Autor Tema: Marinizacija mercedesa 300 TD  (Pročitano 15585 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže stvlada

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 838
  • Pol: Muškarac
  • www.zavarivanje-stanimirovic.rs
  • Brod tip: sunbird corsair 198
  • Marina: ajk
  • Veličina: 6m
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #45 poslato: 24, 07, 2017, 21:56:14 posle podne »
   Posle skoro pet godina mogu da kazem da sam dobio ono sto sam trazio od mercedesa u gliseru.Jeste da je potrajalo,ali sad vredi za sve pare.Posle porinuca sam promenio par elisa i nisam dobio skoro nista,tako da sam i odustao od glisiranja.Onda je dosao drugar koji je tvrdio da camac sa tim motorom mora da izglisira.Nisam mu verovao sve dok nisam dao gas do kraja i u jednom trenutku osetio kako je camac izasao iz vode i dobio za njega neverovatno ubrzanje.Sve to smo testirali u bezanijskom zimovniku na kratkoj relaciji,tako da nisam merio brzinu.Obzirom da su marine sa obe strane biloje malo bzvz da divljam.Kao sto se vidi na snimku,na koritu je brada od algi nekih pola metra,tako da i to dodatno usporava camac.
    U prilogu kratki video

https://www.youtube.com/watch?v=qvRSkBAG1DE

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1339
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #46 poslato: 25, 07, 2017, 12:52:43 posle podne »
Dobro je...ti brkovi od zelenih algi su po boku od sunca i to se vidi...po dnu od braon algi se formira kao tepih 2-3cm debljine...to kad operes bi ce drasticno bolje...

PS.  ako ti je alu propeler a pojavi se mogucnost da ga zamenis istim takvim celicnim-prohromski bi ce sve to jos malo bolje
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže vepar

  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 560
  • Pol: Muškarac
  • www.maiordomus.co.rs
    • Princeza
    • Maior domus doo
  • Brod tip: Celicni tabanas sa kabinom
  • Marina: NREK Liman Novi Sad
  • Veličina: 9m
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #47 poslato: 25, 07, 2017, 16:58:41 posle podne »
Koliko je nekorektno ovo divljanje kroz marinu, cuvajte se pracki i kuglagera...
Bitno je jedno, a to su dve stvari rad, red i disciplina!

Van mreže Misha D

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1510
  • plovilo: Linssen 29.9 ac gs
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #48 poslato: 25, 07, 2017, 17:18:00 posle podne »
u istom rukavcu je je i Recna zandarmerija i carina, znaju da budu vrlo nezgodni kada neko brze prolazi blizu njih.
Svaka brzina veća od 5km, čak i kada šiklje tuda jure, nije dobrodošla.
U prvoj marini kod ulaza, marina Ajk, ima nervozni krimos sa onom prackom i metalnim kuglama, već nekoliko glisera je iskusilo njegovu preciznost.
« Poslednja izmena: 25, 07, 2017, 19:44:38 posle podne Misha D »
Današnji dan je početak ostatka moga života....

Van mreže MiletaStamat

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1475
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Cranchi Holiday
  • Marina: Nautički klub RADECKI-Zemun
  • Veličina: 6 metara
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #49 poslato: 25, 07, 2017, 19:12:36 posle podne »
Ništa  manji krimosi nisu ni gospoda koja divlja sa gliserima i skuterima pered čamaca, splavova i marina. Kad ih lepo zamoliš da smanje brzinu u prolazu pored samo se osmehnu i teraju po svome. Eto tragične vesti, srpski državljanin na moru u Crnoj Gori usmrtio skuterom turistu koji se vozio na pedalini.

Van mreže stvlada

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 838
  • Pol: Muškarac
  • www.zavarivanje-stanimirovic.rs
  • Brod tip: sunbird corsair 198
  • Marina: ajk
  • Veličina: 6m
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #50 poslato: 25, 07, 2017, 21:16:51 posle podne »
    Prosao sam samo dva puta kroz rukavac i niko me nije opominjao,bio je i radni dan.Toliko o tome,a ovo je tema o marinizaciji mercedesovog motora a ne pravilima ponasanja,verujem da ima takvih tema na forumu,pa tamo pisite o tome....

Van mreže oblak

  • Administrator
  • Talasožder Mali
  • *****
  • Poruke: 850
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Narval 960
  • Marina: Stenka, Beograd
  • Veličina: 9,6m
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #51 poslato: 25, 07, 2017, 23:16:38 posle podne »
Na celom potezu usce-Medjica je lom od glisiranja i talasa. Kod nas na Stenci je standardno zemljotres. Ne vidim da nigde policija radi svoj posao i sankcionise prekrsioce zabrane pravljenja talasa. Sta ste napali coveka sto je testirao camac.  Svaka cast covek na uspesnoj marinizaciji. To je koliko ja znam prvi Mercedes gliser  kgk
Zvoni, kucanje ne radi!

