Da proširimo malo sa akumulatorom i njegovim okruženjem.
Sve se svodi na merenje napona akumulatora.Nov akumulator u stanju mirovanja ima napon oko 12,6 ,akumulator pri kraju radnog veka u stanu mirovanja ima oko 12,4 .Kada se puni na vozilu regulator održava napon oko 14-14-2 V.Kada se pali vozilo napon nebi trebao da padne ispod 9,5 V.Kada vozilo radi i kad uključimo sve potrošače napon nebi trebao pasti više od 0,3 V.Naravno ovo merenje treba izvesti na akumulatoru ali ako je veće odstupanje treba proveriti napon i na alternatoru.Također napon na liniji plus voda i liniji minusa (desi se da alternator nema dobar kontakt sa motorom usled korozije i prljvštine).Tako da Miso mozes sa unimerom u stanju mirovanja proveriti akumulator napon nebi smeo da padne ispod 12,5v.Ako su akumulatori povezani moras da ih raskacis pa da posebno meris napon na svakom posebno.