30.05.2010. DRUGI DANIsplovljavamo oko 7 časova. Dočekuje nas tmurno i kišovito jutro.
Gornja rajna ostaje iza nas. Približavamo se Rajni.
Mesto na kome se Rjna deli na gornju i donju Rajnu. Ulaz u gornju Rjnu je označen svetionikom.
[/url]
Benzinska pumpa na vodi. Pored goriva može se kupiti i razni drugi provijant.
Sale i Milan su dežurni. Saobraćaj na Rajni je izuzetno gust, veliki brodovi o malim ne vode baš nikakvog računa. Moramo da se sklanjamo na vreme i zato se mora gledati i ispred i iza sebe. Ko je za kormilom ne dobija sledovanje ruma.
Vreme nam baš nije išlo na ruku.
Brodovi prolaze na samo par metara od nas pod punim gasom. Naš brodić se izuzetno dobro ponaša na talasima tako da smo se brzo navikli na „bliske susrete“. Uskoro na to nismo ni obraćali pažnju.
Evo zašto se kaže „pun k´o brod“.
Kao na autoputu, sve je označeno. Još malo pa smo u marini....
Oznaka kilometra. Zanimljivo je da se na Rajni kilometri označavaju od izvora ka ušću.
Na svakih 100m je oznaka za „stoticu“ kilometra koji prolazite.
Oznaka za pola kilometra.
Kraj svakog špora na levoj obali označen je zelenom „šticom“, a na decnoj naravno crvenom.
U marinu Weesel uolovljavamo u 18.45 po žestokom nevremenu. Srećom kratko je trajalo. Napokon mir i tišina. U marini nema domara ali na ulzu nalazimo kovertu sa informacijama gde se šta nalazi, koliko košta dnevni boravak, šifra za otvaranje vrata, toalet i ostalo....... U marini je i pumpa za gorivo, jednom rečju ništa ne fali.
Susreti sa policijom su česti ali nas nikada nisu zaustavljali. Videli su da smo uplovili u marinu po nevremenu pa su došli da vide da li je sve u redu.
Priključak za struju. 1€ dnevno, neograničena potrošnja ako potrošač nije većo od 2kw.
Nastaviće se...