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2980
  • Pol: Muškarac
    • Laki
  • Marina: Ada Ciganlija
  • Veličina: 9.85m
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #52 poslato: 25, 07, 2017, 23:42:19 posle podne »
Na celom potezu usce-Medjica je lom od glisiranja i talasa. Kod nas na Stenci je standardno zemljotres. Ne vidim da nigde policija radi svoj posao i sankcionise prekrsioce zabrane pravljenja talasa. Sta ste napali coveka sto je testirao camac.  Svaka cast covek na uspesnoj marinizaciji. To je koliko ja znam prvi Mercedes gliser  kgk

Ima ih nekoliko cak i sa kabinom ali mora da se uradi pumpa i dizne.  Jer bez toga je badava davati gas do kraja  upavusi

Van mreže oblak

  • Administrator
  • Talasožder Mali
  • *****
  • Poruke: 850
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Narval 960
  • Marina: Stenka, Beograd
  • Veličina: 9,6m
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #53 poslato: 25, 07, 2017, 23:59:14 posle podne »
Na celom potezu usce-Medjica je lom od glisiranja i talasa. Kod nas na Stenci je standardno zemljotres. Ne vidim da nigde policija radi svoj posao i sankcionise prekrsioce zabrane pravljenja talasa. Sta ste napali coveka sto je testirao camac.  Svaka cast covek na uspesnoj marinizaciji. To je koliko ja znam prvi Mercedes gliser  kgk

Ima ih nekoliko cak i sa kabinom ali mora da se uradi pumpa i dizne.  Jer bez toga je badava davati gas do kraja  upavusi

Drzimo palceve da i Nemo  sto brze prohoda 114
Zvoni, kucanje ne radi!

Van mreže srsa

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1803
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #54 poslato: 26, 07, 2017, 05:12:31 pre podne »
Важно је Владо да си ти коначно задовољан. Још кад скинеш алге и травуљину.  ok  114   Него ЗоранТ рече да је челична-прохромска елиса боља(ја сам схватио за брзину) него алуминијумска - зашто?  sha

Van mreže stvlada

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 838
  • Pol: Muškarac
  • www.zavarivanje-stanimirovic.rs
  • Brod tip: sunbird corsair 198
  • Marina: ajk
  • Veličina: 6m
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #55 poslato: 26, 07, 2017, 08:59:43 pre podne »
    Prohromska elisa je bolja zato sto kraci imaju tanji zid i samim tim lakse sece vodu.Time bi dobio nesto malo na brzini,a cena nove je oko 300-400e,tako da je to za mene mnogo skupa igranka :)

Van mreže Zoran T

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1339
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #56 poslato: 26, 07, 2017, 09:55:41 pre podne »
Ne samo sto su lopatice tanje pa lakse idu kroz vodu vec su i bolje profilisane i kao takve efikasnije od alu...Vlado odlicno si odradio velik posao...ponavljam ako se ukaze mogucnost to bi bilo kao visnja na slag...
Kad ne mozes sa drugarima na Dunav ni more nije lose!

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • *****
  • Poruke: 986
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #57 poslato: 28, 07, 2017, 13:30:50 posle podne »
Mercedesove masine su stvarno motori koji se ozbiljno i dugotrajno mogu eksploatisati kao marine motori naravno moraju se ispostovati pravila prilagodjavanja na rezim rada na vodi. Pored pravilnog postavljanja sistema za hladjenje ulja i vode do sigurnosnih stvari kao sto je klapna za sprecavanje povrata recne vode u izduvni sistem. Ono sto je vazno napomenuti je i da za optimizaciju eksploatacije je potrebno dodatno dostelovati bosh pumpu i turbinu ako je verzija sa turbinom. Za razliku od rada na "tockovima" kojukarakterise cesta promena broja obrtaja  razlicitih stepena prenosa i naglog ubrzavanja rad na vodi je najpriblizniji kontinualnoj voznji trecom brzinom uz blagu uzbrdicu. Motor nema previse prostora da se zaleti saltanjem u nizu i obrtaji su stabilni.Bos pumpa nema potrebu za naglim spricanjem ali mora kontinualno da obezbedi dovod nafte na cilindre. Vlada je na svom primeru to i prakticno pokazao. Premestio je jednostavno motor iz auta u brod uradio izuzetnu marinizaciju ali camac nije dao maksimum, dok mu "final touch fine tuning " nisu dali boshista i majstor za turbine koji je spustio malo prag aktivacije turbine i na taj nacin pustio rezervu snage tacno u obrtaje koji su bili prag izglisiravanja ...i sad imamo mercedes trkalicu  sa veoma ekonomicnom potrosnjom dizela lozaka ili zejtina ...
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže Nidza

  • Oficir sa Malih Voda
  • ****
  • Poruke: 173
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
  • Brod tip: Bora 3
  • Veličina: 9m
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #58 poslato: 28, 07, 2017, 20:21:18 posle podne »
Bravo, znam iz licnog iskustva kako je to dobar osecaj kada si konacno uspeo da izglisiras nakon dosta cekanja  114

Sto se tice prohromska/alu elisa, osim cene jeste prednost prohromska elisa, ali treba obratiti paznju da ako je elisa "solid hub" tj. bez one gume u sredini, onda ide aluminijumska elisa obavezno jer se elisa pocepa u slucaju udarca, a osovina i prenosni mehanizam ostanu citavi, dok kod elisa sa onom gumom u sredini guma to resava pa moze covek da odabere prema mogucnostima.

A sto se tice glisiranja, osim motora, cistog korita i propelera, jako je bitno i opstrujavanje vode u zoni oko propelera (licno iskusio), moraju bas sve kockice da se sloze da bi bila maksimalna iskoristenost, tek kad je sve to zajedno slozeno ima smisla igrati se detaljnije sa izborom propelera.

Van mreže stvlada

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 838
  • Pol: Muškarac
  • www.zavarivanje-stanimirovic.rs
  • Brod tip: sunbird corsair 198
  • Marina: ajk
  • Veličina: 6m
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #59 poslato: 06, 08, 2017, 23:03:10 posle podne »
  Evo jos jednog snimka,snimano je na devetom kilometru save gde je dozvoljeno glisiranje

https://www.youtube.com/watch?v=N2KdHf0H2so