Povezivao sam komande na cetvorotaktnu Yamahu 15 KS,komplet polugica sam platio 250 evra.Tesko je odoka napraviti polugice,a problematicna je i duzina svake poluge,jer mora da se podudara sa duzinom hoda na rucici od daljinske komande,tj kada poluga na daljinskoj komandi klikne da je ubacen u brzinu,tada i poluga na motoru mora da uzubi,sto nije ni malo jednostavno,jer ako to ne potrefis,stradace menjac.
Sauh na motorima sa daljinskom komandom je elektromagnetni,tako da i njega moras nabudziti na neku sajlu,ili stalno trcati od motora do komande(dodaj gas na komandi,povuci sauh na motoru,upali motor,smanji gas na komandi,spusti sauh na motoru),takodje i alnaser je potreban,jer je nezgodno preskakati preko stvari ili pomerati putnike,da bi upalio motor,pa trcati do komande i regulisati gas,takodje ako se motor ugasi prilikom uparkiravanja,nezgodno je da predjes da ga upalis,pa se vratis nazad,a voda te odnese u medjuvremenu.
Takodje,na motorima na daljinske komande,kada se poveze sajla za volan,u onoj cevi koja se nalazi na motoru(kroz koju prolazi sajla),nalazi se gumica i plasticna navrtka,koji sprecavaju stvaranje vibracija i ulazak prljavstine,sto ti na tvom motoru nemas niti mozes posebno da kupis.Te vibracije(zveckanje) su me strahovito nervirale jer su se cule glasnije od motora.
Mislim da je jeftinija varijanta da prodas taj motor i kupis ono sto zelis,nego da to sve majstorises,jer to nikada nece besprekorno funkcionisati kao fabricko.