Autor Tema: Marinizacija mercedesa 300 TD  (Pročitano 26932 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1206
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #15 poslato: 18, 12, 2012, 00:04:58 pre podne »
koju temu...slobodnu???
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže Darkobp

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 730
  • Pol: Muškarac
    • Silvery
  • Brod tip: Elan 495k malo modifikovan i produzen
  • Marina: Backa Palanka Tikvara
  • Veličina: 5.80m
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #16 poslato: 18, 12, 2012, 01:36:05 pre podne »
Koji to fiat ima 200 konja?

Evo ga jos jedan sa svapskim autom lol

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Nemo
  • Brod tip: Carver
  • Marina: Ada Ciganlija VK Partizan
  • Veličina: 33ft
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #17 poslato: 18, 12, 2012, 11:06:19 pre podne »
Nikad nisam pomenuo fiata osim u pogrdnom smislu
Vlada me je pogresno razumeo samo sam rekao da mu treba 150-200ks   
Licno mislim da sa tim mercedesom nikako nece moci da izglisira
Ali posto je Vlada moj prijatelj ima svu moju pomoc i podrsku sta god da radi upavusi
Naravno da moze i mercedes ali novije generacije a najbolje nesto sto je za takvo korito i predvidjeno!
« Poslednja izmena: 18, 12, 2012, 11:30:01 pre podne zoki novus »

Van mreže stvlada

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 841
  • Pol: Muškarac
  • www.zavarivanje-stanimirovic.rs
  • Brod tip: sunbird corsair 198
  • Marina: ajk
  • Veličina: 6m
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #18 poslato: 18, 12, 2012, 16:47:35 posle podne »
U isti odel camca,fabrika ugradjuje cummins diesel koji ima 1700ccm(motor koji se ugradjuje u opel astru inace isuzu agregat) i 120ks,glisira bez problema sa potrosnjom 8L evrodizela na sat prilikom glisiranja.To mi je rekao covek koji ovlasceni serviser za merkruzer.Tako da mislim da ce glisirati bez problema sa potorsnjom oko 10-11L na sat.

Van mreže sale.m79

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 926
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Gasa
  • Brod tip: Apic
  • Marina: Smederevo
  • Veličina: 10m
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #19 poslato: 18, 12, 2012, 18:47:45 posle podne »
Ne zaboravi da je isuzu motor koji je za 3 koplja ispred mercedesa,a i to je naprodavaniji motor u sveti. O potrosnji ne treba komentarisati.Ako si vozio mecke onda znas,vole brate naftu a i bajata su tehnologija. pogledaj ovaj sajt.http://www.timray.nl/

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1206
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #20 poslato: 18, 12, 2012, 20:59:03 posle podne »
Ne zaboravi da je isuzu motor koji je za 3 koplja ispred mercedesa,a i to je naprodavaniji motor u sveti. O potrosnji ne treba komentarisati.Ako si vozio mecke onda znas,vole brate naftu a i bajata su tehnologija. pogledaj ovaj sajt.http://www.timray.nl/
[/qote]

jes kad je visoki budzet u pitanju naravno da su nissan brodski motori keva ali ...da meckina masina 602 i 603 ne valjaju zajebi...pa ako se nesto marinizira kao zamena ...to je mecka ...za neverne tome evo malo sa tubeta.......


nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže stvlada

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 841
  • Pol: Muškarac
  • www.zavarivanje-stanimirovic.rs
  • Brod tip: sunbird corsair 198
  • Marina: ajk
  • Veličina: 6m
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #21 poslato: 18, 12, 2012, 21:15:45 posle podne »
ma hajte  molim vas,pa nemac kad napravi rat to bre bude svetski,pa kako onda nece auto da im bude svetski  clap

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1206
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #22 poslato: 18, 12, 2012, 21:28:40 posle podne »
evo jos jedna mecka
  i to sa prilagodjajnim prstenom za z nogu
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže packe

  • Talasožder Mali
  • ******
  • Poruke: 771
    • FISHERMANS
  • Brod tip: DUNAVSKI HUNTER
  • Marina: KARABURMA
  • Veličina: 8M
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #23 poslato: 18, 12, 2012, 21:57:14 posle podne »
 ok  italijan

Van mreže sale.m79

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 926
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Gasa
  • Brod tip: Apic
  • Marina: Smederevo
  • Veličina: 10m
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #24 poslato: 18, 12, 2012, 23:53:41 posle podne »
Ko je rekao da mecka nevalja.Ja sam sa kombijem 307presao 900 000 km i promenio 4 putnicke 220. 240. 300.       
taj motor samo budala upropasti al je brate zastarela tehnologija i puno trosi za ono sto daje to hocu da kazem.
I jos jedno za brodske uslove treba druga pumpa (BOS) kao za kombajn, trektor za stalni rezim rada.Taj motor
nije radni motori male je snage za to sto je namenjen.Ne malerisem  ali potpisujem.Za deplasman uredu.

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1206
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #25 poslato: 25, 12, 2012, 22:12:42 posle podne »
marinizaciji se prikljucujem i ja...mada sam se odlucio za slabiju verziju meckinog motora model 602 petak 2500 kuba 90 konjoslava..
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1206
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #26 poslato: 25, 12, 2012, 22:23:58 posle podne »
stavke koje treba prilagoditi..
     skidam davače temperature i pritiska ulja i uz malo prepravki postavljam dava merkruzerova senzora koji su upareni sa instrumentima na brodu kao i davac pritiska ulja .
     Priprema za ugradnju pumpe za recnu vodu (kupljena nova kod motomarina 323evra) meckin motor je imao klimu na istom pk kaisu sa alternatorom i pumpom umesto kompresora postavljam vuču vode iz reke..
     Izmenjivac sam vec napravio treba napraviti aluminijumski prsten za prilagodjenje motora na zvono   Z noge..
     I na kraju napraviti izduvni sistem sa hladjenje sa labudovim vratom...
     ....Ipak na prvom mestu izradio sam stalak ,kolica da bi mogao da lakse manipulisem preteskom meckinom mrcinom..
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1206
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #27 poslato: 25, 12, 2012, 22:35:21 posle podne »
Jedna od vaznih stavki je ugradnja bamper gume na zamajac motora...Merkruzerovo zvono je jedno desetak centimetara vece u precniku pa je moralo malo da se obradi uklapanje...evo par slika kako sve to izgleda
U medjuvremenu stigao je i prilagodjajni aluminijumski prsten za marinizaciju (marinijum :)  ) i sad to polako pocinje da lici na  pravu marinizaciju... sve korake cu slikati i postavljati po fazama rada ... STVlada i ja smo se dogovorili da zajedno pisemo svoja iskustva i postavljamo slike i raschlanimo  kompletan proces ubudzivanja automobilskog motora u brod...
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1206
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #28 poslato: 26, 12, 2012, 00:24:39 pre podne »
ovako to izgleda kad se napakuje...upravo dobro iscentrirano je jako bitno za uklapanje sa Z nogom..
Samim tim zadovoljeni su parametri mehaničke veze izmedju motora i kardana Z noge
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1206
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: Marinizacija mercedesa 300 TD
« Odgovor #29 poslato: 04, 01, 2013, 22:15:41 posle podne »
josh jedna bitna stavka marinizacije je ugradnja impelerske pumpe za povlacenje recne vode .. ja sam se odlucio za kupovinu nove ankorove po ceni od tricavih 323 evra umal nisam pao kad sam je platio :) ugradjena je uz malo masinske obrade na mesto klima uredjaja nosač sam sam pravio i sve je upakovano na originalni pk kais..
nikad kravata nikad stalni posao