Autor Tema: Hronologija Đerdapa  (Pročitano 3998 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Hronologija Đerdapa
« poslato: 09, 01, 2013, 23:48:09 posle podne »

Van mreže packe

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 771
    • FISHERMANS
  • Brod tip: DUNAVSKI HUNTER
  • Marina: KARABURMA
  • Veličina: 8M
Odg: Hronologija Đerdapa
« Odgovor #1 poslato: 10, 01, 2013, 08:27:45 pre podne »

Van mreže packe

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 771
    • FISHERMANS
  • Brod tip: DUNAVSKI HUNTER
  • Marina: KARABURMA
  • Veličina: 8M
Odg: Hronologija Đerdapa
« Odgovor #2 poslato: 10, 01, 2013, 08:30:56 pre podne »

Van mreže STG

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2738
  • Pol: Muškarac
Odg: Hronologija Đerdapa
« Odgovor #3 poslato: 10, 01, 2013, 09:28:34 pre podne »
Svako malo volim ovo da pogledam,ali kada se cuju price starih ladjara,kako je sve to izgledalo,kuda i kako se plovilo,gde su sada te prelivene stene,balon stanice,sela,kao se ranije prolazio Baba-Kaj,ma najezi se covek. hi

Van mreže dugamm

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 179
  • Pol: Muškarac
  • BULKA , BG-626E ,Marina "Ada Ciganlija"
Odg: Hronologija Đerdapa
« Odgovor #4 poslato: 10, 01, 2013, 18:50:49 posle podne »
Nedavno sam cuo informaciju da su lokomotive koje su vukle brodove uzvodno kroz Sipski kanal , sve podavljene i da su u Dunavu.

Nemogu da verujem da se to desilo . Neznam da li je ova informacija tacna ??

Ako je tako , onda smo mi stvarno bili prebogata , bahata drzava koja nije znala da sacuva svoje blago (zamislite te lokomotive u nekom Muzeju tehnike )
Ploviti se mora , ziveti ne !

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Hronologija Đerdapa
« Odgovor #5 poslato: 10, 01, 2013, 20:01:01 posle podne »
Ko zna ako nisu imali kako da transportuju 40-50 tona a one sve jedno bile razdrdane, mpžda su i procenili da je isplativije da se ne vade - mada moram priznati da neverujem u tu priču

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3011
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Hronologija Đerdapa
« Odgovor #6 poslato: 12, 01, 2013, 11:52:54 pre podne »

Van mreže STG

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2738
  • Pol: Muškarac
Odg: Hronologija Đerdapa
« Odgovor #7 poslato: 12, 01, 2013, 19:30:57 posle podne »
Dobar link Dule,dobar...

Van mreže packe

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 771
    • FISHERMANS
  • Brod tip: DUNAVSKI HUNTER
  • Marina: KARABURMA
  • Veličina: 8M
Odg: Hronologija Đerdapa
« Odgovor #8 poslato: 12, 01, 2013, 22:35:45 posle podne »
 clap clap clap clap

Van mreže dalibor

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 377
  • Pol: Muškarac
    • Ime broda:Anja
  • Marina: Lepi Mika
  • Veličina: 9m
Odg: Hronologija Đerdapa
« Odgovor #9 poslato: 13, 01, 2013, 09:09:53 pre podne »
Svaka čast! Konačno da vidim kako je to izgledalo pre mnogo godina. clap clap
Ali sistem "DOĐI AMO"je neverovatan. Pitam se koliko je godina potrebno da se steknu uslovi da bude opet tako.
Život je jedan a Dunav večan

Van mreže packe

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 771
    • FISHERMANS
  • Brod tip: DUNAVSKI HUNTER
  • Marina: KARABURMA
  • Veličina: 8M
Odg: Hronologija Đerdapa
« Odgovor #10 poslato: 13, 01, 2013, 16:22:35 posle podne »

Van mreže dalibor

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 377
  • Pol: Muškarac
    • Ime broda:Anja
  • Marina: Lepi Mika
  • Veličina: 9m
Odg: Hronologija Đerdapa
« Odgovor #11 poslato: 14, 01, 2013, 18:12:42 posle podne »
Nisam siguran da sam ikada čuo za te alate.
Ako ih iskopaš voleo bi da ih snimim,pošto takve stvari više ne postoje.
Život je jedan a Dunav večan

Van mreže ripce

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 12
  • www.mojaladja.com
Odg: Hronologija Đerdapa
« Odgovor #12 poslato: 14, 01, 2013, 18:50:36 posle podne »
Što se tiče lokomotiva ima jedna do pola se vidi na mestu gde je potopljen stari Donji Milanovac

,izvinjavam se za kvalitet snimka -slikano je mobilnim telefonom ,sa vode se bolje vidi ,ne mogu da kažem čemu je ova služila al je sigurno strašno što je ostavljena da je zatrpa mulj.

Van mreže masinac

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 14
  • Pol: Muškarac
  • sulina-regensburg
    • deligrad
  • Brod tip: gurac
  • Veličina: 36m
Odg: Hronologija Đerdapa
« Odgovor #13 poslato: 28, 01, 2014, 21:07:28 posle podne »
Od 1966- 1976god. plovio sam dunavom od Regezburga do Crnog mora i sve ovo oko DJerdapa gledao svojim ocima.samo da dam nekoliko podataka: Brod "VASKAPU" koji je pomagao drugim brodovima imao je parnu masinu snsge 4000KS i imao parnu "vintu" pomocu koje je pravlacio druge brodove. kroz Sipski kanal brodovima je pomagala parna lokomotiva sa obale na desnoj strani Dunava. betonske kocke i trokraki jezevi koji su bacani u Dunav bili su teski 6t. kada je ostalo samo 100m nepregradjenog Dunava brzina brodova uzvodno sa najvise dve barze-slepa bila je oko 1km/cas. visinska razlika ispod i iznad Brane iznosi 36m i prevodjenje brodova se vrsi iz dva puta po 18m gore-dole.Sada se uticaj DJerdapa pri srednjev vodostaju oseca sve doN.Sada. Ako nekog nesto interesuje neka pita, sta znam odgovoricu hi 25648