Autor Tema: Marinizacija mercedesa 300 TD  (Pročitano 26936 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže stvlada

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 841
  • Pol: Muškarac
  • www.zavarivanje-stanimirovic.rs
  • Brod tip: sunbird corsair 198
  • Marina: ajk
  • Veličina: 6m
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #30 poslato: 10, 02, 2013, 18:37:21 posle podne »
Posle pauze od mesec dana nastavak radova.Mada ovo nema veze sa marinizacijom ali mozda nekom zatreba.Radi sigurnozti skinuta je Z noga i ustanovljeno je da treba da se zamene:lezaj,semerinzi,manzetne i ostali pripadajuci dihtunzi.Taj set kod nas kosta izmedju 300 i 350e,a zahvaljujuci savetu naseg druga Mesecara porucio sam na ebay.de ceo set za 95e + postarina 5e do Beca odakle mi brat salje kombijem.

Van mreže stvlada

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 841
  • Pol: Muškarac
  • www.zavarivanje-stanimirovic.rs
  • Brod tip: sunbird corsair 198
  • Marina: ajk
  • Veličina: 6m
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #31 poslato: 10, 02, 2013, 18:40:19 posle podne »
Kad je vec skinuta Z noga sredio sam i elisu koja je bila sva iskrzana i iskrivljena,isekao i zavario jedan izduv(bio je V motor posto je sada linijski ne treba 2) i zavario korektor pravca koji bio polomljen verovatno kad i elisa.

Van mreže stvlada

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 841
  • Pol: Muškarac
  • www.zavarivanje-stanimirovic.rs
  • Brod tip: sunbird corsair 198
  • Marina: ajk
  • Veličina: 6m
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #32 poslato: 10, 02, 2013, 18:42:50 posle podne »
Sto se tice motora skoro sve vec vidjeno kod Mesecara stim sto je kod mene OMC Z noga pa je sistem malo drugaciji.Damper guma zasrafljena na celicnu plocu 6mm koja je obradjena na strugu da bi bila u centru prilikom srafljenja na zamajac.

Van mreže stvlada

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 841
  • Pol: Muškarac
  • www.zavarivanje-stanimirovic.rs
  • Brod tip: sunbird corsair 198
  • Marina: ajk
  • Veličina: 6m
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #33 poslato: 10, 02, 2013, 18:44:44 posle podne »
Nabacena medjuploca od marinijuma na koju se srafi zvono koje ide na Z nogu.
Sutra busim medjuplocu i srafim zvono...

Van mreže stvlada

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 841
  • Pol: Muškarac
  • www.zavarivanje-stanimirovic.rs
  • Brod tip: sunbird corsair 198
  • Marina: ajk
  • Veličina: 6m
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #34 poslato: 11, 02, 2013, 14:23:52 posle podne »
Napasovano i ucentrirano zvono.

Van mreže mamatkov

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 2
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #35 poslato: 09, 03, 2013, 20:39:56 posle podne »
"mesechar" na koliki brod ti stavljas Mercedes 250?

Van mreže mamatkov

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 2
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #36 poslato: 03, 04, 2013, 18:56:37 posle podne »
Evo da se i ja pridružim marinizaciji. Radi se o mercedesovom OM 602 motoru, 250TD, 126 konja.
Blizu kraja sam. Evo i par slika.
Ako netko ima kakav savjet dobro bi došao. :)

Van mreže stvlada

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 841
  • Pol: Muškarac
  • www.zavarivanje-stanimirovic.rs
  • Brod tip: sunbird corsair 198
  • Marina: ajk
  • Veličina: 6m
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #37 poslato: 03, 04, 2013, 19:34:45 posle podne »
Na izlaznoj cevi iz turbine treba da okrenes cev na gore i tako napravis tzv labudov vrat da ne bi doslo do nenadanog povratka vode u turbinu.

Van mreže fisherman

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 436
  • Pol: Muškarac
  • 44°42'5"N 20°18'32"E
    • Docek Nove godine
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #38 poslato: 02, 09, 2013, 01:18:04 pre podne »
Pozdrav drustvo....
Pratio sam ovu temu pa reko da vidim sta je bilo na kraju? da li ste ubacili motore pokrenuli itd?
Vlado jesi uspeo da izglisiras sa merdzanom?

