Онда смо подесили трим померањем граничника за две рупе. Мотор је претходно био у највишем положају и сад смо га мало спустили - "подвукли" под крму.
Иако је ветар био веома снажан, нисмо могли да одолимо искушењу.
Препустио сам нашем Шваби, Армину, да обави пробну вожњу.
Армин је, иначе, човек с великим искуством на води, познаје моторе, познаје овај чамац - идеалан човек за пробу.
Практично, чим смо кренули, осетили смо разлику.
Мотор је лепо прихватио гас и већ после померања ручице гаса у средњи положај, чамац се избацио из воде и почео да глисира. Практично, без напора.
Обратио сам пажњу на обртомер... Сећате се, писао сам да при пуном гасу нисмо могли да постигнемо више од 4500 обртаја у минуту.
Е, данас, смо постигли 4680 обртаја!
Мотор је у свим режимима радио мирно и тихо. Данас нисмо обраћали пажњу на утрошено гориво и на време проведено на води. Занимало нас је само како се понаша на води и шта је с обртајима.
А закључак је једноставан: добили смо боље лежање на води и нешто већи број обртаја.
Сад предстоји експериментисање с новим пропелером. Верујем да с пропелером 9,3-9,8 х 10/9 могу да добијем још мало обртаја и можда још километар-два на сат.
Али о томе ћу вас известити касније...