja.com
Odg: Izbor motora
« Odgovor #18 poslato: 24, 03, 2013, 13:31:12 posle podne »
A bas me hebes  jh nema se za 40 ks , nema se ni za ovih 50... lol

Van mreže Traper

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 5
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Trofej
Odg: Izbor motora
« Odgovor #19 poslato: 24, 03, 2013, 13:47:21 posle podne »
Kod motora koji su na knap izabrani za gliserska dna ima puno problema.
Ukoliko se samo malo optereti čamac i isti ne može izglisirati pa postane kako su to novokomponirani proizvođaći i komecijalisti izmislili poludeplasman ( to je gliser koji nije usipo izglisirati) Osim znatno povečane potrošnje i opterečenja agregata, opterečuju se i svi drugi sklopovi osovinski vod, aksijalni ležaji , kopča i posebno se kod vanbrodskih motora lomi se krmeno zrcalo.
Možda ovi tehničko-mehanički problemi su zanemarivi u odnosu na moralne. Kada neko dođe i kaže na izlet čemo povesti moju  mamu, e tu je sada problem. Kako objasniti da ne može draga punica u čamac jer ne mogu izglisirati i trošim 100 na 100 i lomim krmeno zrcalo, pa samo malo moram pretvoriti u ni malo.........http://www.mojaladja.com/forum/Smileys/akyhne/m1617.gif