Van mreže stvlada

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 841
  • Pol: Muškarac
  • www.zavarivanje-stanimirovic.rs
  • Brod tip: sunbird corsair 198
  • Marina: ajk
  • Veličina: 6m
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #39 poslato: 02, 09, 2013, 20:24:30 posle podne »
trenutno mi je bas brza elisa,tako da trazim sporiju pa cemo videti

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1206
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #40 poslato: 02, 09, 2013, 20:29:13 posle podne »
Pa da i ja i Vlajko ostadosmo duzni ...forumu za krajnju informaciju o marinizaciji
Ja mogu da dam svoj zakljucak da mi je projekat uspeo sto posto !
Ja sam doduse imao laksi zadatak jer sam marinizirao legendarnog petaka 2500cc beyz turbine fabricka oznaka om 602.
1. prilagodjenje elise.....fabricka elisa je bila dijametra 15 a korak 17 za fabricki motor od 5700cc i 260 konja,,,probao sam oko 16 elisa i sto probom sto racunicom dosao do elise dijametra 13,75 a koraka 15 motor maximalno postiye 4000 obrtaja dok je sa fabrickom elisom isao do slabasnih 1800 obrtaja
2. potrosnja na 1600 obrtaja svega tri litra po satu i brzina uzvodno 7.8 km po satu, na 2200 obrtaja potrosnja nesto preko 4 litre i bryina uzvodno tacno deset km na sat sto je i ujedno najbolji odnos potrosnje i predjenog puta...ide i vise recimo na visljim obrtajima 13 km glisersko korito krece u rovarenje vode i to nije vise ugodno ...ali to mi nije ni bio cilj..
3.opterecenje motora ...motor lepo dostize radnu temperaturu i stabilno radi sraymerno dodavanju gasa prima obrtaje ne pregreva se i drzi pritisak na tri do tri ipo bara,malo se trese na obrtajima 1300do 1600 i na leru ako je ukopcan da se krece ali petak je to trese se u tim obrtajima i na kolima..na 2200 zuji ko benyinac pravo zadovoljstvo slusati ga na duze ture..naravno uradio sam doobru izolaciju potpalublja tako da klasicne buke nema tek toliko da se prati stanje za nedaj boze..
Svi delovi koje sam pravio su se dobro pokazali i dobro funkcionisu ,mislim na izmenjivac ,granu i hladnjak ulja i servo ulja..
sve u svemu mogu reci da bi sve to ocenio sa osam od deset
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1206
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #41 poslato: 02, 05, 2015, 21:38:03 posle podne »
nastavak teme o marinizaciji mercedesovih motora...
jedna od stvari koje su se pojavile kao problem tokom eksploatacije motora su kompenzatori vibracije motora. Ja sam ostavio originalne merkruzerove za koje se ispostavilo da su izuzetne cvrstine ali da ne absorbuju dovoljno vibracije prilicno vrckavog petaka dizela .Kao posledica javilo se pucanje levog nosaca motora. Merkruzerov antivibracioni stalak je predvidjen da izdrzi ogromnu silu zakretaja u momentu glisiranja ali V8 agregat radi gotovo bez vibracije zahvaljujuci balansu velikog broja cilindara.
Nedostatke sam prevazisao ugradnjom antivibracionih guma sa dizel motora tacnije od tamica. Rezultati su fantasticni narocito na leru kad je vibracija najveca ,,,meksi rad i vibracije se ne osecaju na samom camcu
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1206
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #42 poslato: 02, 05, 2015, 21:40:37 posle podne »
na slikama je originalni merkruzerov nosac i vidi se i naprslina koja je nastala usled tvrde veze sa postoljem motora sutra cu postaviti slike novih nosaca sa antivibracionim gumama. Vazna stavka kad se prebacujete sa benzinskog na dizel motor
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže Zakeralo

  • Veliki rečni berberin
  • ***
  • Poruke: 102
  • www.mojaladja.com
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #43 poslato: 03, 05, 2015, 07:52:27 pre podne »
Mislim da motor nije pravilno instaliran posto postoji kontakt izmedju flexibilnog i fixnog dela nosaca.


Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1206
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #44 poslato: 03, 05, 2015, 22:40:03 posle podne »
Mislim da motor nije pravilno instaliran posto postoji kontakt izmedju flexibilnog i fixnog dela nosaca.
Pravilno zapazanje kamarad Zakeralo ali motor je bio savrseno postavljen !! Pucanjem nosaca motora doslo je do krivljenja koje sam upravo i hteo da prikazem na slici tj motor je pao i povukao srafce u stranu !
nikad kravata nikad stalni posao