Autor Tema: Greenline 40 :)  (Pročitano 5065 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Dule

  • Gost
Greenline 40 :)
« poslato: 25, 12, 2012, 20:33:46 posle podne »

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Nemo
  • Brod tip: Carver
  • Marina: Ada Ciganlija VK Partizan
  • Veličina: 33ft
Odg: Greenline 40 :)
« Odgovor #1 poslato: 25, 12, 2012, 21:34:53 posle podne »
Nista Linsenu ne fali!
A i ovaj je malo ruznjikav

Van mreže samardza

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 622
  • Pol: Muškarac
Odg: Greenline 40 :)
« Odgovor #2 poslato: 25, 12, 2012, 21:43:44 posle podne »
http://www.mornar.net/  ima kombinacija sa dizel i 2 elektro motora al po40 ks a ne kao neki sa10 stri

Van mreže samardza

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 622
  • Pol: Muškarac
Odg: Greenline 40 :)
« Odgovor #3 poslato: 26, 12, 2012, 21:53:54 posle podne »
Sto jes jes ti si prvi kod nas to isprobao izato ti svaka cast thumbup

Van mreže Zoran

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1687
  • Pol: Muškarac
  • BEOGRAD
    • Jedrilica
  • Brod tip: sam napravio
  • Marina: Ada Ciganlija
  • Veličina: 6m
Odg: Greenline 40 :)
« Odgovor #4 poslato: 26, 12, 2012, 22:12:55 posle podne »
Gde su to bili raritet ?
Vazno je ploviti,ploviti i ploviti.

Van mreže Zoran

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1687
  • Pol: Muškarac
  • BEOGRAD
    • Jedrilica
  • Brod tip: sam napravio
  • Marina: Ada Ciganlija
  • Veličina: 6m
Odg: Greenline 40 :)
« Odgovor #5 poslato: 26, 12, 2012, 23:07:52 posle podne »

             Zar nije ovde kod bloka45 neki tip prevozio na struju,ajde ako sretnem ortaka sta-
vicu njegovo ime.Na plitvicama su pre skoro 30g vozili turiste po jezeru.


Vazno je ploviti,ploviti i ploviti.

Van mreže Zoran

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1687
  • Pol: Muškarac
  • BEOGRAD
    • Jedrilica
  • Brod tip: sam napravio
  • Marina: Ada Ciganlija
  • Veličina: 6m
Odg: Greenline 40 :)
« Odgovor #6 poslato: 26, 12, 2012, 23:28:40 posle podne »

               Ma nekazem ja da to ne valja.Kad sam pravio jedrilicu,ideja mi je bila elektro motor
i agregat.80 posto na jedra 20 posto na motor,a struje koliko hoces zbog agregata.Tada je to
bilo preskupo za mene,a sada je kasno.Jedino za nesto novo.Pokusao bi tu kombinaciju elek-
tro motor i agregat,pa kad smisle super bateriju izbacim agregat.
Vazno je ploviti,ploviti i ploviti.

Van mreže oblak

  • Administrator
  • Talasožder Mali
  • *****
  • Poruke: 769
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Bayliner 2556 flybridge
  • Marina: Stenka, Beograd
  • Veličina: 25 ft
Odg: Greenline 40 :)
« Odgovor #7 poslato: 26, 12, 2012, 23:34:25 posle podne »
Mesechar i ja smo bili prosle godine na jednoj 33-ci na Bodensee u Nemackoj, ne znam dal je lepsi ili kvalitetniji.... Ima neverovatno dobro resen kuhinjski deo, okrenut i ka kabini i ka kokpitu. O pogonu nemam komentar, savrseno.
Zvoni, kucanje ne radi!

Van mreže dalibor

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 377
  • Pol: Muškarac
    • Ime broda:Anja
  • Marina: Lepi Mika
  • Veličina: 9m
Odg: Greenline 40 :)
« Odgovor #8 poslato: 27, 12, 2012, 07:28:16 pre podne »
O kojim ciframa pričamo?
Recimo za čamac od 3t poludeplasmanac.
Život je jedan a Dunav večan

Van mreže Misha D

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1780
  • plovilo: Linssen 29.9 ac gs
Odg: Greenline 40 :)
« Odgovor #9 poslato: 27, 12, 2012, 09:25:17 pre podne »
Osećam da će Linsen osvanuti u oglasima  lol
Nebi bilo Linssena u mene da je Atal svojevremeno hteo da uzme Antares8 u podracun za Greenline33.
Mozda ce sada hteti da uzmu L29.9 u podracun za G40. hahaha hahaha hahaha
Današnji dan je početak ostatka moga života....

Van mreže Pera GARMIN

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 724
  • Pol: Muškarac
Odg: Greenline 40 :)
« Odgovor #10 poslato: 27, 12, 2012, 09:39:09 pre podne »
Ali to nije važno.
Mene fascinira ova tehnika
Sve komande i kontrole na jednom uredjaju. Dokle će to doći...

Dule,
radi se na tome :)
http://www.empirbus.com/page/18/nxtproducts.htm

Van mreže samardza

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 622
  • Pol: Muškarac
Odg: Greenline 40 :)
« Odgovor #11 poslato: 03, 01, 2013, 13:44:45 posle podne »

Van mreže dugamm

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 179
  • Pol: Muškarac
  • BULKA , BG-626E ,Marina "Ada Ciganlija"
Odg: Greenline 40 :)
« Odgovor #12 poslato: 04, 01, 2013, 13:22:38 posle podne »
Interesuje me kako je to izvodljivo :

Motor za camac 40 KS , elektromotor 5 KW a agregat od 3KW

Gde je tu zakon o odrzanju energije ??

Ja ucio to svojevremeno u skoli , mozda je to sada neka nova nauka ??

Objasnite , prosvetlite .......
Ploviti se mora , ziveti ne !

Van mreže dugamm

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 179
  • Pol: Muškarac
  • BULKA , BG-626E ,Marina "Ada Ciganlija"
Odg: Greenline 40 :)
« Odgovor #13 poslato: 04, 01, 2013, 20:14:35 posle podne »
Pisali smo o snazi , pa smo presli na obrtni momenat .
 Molio bih nekoga ko se u ovo razume da napise neke formule (ja sam davno ucio a mrzi me da obnavljam gradivo).
Ako se elisa okrene 1200 puta , i predje odredjeni put , mislim da je svejedno kako se ona okrece , jer 1200=1200 (nemoze 1200 obrtaja od elektromotora da bude 3 puta JACE)

Nesvidja mi se konstatacija "po MOJIM saznanjima obrni momenat elektromotora je 3 puta veci od obrtnog momenta SUS motora" , lici mi na "NESTO MI SE JAVLJA"

Nezelim da polemisem , ali volim egzaktne tvrdnje utemeljene na zakonima fizike , kinetike.

Ako Dunav tece 4-6 km/h a mi plovimo uz solare 4-5 km/h , mislim da cemo ploviti  u mestu
« Poslednja izmena: 05, 01, 2013, 08:38:21 pre podne dugamm »
Ploviti se mora , ziveti ne !

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1206
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Greenline 40 :)
« Odgovor #14 poslato: 04, 01, 2013, 21:43:39 posle podne »
 dobro su ukomponovali hibrid konstruktori...ma ladja je ludilo...imao sam prilike da je osmotrim dobro iz blizine remek delo kvaliteta i klasičnog dizajna ...a tek kakva zavrsna obrada...
nikad kravata nikad stalni posao