Pa da i ja i Vlajko ostadosmo duzni ...forumu za krajnju informaciju o marinizaciji
Ja mogu da dam svoj zakljucak da mi je projekat uspeo sto posto !
Ja sam doduse imao laksi zadatak jer sam marinizirao legendarnog petaka 2500cc beyz turbine fabricka oznaka om 602.
1. prilagodjenje elise.....fabricka elisa je bila dijametra 15 a korak 17 za fabricki motor od 5700cc i 260 konja,,,probao sam oko 16 elisa i sto probom sto racunicom dosao do elise dijametra 13,75 a koraka 15 motor maximalno postiye 4000 obrtaja dok je sa fabrickom elisom isao do slabasnih 1800 obrtaja
2. potrosnja na 1600 obrtaja svega tri litra po satu i brzina uzvodno 7.8 km po satu, na 2200 obrtaja potrosnja nesto preko 4 litre i bryina uzvodno tacno deset km na sat sto je i ujedno najbolji odnos potrosnje i predjenog puta...ide i vise recimo na visljim obrtajima 13 km glisersko korito krece u rovarenje vode i to nije vise ugodno ...ali to mi nije ni bio cilj..
3.opterecenje motora ...motor lepo dostize radnu temperaturu i stabilno radi sraymerno dodavanju gasa prima obrtaje ne pregreva se i drzi pritisak na tri do tri ipo bara,malo se trese na obrtajima 1300do 1600 i na leru ako je ukopcan da se krece ali petak je to trese se u tim obrtajima i na kolima..na 2200 zuji ko benyinac pravo zadovoljstvo slusati ga na duze ture..naravno uradio sam doobru izolaciju potpalublja tako da klasicne buke nema tek toliko da se prati stanje za nedaj boze..
Svi delovi koje sam pravio su se dobro pokazali i dobro funkcionisu ,mislim na izmenjivac ,granu i hladnjak ulja i servo ulja..
sve u svemu mogu reci da bi sve to ocenio sa osam od deset